Wie is er al papa geworden?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.

Wie is er al papa geworden van ... ?

1 kind
7
11%
2 kinderen
5
8%
3 kinderen
3
5%
4 kinderen of meer
2
3%
De eerste is in aantocht
1
2%
Dat zijn nog zorgen voor later
48
73%
 
Totaal aantal stemmen: 66

groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik begrijp Jonathan (voor deze keer) maar al te goed. Zijn vergelijking komt spijtig genoeg héél erg dicht bij de manier waarop sommige mensen met hun kroost omgaan.
M1

Bericht door M1 »

2 Bengels hier, het zoontje 4j was tot voor kort niet akkoord met een 13 voor M6 zoals op een tekening op de website van de spoorwegen.
Sinds hij op deze website foto's van een 13 met M6 heeft gezien is hij ermee akkoord. Hij heeft treinen met de paplepel meegekregen.

Er valt mij ineens op dat er een kleine spruit bij iemand in aantocht is, de topicstarter???
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

el_barto is geloof ik papa geworden. Dat zal wellicht een van de redenen zijn waarom hij zo weinig nog op het forum komt :lol:
Bert

Bericht door Bert »

Kinderen zijn niet voor de eerste jaren gepland.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Bert schreef:Kinderen zijn niet voor de eerste jaren gepland.
ge moet ze ni planten he :-) :lol: voor alle duidelijkheid je moet er zelf iets aan doen, ooievaar of bloemkool gaan niet helpen LOL :D
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef: ge moet ze ni planten he :-) :lol: voor alle duidelijkheid je moet er zelf iets aan doen, ooievaar of bloemkool gaan niet helpen LOL :D
Hebt ge deze informatie uit eerste hand, of tweede hand? :D :D :D
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

♂ 22 jaar
♀ 21 jaar
♀ 13 jaar
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

e49memling schreef:
Steven schreef: ge moet ze ni planten he :-) :lol: voor alle duidelijkheid je moet er zelf iets aan doen, ooievaar of bloemkool gaan niet helpen LOL :D
Hebt ge deze informatie uit eerste hand, of tweede hand? :D :D :D
geen antwoord lol, al zou ik als tip geven da het de rechtse hand is, of die eerste of tweede is weet ik niet :-) :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Toen onze oudste een 15-tal maand oud was, stond ik, met hem op mijn arm, op het perron op mijn vrouw te wachten.

De trein die aan volle snelheid hard remmend toekwam was een T 22 met M2 rijtuigen.

Degene die de M2s kenden, die weten, als die in hun remmen gingen staan, een hels lawaai maakten.

Dus ik dacht , die kleine op mijn arm zal hevig beginnen huilen als de trein binnenrijdt.

Maar nee, hij werd gewoon gek van plezier en enthousiasme.

Nog, nog, riep hij.

Geïnteresseerd in treinen is hij nog altijd, maar een passie is het nooit geworden.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef:
e49memling schreef:
Steven schreef: ge moet ze ni planten he :-) :lol: voor alle duidelijkheid je moet er zelf iets aan doen, ooievaar of bloemkool gaan niet helpen LOL :D
Hebt ge deze informatie uit eerste hand, of tweede hand? :D :D :D
geen antwoord lol, al zou ik als tip geven da het de rechtse hand is, of die eerste of tweede is weet ik niet :-) :lol: :lol: :lol: :lol:
De volgende keer geeft ge mij maar ne linker ipv een rechter hand :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hahahaha :lol: :lol: :lol:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

e49memling schreef:Toen onze oudste een 15-tal maand oud was, stond ik, met hem op mijn arm, op het perron op mijn vrouw te wachten.

De trein die aan volle snelheid hard remmend toekwam was een T 22 met M2 rijtuigen.

Degene die de M2s kenden, die weten, als die in hun remmen gingen staan, een hels lawaai maakten.

Dus ik dacht , die kleine op mijn arm zal hevig beginnen huilen als de trein binnenrijdt.

Maar nee, hij werd gewoon gek van plezier en enthousiasme.

Nog, nog, riep hij.

Geïnteresseerd in treinen is hij nog altijd, maar een passie is het nooit geworden.
Ahh lief om zo te horen, dan zit het in de familie hè! :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:
Bert schreef:Kinderen zijn niet voor de eerste jaren gepland.
ge moet ze ni planten he :-) :lol: voor alle duidelijkheid je moet er zelf iets aan doen, ooievaar of bloemkool gaan niet helpen LOL :D
Daar ben je maar NU pas achter gekomen, zeker! :lol: :P
Bert

Bericht door Bert »

Steven schreef:
Bert schreef:Kinderen zijn niet voor de eerste jaren gepland.
ge moet ze ni planten he :-) :lol:
Nee? dan heb ik al dat werk voor niets gedaan :lol: Dan maar weer uit de grond halen hé :lol: :D
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

zoals e49memling al zei, zo ben ik ook als het ware opgegroeid, kreeg van mijn opa op mn 5e mn eerste modeltrein (een DB V200!) allemaal treinenplaatjes, benelux kijken en al :D Mijn opa was ooit TBG, en denk dan toch dat ik het van hem heb :)
Plaats reactie