De eerste sneeuw!

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

De eerste sneeuw!

Bericht door Trainspotterke »

Beter laat dan nooit, maar de eerste sneeuw van deze winter is zonet gearriveerd in België! :wink:

Hier in Loppem is het zonet beginnen sneeuwen en het blijft hier ook liggen! :wink: De straten zien er ondertussen al wat witjes uit! :D
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Hier in Bredene ligt er nog niets, maar wij aan kust en sneeuw...
nicken

Re: De eerste sneeuw!

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:Beter laat dan nooit, maar de eerste sneeuw van deze winter is zonet gearriveerd in België! :wink:

Hier in Loppem is het zonet beginnen sneeuwen en het blijft hier ook liggen! :wink: De straten zien er ondertussen al wat witjes uit! :D
Allee tof,kwoon nochtans 5 kilometer van u in st-andries en hier ligt er nada :cry:
Ik wil een sneeuwballen gevecht houden,waar is de tijd dat het meer sneeuwde :cry:
Jonathan

Re: De eerste sneeuw!

Bericht door Jonathan »

nicken schreef:
Trainspotterke schreef:Beter laat dan nooit, maar de eerste sneeuw van deze winter is zonet gearriveerd in België! :wink:

Hier in Loppem is het zonet beginnen sneeuwen en het blijft hier ook liggen! :wink: De straten zien er ondertussen al wat witjes uit! :D
Allee tof,kwoon nochtans 5 kilometer van u in st-andries en hier ligt er nada :cry:
Ik wil een sneeuwballen gevecht houden,waar is de tijd dat het meer sneeuwde :cry:
Vorig jaar heeft het gesneeuwd in mei, en hadden we 15 later een hittegolf in juni.
nicken

Re: De eerste sneeuw!

Bericht door nicken »

Jonathan schreef:
nicken schreef:
Trainspotterke schreef:Beter laat dan nooit, maar de eerste sneeuw van deze winter is zonet gearriveerd in België! :wink:

Hier in Loppem is het zonet beginnen sneeuwen en het blijft hier ook liggen! :wink: De straten zien er ondertussen al wat witjes uit! :D
Allee tof,kwoon nochtans 5 kilometer van u in st-andries en hier ligt er nada :cry:
Ik wil een sneeuwballen gevecht houden,waar is de tijd dat het meer sneeuwde :cry:
Vorig jaar heeft het gesneeuwd in mei, en hadden we 15 later een hittegolf in juni.
ik herinner me het nog goed,zat gans het weekend in de vuurtorenwijk toen voor de motorraces,en da had ik nog nooit meegemaakt,bakken heet vint,machienen die veel te warm kregen
dan een die z'n remmen nie meer gingen door de warmte: z'n machien lag aan earth explorer,wat zal het op 2 en 3 juni zijn :lol:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

En hier ligt er NIETS :cry: :evil:
nicken

Bericht door nicken »

trainfreak schreef:En hier ligt er NIETS :cry: :evil:
Wat niet is,kan mss nog komen hè :D
Gregske

Bericht door Gregske »

Ik hoop op droog weer, dan kan ik ten minste doorwerken in de tuinaanleg 8)
nicken

Bericht door nicken »

Gregske schreef:Ik hoop op droog weer, dan kan ik ten minste doorwerken in de tuinaanleg 8)
en wa gaat er in planten :?:
vast plantjes,buxus
paljas

Bericht door paljas »

nicken schreef:
Gregske schreef:Ik hoop op droog weer, dan kan ik ten minste doorwerken in de tuinaanleg 8)
en wa gaat er in planten :?:
vast plantjes,buxus
Beetje denken aan de recreatie ook é... Cocaplantjes, slaapbollen of een marihuanaplantje.... Hetgeen je zelf doet (kweekt), doe je beter!! Vraag het maar aan Gamma....
nicken

Bericht door nicken »

paljas schreef:Beetje denken aan de recreatie ook é... Cocaplantjes, slaapbollen of een marihuanaplantje.... Hetgeen je zelf doet (kweekt), doe je beter!! Vraag het maar aan Gamma....
Of mss kunnen we het vragen aan Roger ook :wink:
Aan Gamma kun je alles vragen hè : doe het met gamma :lol:
Ja dadde

nee ik heb liever lavendel,saxifraga enz... :lol:
paljas

Bericht door paljas »

Nicken toch... gij vies ventje: Afbeelding Afbeelding
nicken

Bericht door nicken »

:shock:
nicken

Bericht door nicken »

Hoppelijk komt er dit jaar nog eens een elfstedentocht hè

Tzou toch leuk zijn nie waar :D
Beesty
Berichten: 380
Lid geworden op: 13 apr 2006, 21:36

Bericht door Beesty »

Zonet ontwaakt onder een wit sneeuw tapijtje :D
Plaats reactie