Websites van de leden

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Daniël
Berichten: 145
Lid geworden op: 14 sep 2006, 18:03
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Websites van de leden

Bericht door Daniël »

Om eens terug te keren naar de links naar websites van leden, heb er zelf ook nog een drietal...

Al geruime tijd niet meer bijgewerkt, maar wellicht leuk om eens in de archieven te neuzen: het Dagboek van een reiziger, met uiteenlopende reisverhalen van m'n reizen Dordrecht - Breda (thuis<->school); Dordrecht - Arnhem (thuis<->stage); Dordrecht - Bergen op Zoom (thuis<->afstudeerstage) en Dordrecht <-> Den Haag (thuis<->werk). Een nieuwe start voor deze site zit eraan te komen!

Verder maak ik nog deel uit van de groep die OV in Nederland.nl is begonnen na de grote onenigheid die op het Nederlande Opeens had ik het-forum.

En dan heb ik ook nog een joekel van een eigen site, die tegenwoordig ook over een spoor-fotoalbum beschikt (wat overigens nog vrij klein is): OV rond Dordt.nl
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Websites van de leden

Bericht door sammarco1 »

Hallo beste ,

Ik ben webmaster van Trenomania International.

Ik weet dat er hier veel treinspotters rondsporen zitten te wachten op da eene fotoke van dine trein....

Ik wilde julie vragen of je mischien ook wat van je foto's zou willen posten op mijn internationale website nl. Trenomania international (klik hieronder op het logo), dat sinds een paar weken actief is.

Het is de bedoeling om foto's van treinen te plaatsen eigenlijk van eender welk land.

Het formaat mag niet kleiner zijn dan 1024 X 768 of liefst groter en max 1 mb per stuk, en zoveel als je maar zelf wil, volledig gratis natuurlijk

Alvast heel erg bedankt.

Mocht je interesse hebben, dan moet je je even registreren onder het"@" teken...

Ik zie ze wel verschijnen

Je mag me ook per email contacteren op sammarco1@interfree.it

Groetjes
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Wover

Re: Websites van de leden

Bericht door Wover »

Oh, trenomania, van die website heb ik al heel wat mooi Italiaanse spoorgeweld voor MSTS gedownload :).

Mooie site ;).
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Websites van de leden

Bericht door treinbruno »

ik ben al gebanned als ik nog niet eens de website bezocht heb :lol:

wie heeft een gelijkaardig IP als mij :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Websites van de leden

Bericht door Joris »

Hallo,
treinbruno schreef:ik ben al gebanned als ik nog niet eens de website bezocht heb :lol:

wie heeft een gelijkaardig IP als mij :roll:
Dynamisch IP Adres?
Het moet in elk geval wel een Belg zijn die de zelfde provider als jij heeft die ze daar geblockt hebben...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Websites van de leden

Bericht door treinbruno »

Joris schreef:Hallo,
treinbruno schreef:ik ben al gebanned als ik nog niet eens de website bezocht heb :lol:

wie heeft een gelijkaardig IP als mij :roll:
Dynamisch IP Adres?
Het moet in elk geval wel een Belg zijn die de zelfde provider als jij heeft die ze daar geblockt hebben...
Groeten,
Joris De Mol
IP ban is al weg :D

heb mij effe geregistreerd maar kan niet inloggen :roll:
heb al op de bevestigingslink in de mail geklikt
*** Kan niet inloggen. Probeer het nogmaals ***
Afbeelding
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Websites van de leden

Bericht door sammarco1 »

treinbruno schreef:
Joris schreef:Hallo,
treinbruno schreef:ik ben al gebanned als ik nog niet eens de website bezocht heb :lol:

wie heeft een gelijkaardig IP als mij :roll:
Dynamisch IP Adres?
Het moet in elk geval wel een Belg zijn die de zelfde provider als jij heeft die ze daar geblockt hebben...
Groeten,
Joris De Mol
IP ban is al weg :D

heb mij effe geregistreerd maar kan niet inloggen :roll:
heb al op de bevestigingslink in de mail geklikt
*** Kan niet inloggen. Probeer het nogmaals ***
Ik heb voor je een nieuwe acount aangemaakt , en een mailtje naar je gestuurd met het (tijdelijk paswoord)

Probeer het nu eens ?
Afbeelding
**********************************************************************************************************
tristan

mijn site

Bericht door tristan »

ik heb ook een site en daar moet je maar even op gaan kijken http://www.tristanstreinen.websitemaker.nl/treinen
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Websites van de leden

Bericht door sammarco1 »

Op bladzijde 1 heb ik t'een en ander aangepast, questi om wat reklame te maken.... Heb de afgelopen dagen nogal wat foto's toegestuurd gekregen vanuit Japan, indrukwekkend....

Heb er verschillende registraties gehad van mensen uit het HGBTF , maar jammer genoeg helaas in maanden geen ene foto's ervan zien uploaden...

Alleen van Poldevrek, en Sander Oomen heb ik foto's gezien... :(

Waar blijft de rest ????? :shock:

Niet generen, k'eet u niet op.... kom, uploaden die treinfoto's, enne niet te klein aub....ne stevige foto, met rondborstige lokomotieven en elegante treinstellen. Thats what we need....

Verder zoek ik nog omroep MP3's van in't station.... want die kan je ook uploaden op TMFI. Vb. (Semi boemel Trein naar mechelen stopt op spoor 1, overstappen naar gent op spoor 33.... :D reizigers worden verzocht hun bagage me ne porteur mee te geven.. ) (Tegen dat we daar zijn is die trein al weg...!)


Alee, klik nog eens op het logo hieronder en word lid, of ga naar bladzijde 1 van dit onderwerp
Afbeelding
**********************************************************************************************************
stoolc

Re: Websites van de leden

Bericht door stoolc »

Hallo:
Hier mijn site:
http://www.freewebs.com/stoolc/

Stoolc
(een gek die nog een route bouwt voor MSTS)
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 699
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Websites van de leden

Bericht door sammarco1 »

stoolc schreef:Hallo:
Hier mijn site:
http://www.freewebs.com/stoolc/

Stoolc
(een gek die nog een route bouwt voor MSTS)
Ferme website heb je daar gemaakt...Ook dat filmpje op jou buis is ook de moeite...Knap gedaan
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Websites van de leden

Bericht door Steven »

Beste racer, je hebt 1 bericht gepost, een eigen website over orgels, is het niet handig van uzelf wat voor te stellen, je zit hier op een forum vol treinfreaks. De kans is dus relatief klein dat je enige juiste aandacht zal krijgen op deze manier.
Racer

Re: Websites van de leden

Bericht door Racer »

-

Correct! Sinds 2004 run ik enkele website's/forum's. Afhankelijk specifiek op het gebied van
Mechanische muziekinstrumenten (voor Nederland en Belgie). De laatste twee jaar zijn daar
o.a. Techniek & Nostalgie bijgekomen. De aanduiding 'Draaiorgelsite' dekt de lading (al lang)
niet meer maar het heeft nadelen als ik de naam nu verander. De naam die ik nu (daarnaast)
gebruik is Racer's Actie Forum. Dit forum bestaat uit drie delen. Deel 1 'Mechanische Muziek-
instrumenten'; Deel 2 "Techniek en Nostalgie en Deel 3 'Kunst Objekten, Pretpaken en Off-
Topic. In deel 2 zit de aansluiting naar de treinen. Het thema voor dit jaar is dan ook 'Stoom,
stoom en nog eens stoom'. In de map:
http://draaiorgelsite.freeforums.org/2- ... r-f11.html staan een aantal
repo's m.b.t. treinen. Dit jaar komen daar dus mijn uitstapjes (repo's) te staan.
Mocht dit te weinig zijn voor dit forum (even goede vrienden) verwijder dan gerust de link
naar mijn site. Vr. groet, Racer.

-
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Websites van de leden

Bericht door Steven »

Voila dat is al iets beter, als je hier nieuw bent is het handig van eens te kijken hoe de rest het hier aanpakt, kwestie van een beetje met de stroom mee te gaan uiteraard.
Plaats reactie