de grote voetbal-thread

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

'proper' voetbalmopke :twisted: :roll:
KB
Berichten: 636
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

Tot enkele jaren geleden ging ik af en toe naar Racing Genk kijken (zelfs nog in 2de!), maar nadat een of andere idioot beslist heeft dat je een of andere pas nodig had om een kaartje te kunnen kopen, ben ik naar geen 1ste klasse wedstrijd meer gaan kijken. Die pas is nu wel weer afgeschaft, dus ik zou mss nog eens kunnen gaan kijken. Maar eigenlijk is het leuker om naar een wedstrijd in 4de provinciale afdeling te gaan kijken.
Greg

Bericht door Greg »

Ja, die fancard. Kostte 15 euro en kon je maar 1 ticket per match mee kopen. Dus eens een vriend uitnodigen kon al niet. :roll:
el_barto

Bericht door el_barto »

Inderdaad, ben blij dat die rommel afgeschaft is.

Ge kont ook niet naar matchen van andere ploegen gaan zien. Ik wou met ne maat naar Standard - Atl. Bilbao gaan zien, maar ik kon geen ticket krijgen omdat ik lid was van RSCA. Het me toen even lid gemaakt van Standard (memorabele match btw 8) )
el_barto

Bericht door el_barto »

Greg schreef:Ikke ook supporter van rsca, woon ook op 200m van het stadion. :P
can I kiss my parking proublems away?? ;)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Schitterend mopje! :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

Maar het is dan ook wel de waarheid, hé... ! 8) :lol: :P :mrgreen: :mrgreen: :oops: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Trainspotterke schreef:Schitterend mopje! :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

Maar het is dan ook wel de waarheid, hé... ! 8) :lol: :P :mrgreen: :mrgreen: :oops: :mrgreen:
de situatie komt u bekend voor?
el_barto

Bericht door el_barto »

is werkelijk een ramp om ergens te kunnen parkeren. Zeker op vrijdag als de carrefour daar tot 21 u open is. Bovendien zijn de wegen daar niet voorzien op zo een massale toestroom. En met het openbaar vervoer gaan is héél moeilijk...
Greg

Bericht door Greg »

Waarom reserveer je dan u plaats niet op de grote parking ? :P
Of zoek een plaatsje bij de building wijk, zijn parkeer plaatsen genoeg open als ge op tijd zijt, maria groeninckx laan, is op 10 minuten stappen van stadion.
Bwa, openbaar vervoer toch niet zo moeilijk, trein tot brussel-zuid, daar bus 116/117/118 (van De Lijn) nemen en je stopt er vlak voor, of een 100m van het stadion. :) Moja, blijven plakken moogde dan niet, want de laatste bus is om 22u56. :D
Laatst gewijzigd door Greg op 03 feb 2006, 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

er bestaan taxi's he :twisted: 8)
el_barto

Bericht door el_barto »

Greg schreef:stadion. :) Moja, blijven plakken moogde dan niet, want de laatste bus is om 22u56. :D
dat is inderdaad het eerste probleem
het tweede is om nog in herentals te geraken. En dan bedoel ik dezelfde avond nog.
Greg

Bericht door Greg »

Anders lidmaken van een supporters club die met speciale bussen gaan. :)
Van Anderlecht zijn er zowat overal in Belgie denk ik.
el_barto

Bericht door el_barto »

Greg schreef:Anders lidmaken van een supporters club die met speciale bussen gaan. :)
Van Anderlecht zijn er zowat over in Belgie denk ik.
been there, done that. Nooit meer.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Mijn papa is zojuist vertrokken naar het Jan Breydelstadion voor de match Club Brugge - Lierse! 8)
el_barto

Bericht door el_barto »

match?
Plaats reactie