de grote voetbal-thread

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
CFL

Bericht door CFL »

Bwah , voetbal. Ik ben supporter van Club Brugge en Sydney FC.

Wat betreft Club Brugge , ben ik een fan op een laag pitje. Tijdens mijn jeugdjaren was het wel anders.

Ik heb meer interesse voor het voetbal in Australie. Ook sinds mijn jeugdjaren. Is gekomen omdat ons voetballandje overstelpt was met Australische spelers (Farina , Arnold ,...).
En ik ben ook een hevige fan van de Socceroos , het Australisch nationaal elftal. Dus ik weet voor wie te supporteren te Duitsland volgende zomer.
Trouwens , weten jullie dat er een Belg speelt in de Australische Hyundai A-league ? Bij Melbourne Victory. Het is Geoffrey Claeys , nog van Moeskroen geweest.

Link : http://www.a-league.com.au/

In Belgie zal ik nooit een match gaan bekijken , maar wanneer ik op verlof ben in het buitenland , zal ik altijd proberen daar een lokale match mee te pikken. Gewoon voor de sfeer.
el_barto

Bericht door el_barto »

Gisteren vol ongeloof gekeken naar de reportage van Panorama. Ook al is er nog maar 10% van waar, ik vind het verschrikkelijk.
snubber

Bericht door snubber »

Het is natuurlijk wraakroepend, vooral voor de vele supporters van de respectieve ploegen. Maar zolang er voetballers rondlopen (oa bij La Louvière) die €1800 verdienen (zonder premies) en die tot €20000 worden aangeboden om een matchke te laten schieten zal dit probleem blijven b estaan! Versta me niet verkeerd, ze moeten eruit, maar zolang er zoveel geld mee gemoeid blijft is het niet uit de wereld te helpen.
Enkel doorgedreven vervolgingsbeleid van gerecht kan resultaat boeken, maar ja, welke onderzoeksrechter ligt daar nu wakker van :roll:
el_barto

Bericht door el_barto »

natuulijk wordt alles ontkend tot de 9de macht, maar ik ben niet overtuigd van hun onschuld.

Gerechtelijk onderzoek lijkt me toch de volgende logische stap
groentje
Berichten: 7256
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

ik hou niet zo van het spelletje, maar wel van de sfeer rond het voetbal. En ik heb het voor vergane gloriën, dus supporter ik voor Union saint-gilloise, Essevee (Zulte-Waregem, dus), een beetje FC Brussels, ook, en SK Deinze. En Antwerp zou ik ook niet graag zien verdwijnen, al was het maar voor de geschiedenis die er daarmee zou teloorgaan.
janjozef

Bericht door janjozef »

ik vind het een stom spel 22 idioten lopen achter een bal en als ze hem hebben geven ze er een lel op en lopen er opnieuw achter ge moet maar goed zot zijn.

jan
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

ja maarja, als je logisch nadenkt dan zijn er zoveel dingen zot eh :?
KB
Berichten: 636
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

janjozef schreef:ik vind het een stom spel 22 idioten lopen achter een bal en als ze hem hebben geven ze er een lel op en lopen er opnieuw achter ge moet maar goed zot zijn.

jan
Voetbal is dus zoals het leven zelf.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2623
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Voetbal = een bal wegschoppen en er achter lopen.

Voetbal intresseert mij niets, maar als ze vragen voor welke ploeg ik ben dan zeg ik wel Brugge :wink:.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

trainfreak schreef:Voetbal = een bal wegschoppen en er achter lopen.

Voetbal intresseert mij niets, maar als ze vragen voor welke ploeg ik ben dan zeg ik wel Brugge :wink:.
FCB, olé olé!!! 8) :mrgreen:
Bert

Bericht door Bert »

Trainspotterke schreef:
trainfreak schreef:Voetbal = een bal wegschoppen en er achter lopen.

Voetbal intresseert mij niets, maar als ze vragen voor welke ploeg ik ben dan zeg ik wel Brugge :wink:.
FCB, olé olé!!! 8) :mrgreen:
Voor welke club zou hij toch zijn :lol:
Greg

Bericht door Greg »

Trainspotterke schreef:FCB, is SH*T olé olé!!! 8) :mrgreen:
Veel beter ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Greg schreef:
Trainspotterke schreef:FCB, is SH*T olé olé!!! 8) :mrgreen:
Veel beter ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Beetje kalm, hé, daar! Of ik laat deze slogan hier in Brugge publiceren met vermelding van jou naam! Dan krijg je zo'n situatie gelijk met die cartoons momenteel! 8) :lol: :P 8)
Greg

Bericht door Greg »

Ik hoop dat de supporters daar zo slim zijn om te weten dat hun ploegje dat is. :mrgreen: :P We roepen het genoeg in het stadion. 8)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Greg schreef:Ik hoop dat de supporters daar zo slim zijn om te weten dat hun ploegje dat is. :mrgreen: :P We roepen het genoeg in het stadion. 8)
Bende hooligans! 8) :P :twisted:
Plaats reactie