de grote voetbal-thread

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Greg

Bericht door Greg »

vriendelijke hooligans. :P
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Psv weer gewonnen vandaag. Weliswaar met moeite


PSV-Heracles Almelo 1-0

72. Farfan
janjozef

Bericht door janjozef »

awel eigenlijk is dat nog het enige plezante aan het voetbal : die rellen hooligans die de boel kort en klein slagen. Moesten ze de ploegen verplichten. Na de match moeten de hekken open zodat de supporters die willen op het veld kunnen gaan vechten. Ik koop direct een abonnement, niet voor te vechten maar om het vanop een zitplaats te kunnen aanschouwen. Ik kom pas als die babyfacen die achter nen bal lopen naar binnen zijn.

Jan
Justinian

Bericht door Justinian »

Greg schreef:Waarom niet over voetbal ?
T'is toch actueel, en komt in babbelhoek terecht waar we het niet over treinen mogen hebben.
En zoals er al zovele malen gezegd is geweest, als het onderwerp u niet intresseert, kijk er niet naar. :P
Misschien een ideetje om -als dat gaat en mede met het oog op het WM in Duitsland- om te melden, waar dienstregelingen van supporterstreinen (als die nog bestaan) te vinden zijn? Vooral vanwege het WK/WM te Duitsland en de mogelijke extra treinen. Hebben we het over voetbal ( in mjin hele leven één wedstrijd gespeeld toen ik 6 was; laatste drie minuten de beslissende goal...in eigen doel! :twisted: ) en over treinen.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

laten we stoppen met ruzie maken over fcb en RSCA... :evil:

laten we maar supporteren in vrede voor R.C.Lens :twisted:
Justinian

Bericht door Justinian »

break-driver schreef:laten we stoppen met ruzie maken over fcb en RSCA... :evil:

laten we maar supporteren in vrede voor R.C.Lens :twisted:
FRans-Vlaanderen/Nord Pas de Calais strekt zich bij deze dus uit tot Brussel, Brugge, Gent... en dan maar denken, dat de FRanse expansie op 11 juli 1302 bij Kortrijk gestuit was en dat U daartoe elk jaar feestviert...
Plaats reactie