[TS2015] Route Mechelen-Kortrijk (wip)

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
fenyr

[TS2015] Route Mechelen-Kortrijk (wip)

Bericht door fenyr »

Hey guys,
even voorstellen aangezien dit mijn eerste post hier is. Mijn naam is Bram en ik ben een student game development (2de jaar) te Kortrijk, en zot van treinen.
Ik weet niet hoe actief men hier bezig is met simulators en of er mensen bezig zijn met het maken van assets, routes of scenarios, maar ik ga het er toch maar op wagen.
Als dit niet de gepaste sectie is, feel free to move it =)

Ben druk bezig met schoolwerk, dus dit project zal niet snel af zijn.

Ik heb veel gezocht naar Belgische routes/assets zonder veel resultaat, dus besloot ik er zelf aan te beginnen. (Moest er iemand wel links hebben, altijd welkom!)
Sinds enkele maanden werkte ik in mijn vrije tijd aan de route Mechelen-Kortrijk (met standaard assets van Munich-Augsburg en BrightonMainline).
Voorlopig ben ik niet van plan de route uit te breiden naar Leuven, Antwerpen,.. Mechelen - Dendermonde zal al een hele opgave zijn. Tot nu toe ben ik geraakt aan Kapelle-op-den-Bos.

Ik kom nog veel models te kort, dus als er artists zich geroepen voelen, laat maar iets weten.
Also, is er een manier om afbeeldingen te verbergen met bv. een "spoiler"?

Heb destijds ook een sein gemaakt (model komt niet overeen met situatie). Kon nergens informatie vinden voor het scripten ervan. *cries for help* Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: [TS2015] Route Mechelen-Kortrijk (wip)

Bericht door b-loc »

De route ziet er al indrukwekkend uit maar redelijk Duits.
Ik bouw een fictieve route in Trainz. Hiervan is veel meer Belgische spoorinfrastructuur en treinen aanwezig.
trainlovertje
Berichten: 2313
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer: