de grote voetbal-thread

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Greg

Bericht door Greg »

Ikke ook supporter van rsca, woon ook op 200m van het stadion. :P
Mag wel zeggen dat ik een freak ben van voetbal, volg alles goed ieder weekend. Heb ook 6 jaar zelf gespeeld.
En I hate FCB ! :twisted:
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

En ik ben een superfan van PSV Eindhoven! Geen enkele club in de benelux is denk ik beter op het moment :oops: :oops:

(nu word ik afgeschoten :oops: )

Maar ben al mijn leven fan van PSV en spijtig dat ze vorig jaar nipt verloren hadden van AC Milan..
JPL107
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:48
Locatie: Lier
Contacteer:

Bericht door JPL107 »

Ben supporter van Lierse. Heb een abonnement gehad van 1994 tot 2001 en heb daar gouden jaren beleefd (Europees, kampioen, beker) :D .
Nu gaat het financieel en vooral sportief veel minder goed maar ik volg het ook niet meer zo. Kan nu amper nog een paar spelers opnoemen :oops: .
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5255
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Mechanik schreef:aub , géén voetbal hier :oops:
Hallo,

Volledig akkoord: ik heb zelf gespeeld en daarna gefloten, en sinds een tiental jaren heb ik geen 3 minuten voetbal na elkaar meer bekeken.
Mocht ik jong zijn, zou ik ongetwijfeld nog altijd veel plezier beleven aan en goed in conditie blijven door een stevige match per week, maar toen ikzelf zonder gevaar voor het eigen lijf en leven niet meer kan shotten, was ik ook snel uitgekeken op de slaapverwekkende prestaties die voetbalmatchen nu eenmaal zijn, bovendien met in de hoofdrol rijkbetaalde omhooggevallen voetbalvedetten.
Toch zeg ik nog altijd op de vraag naar mijn favoriete ploeg: "Ik ben TEGEN Anderlecht," maar zelfs dat kan me niet echt meer schelen.
Met vriendelijke groet

overweg13
Greg

Bericht door Greg »

JPL107 schreef:Ben supporter van Lierse. Heb een abonnement gehad van 1994 tot 2001 en heb daar gouden jaren beleefd (Europees, kampioen, beker) :D .
Nu gaat het financieel en vooral sportief veel minder goed maar ik volg het ook niet meer zo. Kan nu amper nog een paar spelers opnoemen :oops: .
Lierse had nooit archie thompson mogen laten gaan, dat was een killer. Die tony Vairailles bakt er niets van. Maar ze hebben vorige week nog eens gewonnen en wat deftige spelers zoals snoeckx bijgekocht, hopen op beterschap !
Greg

Bericht door Greg »

Waarom niet over voetbal ?
T'is toch actueel, en komt in babbelhoek terecht waar we het niet over treinen mogen hebben.
En zoals er al zovele malen gezegd is geweest, als het onderwerp u niet intresseert, kijk er niet naar. :P
Laatst gewijzigd door Greg op 01 feb 2006, 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Moet Greg dan toch gelijk geven :roll:
JPL107
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:48
Locatie: Lier
Contacteer:

Bericht door JPL107 »

Lierse had nooit archie thompson mogen laten gaan, dat was een killer. Die tony Vairailles bakt er niets van. Maar ze hebben vorige week nog eens gewonnen en wat deftige spelers zoals snoeckx bijgekocht, hopen op beterschap !
Het is ook begonnen toen Gaston Vets voorzitter werd. Toen ze kampioen zijn geworden en den beker hadden gewonnen dachten ze dat Lierse een topclub ging worden en moest er een grote nieuwe tribune komen. Tot daarvoor was Lierse één van de weinige clubs die geen schulden hadden.
Het voordeel van die financiële problemen is dat ze nu wel genoodzaakt zijn om meer eigen jeugd te laten spelen. Het was de eerste overwinning sinds augustus!
Kris

Bericht door Kris »

Ik hou het simpel, ik volg het voetbal maar ik supporter voor géén enkele ploeg...
Nu voor de moment heb ik het wel nogal voor Zulte-Waregem omdat die hunzelf aan het bewijzen zijn tegenover de "toppers" zoals Standard, Anderlecht en Brugge. Een ploeg waar ik het totaal NIET voor heb is FC Beveren of zal ik zeggen FC Abidjan :roll:
Greg

Bericht door Greg »

Voor Beveren moet ik je gelijk geven! Zit al aantal jaar te hopen dat die degraderen maar komt er nooit niet van. :(
el_barto

Re: de grote voetbal-thread

Bericht door el_barto »

Trainspotterke schreef:
Bij ons in Brugge zeggen ze "De vule Mauves!" 8) :P :mrgreen:
Ok... en bruhhe zijn "boeren", maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van de thread.
Laatst gewijzigd door el_barto op 02 feb 2006, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
el_barto

Bericht door el_barto »

Waar ik totaal geen fan van ben is de Nationale ploeg. Het is al jaren geleden dat ik nog eens een match van onze duivels heb gezien. Het niveau is gewoon bedroevend laag.
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Hun uitschakeling voor het WK is daar idd een duidelijke indicatie van.
Ik woon niet ver van het stadion van KV Oostende. Ik zat zaterdag weer een keer te vloeken toen ze tegen Antwerp speelden.
Ik wou aan sterrenkunde doen, en als de lichten van de KV aan zijn kan ik het vergeten.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

op voetbal geef ik altijd forfait, ik volg die sport totaal niet 8) 8)
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Bericht door Mechanik »

een grapje die ik deze week doorgestuurd kreeg :-)
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in Anderlecht

En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de

kinderen, dus begint ze over voetbal, vertellende dat ze een Anderlecht
fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze

ook Anderlecht supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de

lucht in, behalve eentje...


Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij je hand niet op?" Jantje

antwoordt : "Omdat ik geen Brussels kieken ben!". De lerares helemaal

verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op gemene toon: "En van wie

mag jij dan wel supporter zijn"? Jantje : "Ik ben een Club Brugge-fan

en ben er TROTS op!"


De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij

Club Brugge-fan was. De kleine : "Omdat mijn moeder en vader

Club-supporters zijn, dus ben ik dat automatisch ook."



De lerares, die duidelijk geïrriteerd is, zegt: "Maar dat is toch geen

REDEN om Club-fan te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je

moeder of je vader te zijn. Want stel dat je moeder een hoer is en je

vader een verdwaalde homo, wat zou jij dan opeens zijn ?!


De kleine droog met een fijn lachje: "ja, dan zou ik een Anderlecht supporter zijn!!!"
Plaats reactie