Bezoek aan Eurotunnel: Station van bestemming

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.

Station van bestemming

De Panne
12
52%
Poperinge
3
13%
Brugge
0
Geen stemmen
Oostende
5
22%
Kortrijk
3
13%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de panne en veurne zijn tijdens de week net haalbaar al is het wel heel vroeg de trein nemen ( de eerste van de dag), al is dat wel een klein 3u trein LOL

poperinge lukt ook zie ik.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

dentheo schreef:
Shrek schreef:vanuit mechelen graak ik tegen 8u in de panne, poperinge is niet bereikbaar uit mechelen zo vroeg... :wink:
ongelooflijk en ik geraak er wel uit Kalmthout....
dit lukt wel

mechelen => brussel zuid, brussel zuid => de panne 2u21 volgens de nieuwe dienstregeling.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Denk afgaande op de poll dat het toch De Panne zal worden. Denk niet dat er veel meer dan 15 man zal op afkomen. En als de minimumleeftijd 20 is zullen er daar nog wel een hoop van wegvallen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

idd als je 15 mensen bij elkaar gaat krijgen dan zal dat ok zijn, rekening houdend dat er nog een datum gekozen moet worden reken ik max op 10 aanwezigen effectief.
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Bericht door treinbruno »

waarom niet met de trein naar calais?
Afbeelding
nighttrain
Berichten: 2547
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Bericht door nighttrain »

Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Jammer voor Wover,Patrick en sommige anderen.
kan het topic mischien afgevoerd worden door de webmaster.

Kindest regards
Wover

Bericht door Wover »

nighttrain schreef:Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Jammer voor Wover,Patrick en sommige anderen.
kan het topic mischien afgevoerd worden door de webmaster.

Kindest regards
Oei, bedoel je gebrek aan enthousiasme bij jouw werkgever, of bij ons?

Alleszinds erg jammer :).
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5318
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

treinbruno schreef:waarom niet met de trein naar calais?
Prijs (volgens mij veel meer dan binnenlandse trein + gedeelde busprijs vanaf West-Vlaanderen) + de weinige treinen die er stoppen + de afstand tot de eigenlijke site.
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Shrek schreef:vanuit mechelen graak ik tegen 8u in de panne, poperinge is niet bereikbaar uit mechelen zo vroeg... :wink:
Vanuit Puurs geraak ik anders wel met een trein, komende vanuit Mechelen, in Poperinge!

De Panne is echter niet bereikbaar voor 9 uur..
dentheo
Berichten: 8173
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Bericht door dentheo »

nighttrain schreef:Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Jammer voor Wover,Patrick en sommige anderen.
kan het topic mischien afgevoerd worden door de webmaster.

Kindest regards
Sorry nighttrain maar waarop was dit een reactie ??? Te weinig volk of te laat ??
Theo
nighttrain
Berichten: 2547
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Bericht door nighttrain »

Steven schreef:idd als je 15 mensen bij elkaar gaat krijgen dan zal dat ok zijn, rekening houdend dat er nog een datum gekozen moet worden reken ik max op 10 aanwezigen effectief.
Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Jammer voor Wover,Patrick en sommige anderen.
kan het topic mischien afgevoerd worden door de webmaster.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5318
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

nighttrain schreef:
Steven schreef:idd als je 15 mensen bij elkaar gaat krijgen dan zal dat ok zijn, rekening houdend dat er nog een datum gekozen moet worden reken ik max op 10 aanwezigen effectief.
Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Jammer voor Wover,Patrick en sommige anderen.
kan het topic mischien afgevoerd worden door de webmaster.
Not sure: er is meer dan alleen HGBTF. Lanceer een oproep op een paar andere forums waar veel 'OV-liefhebbers' zitten en je raakt volgens mij al aan veel meer mensen...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Tja, met de meeting in september op LDT was er ook maar een kleine 15 mensen, en dit was dan nog in het weekend (zaterdag), in België, geen leeftijdsgrens en kostte virtueel niks (totaal niks voor sommigen). Dus denk dat het normaal is dat je aan max. 10 mensen zal geraken voor zoiets met alleen leden van HGBTF.

Je kan natuurlijk nog gaan zoeken op andere forums.
nighttrain
Berichten: 2547
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Bericht door nighttrain »

Dietrich schreef:Tja, met de meeting in september op LDT was er ook maar een kleine 15 mensen, en dit was dan nog in het weekend (zaterdag), in België, geen leeftijdsgrens en kostte virtueel niks (totaal niks voor sommigen). Dus denk dat het normaal is dat je aan max. 10 mensen zal geraken voor zoiets met alleen leden van HGBTF.

Je kan natuurlijk nog gaan zoeken op andere forums.
Het is niet de bedoeling van te moeten (be) zoeken!
De leeftijdsgrens heeft te maken met de verzekeringen afgesloten door het bedrijf voor niet commerciele gebruikers , dus werknemers en commerciele bezoekers.
Tja moest ik gratis vervoer ,eten en overnachting aan bieden was het kot te klein.
En het bezoek tijdens de week,ik ken maar weinig continu bedrijven die niet commerciele bezoekers toelaten tijdens het WE.Wij werken 7 op 7 aan 100% 24h/24h.
Ik had enkel de bedoeling gezien de onderwerpen op dit forum de mensen een kijkje te laten nemen achter de schermen van een uniek privé projekt in een ongewone habitat.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik versta wel dat er veel beperkingen zijn en niet gratis, wil alleen aantonen dat je geen groep van 20 of meer personen kan verwachten enkel van leden van dit forum. 10-15 man zal het maximum zijn dat je hier kan vinden, en ik vind dat eigenlijk geen reden om het niet te doen. :?
Plaats reactie