Leefrijtuigen
Ten eerste een lijst van de leefrijtuigen; ik heb volgende lijst
- 00201 (ex-)
- 00202 (ex-)
- 00203 (ex-)
- 00204 (ex-)
- 00205 (ex-12057)
- 00206 (ex-)
- 00207 (ex-)
- 00208 (ex-)
- 00209 (ex-)
- 00210 (ex-12002)
- 00211 (ex-12003)
- 00212 (ex-12015)
- 00213 (ex-12062)
- 00214 (ex-12016)
- 00215 (ex-)
- 00216 (ex-)
- 00217 (ex-)
- 00218 (ex-12017)
- 00219 (ex-)
- 00220 (ex-)
- 00221 (ex-)
- 00222 (ex-)
- 00223 (ex-)
- 00224 (ex-14012)
- 00225 (ex-)
- 00226 (ex-)
Maar dus volgens een van de bronnen bestaan de 202-4, 6-9, 19, 25-26 niet. Maar ik vind wel terug dat de 226 waarschijnlijk de 215.208 was. Het lijkt alsof ze wel een soort van gegroepeerd staan als die nummers effectief er tussen uit.
ES500
Vervolgens heb ik nog (ES)501 en 502
- 00501 (ex-)
- 00502 (ex-)
Restaurantrijtugien
Dan volgen nog de 4 WR rijtuigen, ex-SNCF Grill
Deze zaten bij SNCF in de reeks van 51 87 88-80 111-168 maar heb dus geen exacte oorspronkelijke nummer bij de SNCF.
- 16001 (ex-)
- 16002 (ex-)
- 16003 (ex-)
- 16004 (ex-)
NMBS zou naast de 5 AB30, 5 Mu en 2x3 T2 ook nog 20 M gehad hebben.
Hier vind ik enkel volgend UIC nummer van terug maar geen interne nummer zoals de andere 04xxx en 05xxx:
Reeks 71 88 72 70 301-302 en reeks 71 88 72 70 311-328 wat dus 2 + 18 stuks maakt.
Ik vond wel eerder deze 8 nummers terug maar ik ben niet zeker of het over dezelfde rijtuigen zou gaan.
- (0)4720
- (0)4744
- (0)4745
- (0)4746
- (0)4749
- (0)4753
- (0)4756
- (0)4769
Dms
En om te eindigen heb ik nog een enkel "los" rijtuigen zonder origineel nummer.
- 17816 (ex-174xx)
Deze Dms26 generator was origineel een gewone Dms26 met nummer 174xx