de grote voetbal-thread

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Greg

Bericht door Greg »

LoL, Enige oplossing is dan dat je rond 15-16u aankomt in Anderlecht, dan zulde plaats genoeg hebben ni ver van het stadion. :)
Probeer eens meer langs de kanten van Westland shopping center dan.
Greg

Bericht door Greg »

Trainspotterke schreef:Mijn papa is zojuist vertrokken naar het Jan Breydelstadion voor de match Club Brugge - Lierse! 8)
Te hopen dat Lierse wint ! 8)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Greg schreef:
Trainspotterke schreef:Mijn papa is zojuist vertrokken naar het Jan Breydelstadion voor de match Club Brugge - Lierse! 8)
Te hopen dat Lierse wint ! 8)
Ge moogt blij zijn dat er hier geen f***-emotics staan! :twisted: :lol: :P :mrgreen:
Greg

Bericht door Greg »

LooL. :mrgreen:
Bestaat MSN dan voor zeker. :P
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

LIERSE ! LIERSE ! LIERS ! :lol: hehehe


PSV trouwens gewonnen van Groningen voor de beker. Ze zitten nu bij de laatste 4! :)
KB
Berichten: 637
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

In Genk hebben ze een leuke oplossing voor het parkeerprobleem, zeker voor treinliefhebbers. Bij thuiswedstrijden rijdt over het Kolenspoor een supporterstrein ("De Blauwe Wimpel") van Eisden (om ook de laatste supporters van Patro Eisden af te snoepen?) via As naar Waterschei; het oude station van Waterschei ligt vlakbij het stadion. (Zo gaat het toch ook hier een beetje over treinen.)
RhB

Bericht door RhB »

Een tijdje in Zwitserland gewoond (Genève). Ben een paar keer naar Servette gaan zien. En mijn vrienden waren enorme supportes.

Mooi wedstrijden gezien, maar de pizza's :P aldaar, dat was wel de max. :lol:

Voor de rest ben ik niet zo in voetbal geïnteresseerd, wel in lekkere pizza's. :mrgreen:
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

Brugge-Lierse 3-1 met 3 goals van Clement (2 voor club en helaas ééntje tegen..) en nog goal van Leko..
Nu is't morgen aan die 'Mauves trutjes' hé :lol:
el_barto

Bericht door el_barto »

ik heb er geen al te best zicht in tegen genk :(
Greg

Bericht door Greg »

Ik eigenlijk ook niet. :?
Spelen zonder kompany ook. Ze zouden eens Pujol moeten laten starten met Frutos in de spits, eens zien wat dat geeft.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Speedy schreef:Brugge-Lierse 3-1 met 3 goals van Clement (2 voor club en helaas ééntje tegen..) en nog goal van Leko..
Nu is't morgen aan die 'Mauves trutjes' hé :lol:
:twisted: :twisted: :twisted:

We are the best...! 8) :mrgreen:
Re460

Bericht door Re460 »

Trainspotterke schreef:
Speedy schreef:Brugge-Lierse 3-1 met 3 goals van Clement (2 voor club en helaas ééntje tegen..) en nog goal van Leko..
Nu is't morgen aan die 'Mauves trutjes' hé :lol:
:twisted: :twisted: :twisted:

We are the best...! 8) :mrgreen:
jaja...lach maar... :mrgreen:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Wie staat er nu op de eerste plaats???!!!... :wink: 8) :twisted:
Re460

Bericht door Re460 »

Trainspotterke schreef:Wie staat er nu op de eerste plaats???!!!... :wink: 8) :twisted:
die van Lier in ieder geval niet.
geluk dat de "Caje" trainer is van Club, dan is er toch nog iemand van deze regio die op dit moment het goed doet... :lol:
Dusty

Bericht door Dusty »

Geen idee waar de thread over gaat, maar ik heb in elk geval genoten van het eerste weekend van het zeslandentoernooi. 8)
Plaats reactie