Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Marleen Aerts

Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door Marleen Aerts »

Beste treinbegeleiders van depot De Panne,
Oproep om me te helpen een treinbegeleider terug te vinden die meestal op woensdag en vrijdag de spoorlijn 73 van De Panne (vertrek 5:25) naar Schaarbeek tot vorige maand eind november bediende en sindsdien van de wereldbol verdwenen lijkt? Hij deed meestal vroeges en woont in De Panne. Ik ben een dame uit Deinze die af en toe een leuke babbel met hem deed. Hij 'maakte' mijn dag en ik had hem heel graag teruggezien. ..
Beschrijving: groot, middelbare leeftijd (gokje: 50-55j), lichtros haar, altijd goed gezind.
Heel erg bedankt voor jullie hulp!
Marleen
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door Steven »

Een hele opgave, dit is geen officieel forum van de nmbs. Al zit hier wel een deeltje personeel onder de leden.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5287
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door Steve »

Je zou de vraag ook bijvoorbeeld via een privébericht op Facebook of Twitter aan de NMBS zelf kunnen stellen. De gegevens van de betrokkene zullen ze je uiteraard niet zomaar kunnen geven, maar misschien zijn ze bereid om hem jouw bericht te bezorgen.
groentje
Berichten: 7256
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door groentje »

Of misschien verkijkt u zich een beetje op de leeftijd van de begeleider in kwestie, en is hij net op pensioen gegaan? Dat zou een verklaring kunnen zijn voor z'n afwezigheid, natuurlijk.
Marleen Aerts

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door Marleen Aerts »

Heel erg bedankt voor jullie reacties, heb het geprobeerd via twitter, hopelijk willen ze mijn boodschapje doorspelen!
FLV-FGSP
Berichten: 1877
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door FLV-FGSP »

Nog een optie: doe eens navraag op het forum Rijdend Personeel.
AK81

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door AK81 »

Vermoedelijk gaat het hier over de 'prestatie 401' van de verbindingsbediende van depot De Panne. Die dan enkele treinen bediend en daarna tijd heeft voor bureauwerk. Misschien eens vragen aan zijn opvolger die nu waarschijnlijk altijd op de genoemde dagen te zien is?
Marleen Aerts

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door Marleen Aerts »

Beste treinbegeleiders van De Panne
Nog steeds geen nieuws van deze supertoffe kerel die ik echt mis.
Ondertussen weet ik dat het waarschijnlijk om Didier gaat...
Wie wil graag een boodschap overbrengen aan de treinbegeleider die in november nog in depot De Panne zat en vroege lijn De Panne-Schaarbeek voor zijn rekening nam en nu mss andere treinritten heeft of verhuisd is naar ander depot??
Hij mag mij een persoonlijk bericht sturen
Voor e eerlijke vinder een grote doos pralines en voor mijn treinbegeleider een kus natuurlijk...
Marleen
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Spoorlijn 73 De Panne-Schaarbeek

Bericht door Steven »

Het plaatsen van uw persoonlijk e-mail adres in een open forum is niet de meest verstandige zet. Het kan voor extra spam of virussen zorgen in uw e-mail.
Ik heb uw tekst aangepast.
Plaats reactie