Gesprek jury aspirant TBs

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
nicken

Bericht door nicken »

groentje schreef:Vanuit Brugge? Dan heb je nog kans op een zitplaats...
Merci voor de informatie,had juist gekeken,tzijn i 11 rijtuigen en hij komt van oostende,zal idd zeker meevallen,maken da ik ergens heel vanvoor of vanachter sta,en het op een sprintje zetten :D :D
groentje
Berichten: 7284
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Nog een tip: op een P-trein is de kans doorgaans nog dat tikkeltje groter op een zitplaats...
nicken

Bericht door nicken »

groentje schreef:Nog een tip: op een P-trein is de kans doorgaans nog dat tikkeltje groter op een zitplaats...
Merci,zal er rekening mee houden,aan de zuid de baan over,en daar wat gaan chillen int gebouw.
Tliep daar een knappe blondine rond de vorige keer :D
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Ik moet morgen naar de medische...tot hoe laat duren die medische en psychotechnische proeven ongeveer?
groentje
Berichten: 7284
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Die medische duurt wellicht niet zo heel erg lang (iets langer voor treinbestuurders), maar reken wel op de nodige wachttijd. Wat die psychosociale test betreft, reken daar toch maar op een stevig uurtje, excl wachten...
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Alé, ik kan nog is terugkomen voor men rechter oog...met nen bril. :roll:

Dag bestond uit:
-psychotechnische testen + karaktertest
-gesprek met psycholoog (nog eens...) (met weer dezelfde vragen)
-medisch onderzoek (ogen, urine, bloedspiegel, cardiogram, oren, geen platen moeten laten nemen?)

Op den infodag vertellen ze er wel niet bij dat deze dag ook nog eliminerend kan zijn (op het medische aspect na dan natuurlijk)
TBbart

Bericht door TBbart »

laat u niet doen hé, ik ken nog tb's die eerst medisch afgekeurt werden en in beroep gegaan zijn... die bollen nu hé :wink:
Uiteraard als het een weldegelijk belemmerend medisch probleem is, ja
maar raadpleeg vb eens een dokter buiten de NMBS. Als die zegt dat er in principe geen probleem is zou ik me niet neerleggen bij het feit dat je medisch afgekeurt bent :wink:
SExyBAck

Bericht door SExyBAck »

Mijn gesprek gaat dus nu door op donderdag 14 december 8)

Het zal alles of niets zijn...
bingske

Bericht door bingske »

succes :) !!!

zal voor je duimen!

bing
SExyBAck

Bericht door SExyBAck »

bingske schreef:succes :) !!!

zal voor je duimen!

bing
THX :D , gaan het kunnen gebruiken!!!
Plaats reactie