Stemgedrag forum leden hgbtf

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.

Naar welke politieke partij gaat jou voorkeur uit:

Sp.a/Spirit
16
19%
CD&V/NVA
23
27%
VLD/Vivant
6
7%
Groen
14
16%
Vlaams-Belang
26
31%
 
Totaal aantal stemmen: 85

Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Stemgedrag forum leden hgbtf

Bericht door Bart »

Omdat politiek me wel aanspreekt, ben ik eens benieuwd naar het stemgedrag van het nmbs personeel en treinliefhebbers.
Daarom heb ik deze poll opgericht.
Wover

Bericht door Wover »

Tot voor een week wou ik op Sp.a - spirit stemmen, maar mijn gedacht is zowat veranderd, ik denk dat sp.a zoiezo aan de macht gaat blijven, maar hun bestuur mag wel een groene toets krijgen, dus ga ik op groen stemmen :)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

In onze gemeente kan gestemd worden op CD&V, Gemeentebelangen (kartel van gemeentebelangen, sp.a, groen...) en BUB (Belgische Unie/Union Belgique, eenmanslijst).
CD&V heeft nu een absolute meerderheid en gemeentebelangen is dus de oppositie. Van BUB was er de vorige keer geen sprake.
Van mij mag het huisige bestuur aanblijven, ze hebben toch goede dingen gerealiseerd in mijn ogen. En ikzelf ben toch Vlaams-gezind, maar zeker geen VB'er (in alle opzichten, ik bedoel Vlaams belang en ook Visual Basic, ik haat die programmeertaal:)).
Voor de provincieraad heb ik nog geen enkel idee, ik weet er bitterweinig van, dus ik laat het nog even aan het toeval over.
Ik heb nog maar enkel de campagne van GROEN! gezien voor de provincie, de rest weet ik hun standpunten niet.

Bon, zondag de eerste keer in mijn leven stemmen, spannend é! :)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Ik moet ook voor de eerste keer stemmen :P voor het gemeentebestuur kon ik makkelijk kiezen :P maar voor de provincie :roll: wa doen ze daar eigelijk?
Wover

Bericht door Wover »

Provinciale domeinen inrichten en onderhouden, provinciebelastingen heffen, provinciewegen onderhouden,...
Bert

Bericht door Bert »

Ik mag nog niet gaan stemmen, ben een paar weken te laat geboren (wordt 18 eind oktober)en ik geef er niet om. :P
Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik voor CD&V gaan, een beetje tussen de twee (VLD en SP.A)
Op één zal ik zeker nooit stemmen en dat is VB :x
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Bert schreef:Ik mag nog niet gaan stemmen, ben een paar weken te laat geboren (wordt 18 eind oktober)en ik geef er niet om. :P
Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik voor CD&V gaan, een beetje tussen de twee (VLD en SP.A)
Op één zal ik zeker nooit stemmen en dat is VB :x
Dat is het tekstje dat ik ging typen. ;)
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Ik twijfel nog tussen 2 partijen: CD&V/NV-A en het Vlaams-Belang.
Hoogstwaarschijnlijk zal het Vlaams-Belang worden, blijkbaar zijn er hier nog maar durven zich niet kenbaar maken :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik was het al zeker niet
TBbart

Bericht door TBbart »

ik wel :wink: als ik mocht kiezen zou ik ook twijfelen tussen NVA of Vlaams Belang,

dus alleszinds rechts :wink:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Tim schreef:Ik twijfel nog tussen 2 partijen: CD&V/NV-A en het Vlaams-Belang.
Hoogstwaarschijnlijk zal het Vlaams-Belang worden, blijkbaar zijn er hier nog maar durven zich niet kenbaar maken :P
Idemdito :mrgreen:
adminn

Bericht door adminn »

ik wil op groen stemmen, maar die hebben een kartel met sp...
mmhh aangezien de huidige burgemeester de topman van de sp is hier en wss gaat herkozen worden en ik hem echt niet moet zal t wss vld worden.

vlaamsbelang stemmers zouden eerst ins alles moeten doornemen waarvoor t vb staat... als ze zich dan nog nie bedenken mogen ze zich diep schamen!
TBbart

Bericht door TBbart »

pff, tis weer eens begonnen ze! En dan doen ze een actie tegen verdraagzaamheid :roll:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Verdraagzaamheid ok, maar het moet dan wel van beide kanten komen...
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik wil op niemand stemmen :?
al mag ik nu nog nie

ik zou het A-teken van anarchy op de brief schrijven, al is dat moeilijk de dag van vandaag met het digitaal stemmen :P
Plaats reactie