doorgroeimogelijkheden

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
trein_freak

doorgroeimogelijkheden

Bericht door trein_freak »

Als je als bestuurder rangeerder begint, tot wat kun je dan doorgroeien en mag je dat tijdens de mondelinge proef ook duidelijk maken dat je niet altijd bestuurder rangeerder wilt blijven. Ze vinden er nu al zo weinig en als er dan nog eentje aankomt die hoger op wil kunnen ze weer nieuwe zoeken. Ik zou graag treinbestuurder worden of nog verder tot 1é treinbestuurder, maar de eerste jaren toch blijven rijden. Mss daarna nog verder doorgroeien maar ik weet niet wat de mogelijkheden nog zijn.
paljas

Bericht door paljas »

naar mijnmening tot "instructeur"... en das al niet meer van de poes!
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

paljas schreef:naar mijnmening tot "instructeur"... en das al niet meer van de poes!
Destructeur? :( :(
trein_freak

Bericht door trein_freak »

Mijn mondelinge proef was geen succes. Op dit forum gelezen: "er worden geen technische vragen gesteld tijdens de mondelinge proef". Hoe komt het dan dat ik bijna alleen maar technische vragen kreeg?? Had ik mijn studie boeken terug boven gehaald en nog is gestudeerd had ik er beter uit gekomen. Twijfel nog om me opnieuw kandidaat te stellen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

omdat er effectief proeven zijn waar ze dit niet doen, ze maken zelfs onderling verschil van kandidaat tot kandidaat. deels hangt dit alles samen met wat je van diploma al op zak hebt. mensen die al een technische achtergrond hebben zullen ze al eens technische vragen stellen mensen die uit een aso richting komen meestal niet. er is niet echt een vaste rode lijn te trekken.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Bericht door dekooiker »

En ik heb het idee dat ze niet met de punten smijten tijdens de mondelinge proef, of heb ik het mis?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

dekooiker schreef:En ik heb het idee dat ze niet met de punten smijten tijdens de mondelinge proef, of heb ik het mis?
dat hangt meer van u dan van hen af
trein_freak

Bericht door trein_freak »

Echt vrijgevig met punten zijn ze niet. Als je als bestuurder rangeerder begint kun je dan doorgroeien tot zone chef of heb ik dat gedroomd? Meen da gehoord te hebben op de infosessie.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Bericht door dekooiker »

Logisch dat men streng selecteert: het kost handenvol geld om mensen op te leiden.
Als ze wat twijfelen of u geschikt zou zijn, zal het wel meteen nee worden.
Mijn mondelinge proef was goed.
Maar zodra dat ze hoorden dat ik al één en ander wist, begonnen ze met doorvragen en dan mag je je niet mispakken.
Ik was uiteraard blij geslaagd te zijn.
Plaats reactie