NOAH's trein

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Peter DHoker

NOAH's trein

Bericht door Peter DHoker »

Hallo allemaal,
een vraagje: weet er iemand het traject van NOAH's trein? De goederentrein met graffiticontainers om het goederenvervoer per spoor te promoten.
Ik zou deze graag gaan fotograferen, maar ik weet het traject niet. Hij zal 3 weekends in Schaarbeek, aan Trainworld te zien zijn. Ertussen moet hij ergens staan, maar geen idee waar.
Alvast bedankt.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: NOAH's trein

Bericht door Asterix »

Woensdag 20/02 komt hij alvast vanuit Antwerpen-Noord naar Schaarbeek voor de officiële inhuldiging met onder meer de minister. Hij heeft dan een voorziene dienststilstand te Vilvoorde van 10.59u tot 11.13u.

Om 14.00u zou hij dan weer vanuit Schaarbeek naar Antwerpen-Noord vertrekken.
wbrm
Berichten: 406
Lid geworden op: 28 mei 2011, 21:11

Re: NOAH's trein

Bericht door wbrm »

In GVA stond recent een artikel over deze trein. Volgens het artikel staat de trein in een loods op een geheime locatie om te vermijden dat andere grafftispuiters hun kans ook grijpen :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: NOAH's trein

Bericht door Steven »

Volgens Train World zal hij op verschillende data bij hun te zien zijn. Ik plaats hier effe de volledige tekst zoals hij te vinden is op hun fb-pagina

Bezoekers van Train World kunnen de komende 3 weekends (23-24/02, 2-3/03, 9-10/03) deze uitzonderlijke trein bewonderen op het perron van het station van Schaarbeek tussen 9u en 18u.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: NOAH's trein

Bericht door Asterix »

wbrm schreef: 21 feb 2019, 15:09 In GVA stond recent een artikel over deze trein. Volgens het artikel staat de trein in een loods op een geheime locatie om te vermijden dat andere grafftispuiters hun kans ook grijpen :lol:
Trein zou staan uitgeweken te Antwerpen-Noord.
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1773
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: NOAH's trein

Bericht door Portbou »

Trein zou staan uitgeweken te Antwerpen-Noord.
Vanmorgen om 08u20 gezien in Schaarbeek
Plaats reactie