Aanwervingen Technici elektromechanica

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Wout

Aanwervingen Technici elektromechanica

Bericht door Wout »

Vooreerst word je onderworpen aan een schriftelijke proef onder de vorm van meerkeuzevragen, die slaan op de kennis van elektriciteit en mechanica.
Dit staat te lezen bij de aanwervingen voor ELM heeft er hier mss iemand een voorbeeld van of weet iemand iets meer over deze vragen??
snubber

Bericht door snubber »

Ben je al personeelslid van de NMBS? Zo ja, gewoon aan de vakbond vragen. Je moet zelfs niet per se gesyndicaliseerd zijn. Zo niet, volgens mij bestaan er voor elke vacature/betrekking een cd-rom met de te kennen leerstof en voorbeeldvragen.
Wout

Bericht door Wout »

Bij het ACV Transcom heeft men daar blijkbaar geen info van.
fuse

Re: Aanwervingen Technici elektromechanica

Bericht door fuse »

[quote="Wout"]Vooreerst word je onderworpen aan een schriftelijke proef onder de vorm van meerkeuzevragen, die slaan op de kennis van elektriciteit en mechanica.
Dit staat te lezen bij de aanwervingen voor ELM heeft er hier mss iemand een voorbeeld van of weet iemand iets meer over deze vragen??[/quo

Ik had mij daar ook voor ingeschreven maar ik ben niet geweest deze testen zijn zeer moeilijk. Je krijgt vragen over deg eziene leerstof van 6 jaar elektriciteit elektronica en mechanica. Je moet dan bv de verschillende wetten kunnen bewegingsleer enz.
Goya

Re: Aanwervingen Technici elektromechanica

Bericht door Goya »

fuse schreef: Ik had mij daar ook voor ingeschreven maar ik ben niet geweest deze testen zijn zeer moeilijk. Je krijgt vragen over deg eziene leerstof van 6 jaar elektriciteit elektronica en mechanica. Je moet dan bv de verschillende wetten kunnen bewegingsleer enz.
Met die ingesteldheid geef je jezelf natuurlijk op voorhand al verloren.... :roll:

Op elk sollicitatiegesprek van enig niveau worden vragen gesteld over zaken die je al een tijd niet meer bezien hebt, parate kennis is onotbeerlijk
fuse

Re: Aanwervingen Technici elektromechanica

Bericht door fuse »

Goya schreef:
fuse schreef: Ik had mij daar ook voor ingeschreven maar ik ben niet geweest deze testen zijn zeer moeilijk. Je krijgt vragen over deg eziene leerstof van 6 jaar elektriciteit elektronica en mechanica. Je moet dan bv de verschillende wetten kunnen bewegingsleer enz.
Met die ingesteldheid geef je jezelf natuurlijk op voorhand al verloren.... :roll:

Op elk sollicitatiegesprek van enig niveau worden vragen gesteld over zaken die je al een tijd niet meer bezien hebt, parate kennis is onotbeerlijk
Ja maar ik wou dat niet meer doen dus daarom ben ik niet meer geweest. Ik wil TB worden dus.
paljas

Bericht door paljas »

veel succes aan iedereen die wil meedoen.
ben zelf Telm en kan je zeggen dat die proeven echt niet van de poes zijn.
ook de opleiding nadien is niet van de minste.
fuse

Bericht door fuse »

paljas schreef:veel succes aan iedereen die wil meedoen.
ben zelf Telm en kan je zeggen dat die proeven echt niet van de poes zijn.
ook de opleiding nadien is niet van de minste.
Nee het is niet gemakkelijk. Maar jah doet u best allemaal veel succes!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Zijn er hier nu eigenlijk al forumleden die de opleiding TB begonnen zijn? :?
Want voor de crash regende het hier met topics over inschrijvingen als TB en met topics over de medische testen en al! :?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

begin januari zijn er enkele begonnen van het forum waaronder tommyken
Plaats reactie