grap van de dag

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
ostbahnhof
Berichten: 882
Lid geworden op: 11 mei 2007, 22:24

grap van de dag

Bericht door ostbahnhof »

Vanmorgen op L25:
Naar dagelijke gewoonte kom ik tegen 7u16 aan in MOG om de trein te nemen richting BRU.

Om 7u17 wordt er automatisch omgeroepen dat er geen treinverkeer is wegens een stroompanne. Oei, kan gebeuren. Een man van Infrabel raadde aan om naar de Mortsel-Liersesteenweg te gaan.
Dacht: dat is wat ver te voet en ben dan terug naar huis gegaan om de auto te nemen.
De meeste mensen gingen weg, naar Liersesteenweg of naar huis.

Om 7u24 zat ik al in de auto richting mijn werk.
Aangekomen om 7u55 heb ik dan even gekeken op railtime wat er dan met die trein gebeurd zou zijn; (omleiding via L27 vermoedde ik)
Wat bleek: Om 7u20 was hij in MOG. Er zal veel volk opgestapt zijn...

Nu heb ik toch de bedenking: als hij om 7u20 toch in MOG is moet het om 7u17 toch al geweten zijn dat hij in Berchem vertrokken is met rijpad L25.

Dat er een technisch probleem is daar heb ik alle begrip voor (komt gelukkig niet (veel) voor op mijn verbinding) maar dat de communicatie zo moeizaam verloopt dat is dan weer jammer.

grts
o
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: grap van de dag

Bericht door Steven »

De info die werd omgeroepen was de juiste. Railtime was volledig fout. Er was wel degelijk een probleem. In Hove stond een trein (2627) geblokkeerd door het incident. Mijn trein 3629 werd ook omgeleid en toch gaf railtime aan dat we in Mortsel oude god gestopt waren ipv omleiding route weer te geven.
ostbahnhof
Berichten: 882
Lid geworden op: 11 mei 2007, 22:24

Re: grap van de dag

Bericht door ostbahnhof »

Steven, bedankt voor de toelichting.
Plaats reactie