de grote voetbal-thread

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
el_barto

de grote voetbal-thread

Bericht door el_barto »

Zijn er hier voetbalfanaten?

Ikzelf ben al heel m'n leven sup van RSCA (m'n geboortekaartje was paars-wit zelfs) en ik probeer per jaar toch zo'n 5 matchen mee te pikken in de tribune.

OK, rsca doet het momenteel niet zo goed, maar ik blijf een trouwe supporter. Nadeel in Brussel is dat ze dat de meeste dat niet zijn en blijkbaar allemaal van zichzelf vinden dat ze hoofd-trainer moeten worden :roll:

Zelf heb ik 20 jaar voetbal gespeeld. Eerst als speler, dan 12 jaar als keeper en op't laatst terug als spits. Ik heb 3 jaar geleden m'n miniscus gescheurd en ben daar eigenlijk nooit van hersteld dus voorlopig zit een comeback er niet in.

MAUVES ARMY!
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Bericht door Mechanik »

aub , géén voetbal hier :oops:
el_barto

Bericht door el_barto »

Mechanik schreef:aub , géén voetbal hier :oops:
HOOLIGAN!!
Jonah

Bericht door Jonah »

The Great Old. Het verleden doet ieders broek af, ook de mauvkes.
Cargofreak

Bericht door Cargofreak »

Hmz, kijk maar eens op de site van rsca, daar vind je een misselijk makende oproep aan de supporters... ik ben ook supporter van rsca maar ik laat me niet beinvloeden door zo een kinderpraat als in dat communique en met mij zijn er nog heeeeeel veel die er zo over denken. T is, denk ik, volgende weekend erop of eronder voor Vercauteren.. maar al bij al zal het dan de verkeerde zijn die moet gaan, Van Holsbeeck moet eruit!
Hoera

Bericht door Hoera »

Ik HAAT voetbal ...
Cargofreak

Bericht door Cargofreak »

Hoera schreef:Ik HAAT voetbal ...
als iedereen hier in elk topic moet gaan zeggen wat hij of zij haat dan gaat het mooi worden :lol:

grtz
Trainspotterke

Re: de grote voetbal-thread

Bericht door Trainspotterke »

el_barto schreef:Zijn er hier voetbalfanaten?

Ikzelf ben al heel m'n leven sup van RSCA (m'n geboortekaartje was paars-wit zelfs) en ik probeer per jaar toch zo'n 5 matchen mee te pikken in de tribune.

OK, rsca doet het momenteel niet zo goed, maar ik blijf een trouwe supporter. Nadeel in Brussel is dat ze dat de meeste dat niet zijn en blijkbaar allemaal van zichzelf vinden dat ze hoofd-trainer moeten worden :roll:

Zelf heb ik 20 jaar voetbal gespeeld. Eerst als speler, dan 12 jaar als keeper en op't laatst terug als spits. Ik heb 3 jaar geleden m'n miniscus gescheurd en ben daar eigenlijk nooit van hersteld dus voorlopig zit een comeback er niet in.

MAUVES ARMY!
Ik HAAT rsca... ! :x 8) :P

FCB, FCB, FCB, olé olé! 8)

Bij ons in Brugge zeggen ze "De vule Mauves!" 8) :P :mrgreen:
1607

Bericht door 1607 »

ik ben ook een fan van RSCA. laatste tijd hou ik het wel minder en minder in de gaten. voeger heb ik nog enkele jaren een abo gehad maar dan met uitgaan en andere intresses is het wat verwaterd. heb nog jaren met mijn sjaaltje brugge doorkruist maar nooit op mijn bakes gehad. :twisted:
Cargofreak

Bericht door Cargofreak »

Nja kijk een voetal-thread die uitdraait op een oridinaire scheldpartij heeft geen zin :wink:
tunnelmotor2000

Bericht door tunnelmotor2000 »

Zelf tegen een balleke stampen, dat wel. Er expleciet naar gaan zien daar pas ik voor. Enkel heel spijtig dat het enkel nog om de centen te doen is. Fun, fair play zijn betekenisloos geworden. :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

1607 schreef:ik ben ook een fan van RSCA. laatste tijd hou ik het wel minder en minder in de gaten. voeger heb ik nog enkele jaren een abo gehad maar dan met uitgaan en andere intresses is het wat verwaterd. heb nog jaren met mijn sjaaltje brugge doorkruist maar nooit op mijn bakes gehad. :twisted:
Durf je nog eens terug komen? Zeg dan wanneer je eens afkomt, hé! :twisted: :lol: :P :mrgreen:
Bert

Bericht door Bert »

Zelf heb ik nog enkele jaren gevoetbald bij de duiveltjes en de preminiemen.
Nu volg ik eigenlijk niets meer van voetbal en ik heb er geen spijt van.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

RCLens... 1ste klasser franse competitie (ligue 1 orange)

ze spelen vree goe

aruna dindane (ex-rscaer speelt bij ons)


ahja... we zijn gewonnen enkele jaren geleden in brugge tegen FCboeren in de Brugse Metten :lol: :wink:
1607

Bericht door 1607 »

Trainspotterke schreef:
1607 schreef:ik ben ook een fan van RSCA. laatste tijd hou ik het wel minder en minder in de gaten. voeger heb ik nog enkele jaren een abo gehad maar dan met uitgaan en andere intresses is het wat verwaterd. heb nog jaren met mijn sjaaltje brugge doorkruist maar nooit op mijn bakes gehad. :twisted:
Durf je nog eens terug komen? Zeg dan wanneer je eens afkomt, hé! :twisted: :lol: :P :mrgreen:
morgen anders? :?: maar dan met mijn sjaaltje van den NMBS. :lol:
Plaats reactie