Zit in reeks 5!

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
fuse

Zit in reeks 5!

Bericht door fuse »

Ja eindelijk is het zo ver ik zit in reeks 5 van aanwerving TB.
Ben naar de informatie vergadering geweest en daar sprake ze over de selectieproeven die we moesten doen, maar ze zijn daar niet zo diep op ingegaan. Kan iemand mij vertellen wat het juist inhoud en zijn ervaring delen Zijn deze testen ook moeilijk en kan je erop voorbereiden?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

aaangezien de aanwervingsessies elke keer wel iets of wat verschillen ga ik hier de mensen aan het woord laten die met hun klas begin dit jaar begonnen zijn :-)
Ari

Bericht door Ari »

Een eliminerende proef die bij goed resultaat gevolgd wordt door psychoprofessionele proeven.
fuse

Bericht door fuse »

Ari schreef:Een eliminerende proef die bij goed resultaat gevolgd wordt door psychoprofessionele proeven.
Wat houd juist in heb gehoord dat hier wiskunde in voor kwam? Kan je u voorbereiden? Snap nog altijd niet waarom nmbs nooit veel info geeft over de proeven.

mvg
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

normaal zijn bijna alle vragen voorzien van meerkeuze antwoorden, er zit wat logisch denken in, hoofdrekenen, eenvoudige taaloefeningen, visueel inzicht met figuurtjes (zoals aanzichten en zo), het gesprek met de psychologe gaat normaal over uw motivatie en door middel van persoonlijke vragen (woonsituatie, hobby's, ....) gaat men na in hoevere je motivatie gaat om deze job te doen, wees bij alles vooral uzelf zou ik zeggen
fuse

Bericht door fuse »

Steven schreef:normaal zijn bijna alle vragen voorzien van meerkeuze antwoorden, er zit wat logisch denken in, hoofdrekenen, eenvoudige taaloefeningen, visueel inzicht met figuurtjes (zoals aanzichten en zo), het gesprek met de psychologe gaat normaal over uw motivatie en door middel van persoonlijke vragen (woonsituatie, hobby's, ....) gaat men na in hoevere je motivatie gaat om deze job te doen, wees bij alles vooral uzelf zou ik zeggen
Merci! Amai is nog niet zo simpel met die wiskunde enz.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

niet te veel over nadenken, het meeste is logisch denken, de meeste maken fouten door het antwoord te ver te gaan zoeken
fuse

Bericht door fuse »

Steven schreef:niet te veel over nadenken, het meeste is logisch denken, de meeste maken fouten door het antwoord te ver te gaan zoeken
Zijn ook site's om u op voor te bereiden zo ken ik persoonlijk http://www.123test.nl kent iemand anders nog zo van die site's?
Plaats reactie