leden

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

leden

Bericht door Steven »

iets meer als 200 leden en momenteel zijn er daarvan 152 die minstens 1 berichtje geplaatst hebben, dus zo slecht gaat het niet stel ik vast :-)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

alleen jammer dat de +10000 posters weg zijn :(
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

da is er eentje :-) da was 2622 ik zat bij vorige editie aan 7.000 en de rest had minder dus ni te veel panikeren, ik heb het ni zozeer op hoeveel iemand berichten zet, wel eerder op de activiteitsgraag van de meeste, kwil zeggen da er voor de crash minder actieve leden waren dan nu het geval is met minder leden
Bert

Bericht door Bert »

De mensen die niet meer wisten dat ze hier ooit geregistreerd waren zijn er allemaal af. :)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Steven schreef:da is er eentje :-) da was 2622 ik zat bij vorige editie aan 7.000 en de rest had minder dus ni te veel panikeren, ik heb het ni zozeer op hoeveel iemand berichten zet, wel eerder op de activiteitsgraag van de meeste, kwil zeggen da er voor de crash minder actieve leden waren dan nu het geval is met minder leden
ik heb toch de indruk dat er voor de crash juist meer actieve leden waren :P nuja, ik zit er nog niet zolang bij dus ik kan me vergissen he :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

het waren er minder maar die die actief waren waren heviger gevolg is da het aantal actieve in zen geheel minder opvallend is dan de weinige actieve van voor de crash (of hoe moet ik het uitdrukken)
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Steven schreef:het waren er minder maar die die actief waren waren heviger gevolg is da het aantal actieve in zen geheel minder opvallend is dan de weinige actieve van voor de crash (of hoe moet ik het uitdrukken)
het begint ingewikkeld te worden :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tja er is niemand die gezegd heeft da da hier voor de simpelen van geest is he LOL :lol: :lol: :lol:
Wover

Bericht door Wover »

laat het ons samenvatten als volgt: we missen Hoera, Rafma.. dingskes en 2622 :P
Greg

Bericht door Greg »

Vooral de laatste dan.
Was in elk topic minstens 10 keer te zien. :lol: :)
Maar andere zoals 2012 en RE4/6 o.a. zien we ook niet meer.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tja we kunnen die mensen niks verplichten he
Bert

Bericht door Bert »

Jodokus, 2012, Atlantis,...
De grootste reden waarom er velen weg zijn zal wel zijn omdat al hun tijd die ze hier in gestoken hebben met één klik weg is. :? :(
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

er zijn ook andere soms persoonlijke redenen, die ik niet ga zeggen uit respect voor die mensen
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Misschien dat sommige van de trouwe leden HGBTF zagen als iets dat ze niet konden verlaten, tot na de crash.

Ik heb het mijzelf nog altijd niet kunnen vergeven en stop ook met hosting eind deze maand.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hoe bedoel je? je draagt hgbtf over?
Plaats reactie