Songfestival

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Bastiaan

Songfestival

Bericht door Bastiaan »

Nee, geen negatieve sarcastische reactie van mij deze keer. Ik vind de Belgische inzending van dit jaar eigenlijk de beste van allemaal. Het is een goed nummer, blijft lekker in je hoofd hangen :)

Wat vinden jullie er zelf van?
2160

Bericht door 2160 »

Wat heb je daar nog aan ? De laatste jaren is dat gewoon een Oost-Europees onder onsje, er word gewoon niet naar de songs gekeken, maar naar de (Oost-Europese) landen. :roll:
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

Eigenlijk heb je wel gelijk. De laatste tien jaar hebben er - op enkele uitzonderingen na - alleen maar Oost-Europese landen gewonnen, met inzendingen die gewoon niet goed zijn.

Maar dan nog vind ik het leuk om te kijken naar inzendingen die WEL goed zijn, of ze nou winnen of niet :)

Nog over de Belgische inzending: ik heb enorm moeten lachen om die man met dat piano-gitaar-ding met de computerstem :lol: Waar halen ze 'm vandaan :D
Wover

Bericht door Wover »

Ach eurosong is toch een grote pot zever :P
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

iedereen zegt altijd maar dat het vriendjespolitiek is en blablabla. Vorig jaar heeft een land met amper buurlanden gewonnen gewoon omdat ze veruit het beste liedje hadden en van iedereen veel punten kregen :wink:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

België ligt er trouwens al uit. Mij kan het eigenlijk weinig schelen, ik vind het alleen erg dat men in België dan nog durft van er zoveel geld in te steken (lees: belastingsgeld), kijk maar naar vorig jaar. En het heeft geen zier uitgehaald nota bene.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22506
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hoofstuk paar jaar terug al gesloten voor mij :-)
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1215
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Afschaffen die handel!
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Ne uitekookte boel is het :lol:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Niet meer meedoen ofwel nog eens een groepje sturen om te komen lachen met het hele gebeuren (cfr. Telex in 1980, filmpje op Youtube). :lol:
KB
Berichten: 636
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

Dietrich schreef:Niet meer meedoen ofwel nog eens een groepje sturen om te komen lachen met het hele gebeuren (cfr. Telex in 1980, filmpje op Youtube). :lol:
Of Pas De Deux in '83, zie filmpje.
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Bericht door Lukas »

Hoi,

Ook ik vind dat Eurosong-gedoe een pot vriendjespolitiek tussen de Oost Europese landen die elkaar alleen maar punten geven.Ik vond Kate Ryan wel goed maar als je ziet van welk carnavalgedoe ze vorig jaar verloren heeft vind ik dit ronduit SCHANDALIG :!: :!:
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
hein
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 apr 2006, 21:08
Locatie: oostende

Bericht door hein »

eurosong trekt op niks gewoon zever
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Lukas schreef:Hoi,

Ook ik vind dat Eurosong-gedoe een pot vriendjespolitiek tussen de Oost Europese landen die elkaar alleen maar punten geven.Ik vond Kate Ryan wel goed maar als je ziet van welk carnavalgedoe ze vorig jaar verloren heeft vind ik dit ronduit SCHANDALIG :!: :!:
eurosong IS een carnavalgedoe, en zo is het best :P voor serieuze dingen zijn er de hitlijsten enzo :roll:
groentje
Berichten: 7271
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Bwah, hitlijsten serieus noemen, je moet toch maar durven, hoor. :P
Plaats reactie