een goede reiziger kan luisteren

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

een goede reiziger kan luisteren

Bericht door Steven »

gisteren stond ik te antwerpen centraal, wachten om een collega af te lossen. wat je in die kleine wachttijd ziet gebeuren grenst soms aan het ongeloofelijke.

twee jonge meisjes (schat ze begin 20), ze moesten de trein hebben naar leuven.. plots word er afgeroepen dat door de grote vertraging deze trein zal vertrekken uit berchem ipv antwerpen centraal en hiervoor dient men de trein te nemen tot antwerpen berchem op het spoor 1. Aldaar was aansluiting voorzien.
Beide dames in de war zijnde gaan ze naar de affiches kijken (die van de aankomsten) en denken dat ze pas 2u (TWEE UUR) later een trein hebben. Als ze goed geluisterd hadden moesten ze niet kijken, maar gewoon doen, ik heb voor hen nog is herhaald wat de omroeper had gezegd :-) ze waren blij.

had ik niets gezegd hadden ze daar dus twee uur blijven wachten (volgens hun denken was er maar om de twee uur trein naar leuven)
5132

Bericht door 5132 »

Luisteren is veel belangrijker dan praten. Een gave die slechts weinig mensen gegeven is....

Tof dat je hen op "het goede spoor" hebt gebracht.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

5132 schreef:Luisteren is veel belangrijker dan praten. Een gave die slechts weinig mensen gegeven is....

Tof dat je hen op "het goede spoor" hebt gebracht.
tja kon het gewoon niet aanzien da ze daar door hun eigen onkunde twee uur zouden zitten (in de ijskoude hal dan nog)
5132

Bericht door 5132 »

Voor een mooie glimlach die je achteraf terugkrijgt doet een mens dat dan heh... :D
pietje

Bericht door pietje »

da's allemaal nie waar, Steven wou gewoon 2 jonge miekes in "zijne" trein hebben :wink:
allee da veronderstel ik, ge hebt ze toch nie met nen andere trein weggestuurd??
TBbart

Bericht door TBbart »

:D tja, de onwetende reizigers, het staat op borden aangeduid het word omgeroepen en er staat een stationchef voor uitleg... staat op de tv..
en nog twijfelen ze of ze wel op de goeien trein zitten...soms zijn dat toch grappige situatie's ze, ik snap het niet het staat overal zo deftig aangeduid en nog twijfelen de mensen of weten ze het gewoon niet en beginnen ze te zoeken en te doen en te vragen... :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

pietje schreef:da's allemaal nie waar, Steven wou gewoon 2 jonge miekes in "zijne" trein hebben :wink:
allee da veronderstel ik, ge hebt ze toch nie met nen andere trein weggestuurd??
kuch ik heb wel beroepseer he :-) dus neen zomaar twee miekes in mijne stuurpost zetten is niets voor mij
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

100% zeker ??? :twisted: :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

5307 schreef:100% zeker ??? :twisted: :wink:
in mijn geval zelfs 200% 8)
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Re: een goede reiziger kan luisteren

Bericht door e49memling »

Steven schreef: twee jonge meisjes (schat)
Is da nie rap om ze 'schat' te noemen Steven?
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef: kuch ik heb wel beroepseer he :-) dus neen zomaar twee miekes in mijne stuurpost zetten is niets voor mij
Zolang als ge niet gaat rijden kan het toch geen kwaad :D :D :D :D :D
Plaats reactie