Reclame Kia met in bijrol...

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Slos

Reclame Kia met in bijrol...

Bericht door Slos »

Klik hier en dan rechtsonder op "ONZE TV SPOT (HER)BEKIJKEN", of de rechtstreekse link hier.
Wover

Bericht door Wover »

waar halen zet toch e...

vind em wel ni zo geslaagd :P
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Mooi, maar wel een groot gebrek!
In het begin is het op een mooie 2vaksweg, en dan plots wordt het een eenvaks aardeweggeke!
Opgenomen op de CdFd Bocq zeker?
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

SIMPY.be schreef:Opgenomen op de CdFd Bocq zeker?
Jep, aan het overwegske te Braibant, hier dus: Afbeelding
Jonathan

Bericht door Jonathan »

En dan willen ze het openbaar vervoer stimuleren, met zo'n reclame. En het is weer typisch voor elke auroreclame:
-Ze rijden over de mooiste wegen, alles groen en mooie asfalt
-Je ziet er nooit een andere auto
-Alles wordt uit alle kanten getoond. Niet lang, natuurlijk.
-De zon schijnt niet, maar het regent ook niet. Typisch autoweer.

Kortom, we hebben het al zoveel gezien en ik ben het moe. Dat ze een wat meer reclame maken voor de trein.
Frank
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:48

Bericht door Frank »

Jonathan schreef:En dan willen ze het openbaar vervoer stimuleren, met zo'n reclame.
Ze willen helemaal het OV niet stimuleren, zal Kia worst wezen.
En het is weer typisch voor elke auroreclame:
-De zon schijnt niet, maar het regent ook niet. Typisch autoweer.
Dan zal de reclame voor de Rav-4 van Toyota je kunnen bekoren: super slecht weer met veel regen. :wink:
Kortom, we hebben het al zoveel gezien en ik ben het moe. Dat ze een wat meer reclame maken voor de trein.


Wat mij betreft nog altijd beter dan de reclame voor waspoeders. :)

Reclame voor de trein? De NMBS kiest zelden voor het medium televisie blijkbaar. Als ik me goed herinner is er ooit wel geweest voor B-dagtrips, maar je ziet het toch veel meer in print-media.
Wover

Bericht door Wover »

bwa, ze maken toch wel relatief veel reclame hoor:

- birthday ticket
- clipjes met straatarbeiders die op een autosnelweg een tennisveld maken
- grootvader met kleinkinderen die een weg vinden
...
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Frank schreef:
Jonathan schreef:En dan willen ze het openbaar vervoer stimuleren, met zo'n reclame.
Ze willen helemaal het OV niet stimuleren, zal Kia worst wezen.
De regering, de NMBS, ... ze doen er allemaal voor. En wat zien ze dan: dingen die stimulerend zijn voor de auto.
Slos

Bericht door Slos »

Jonathan schreef:En dan willen ze het openbaar vervoer stimuleren, met zo'n reclame. En het is weer typisch voor elke auroreclame:
-Ze rijden over de mooiste wegen, alles groen en mooie asfalt
-Je ziet er nooit een andere auto
-Alles wordt uit alle kanten getoond. Niet lang, natuurlijk.
-De zon schijnt niet, maar het regent ook niet. Typisch autoweer.

Kortom, we hebben het al zoveel gezien en ik ben het moe. Dat ze een wat meer reclame maken voor de trein.
Jonathan, je hebt me in de korte tijd dat je hier bent al dikwijls de wenkbrauwen doen fronsen.
Een typische autoreclame? :? Hun product komt mooi over in deze spot, wat zou jij doen, ervoor zorgen dat hun modellen er slecht uitkomen? :roll:
En zoals hier al is gezegd, er wordt weldegelijk reclame gemaakt voor de trein op TV en wel met mooie en originele spots!
PS: De standaard had ook zo'n spotje waar de 202.020 van het TSP in voorkwam. Iemand die weet waar ik het zou kunnen vinden?
Bert

Bericht door Bert »

Ik vind hem wel geslaagd natuurlijk met een ferme kemel (stratenverschil)

Ik denk toch niet dat er veel mensen de link zouden leggen tussen openbaar vervoer afbreken door een trein te laten stoppen voor auto's hoor. :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bert schreef:Ik vind hem wel geslaagd natuurlijk met een ferme kemel (stratenverschil)

Ik denk toch niet dat er veel mensen de link zouden leggen tussen openbaar vervoer afbreken door een trein te laten stoppen voor auto's hoor. :wink:
Dan zou hij toch nooit door kunnen rijden, vermis dat er wel altijd een auto aankomt op een beetje drukke weg. Zou een grote vertragingsoorzaak zijn :lol: :lol: :!:
Wover

Bericht door Wover »

ik had eens gehoord dat in Israël (vroeger?) de treinen moesten stoppen voor auto's, maar k eb da gehoord van iemand die daar opgegroeid is, maar maar tot zijn 6-7e ofzo gewoond heeft...
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

In De Zondag twee weken geleden stond er over de twee middenpagina's een foto van het moment dat de trein stilstond en de auto's overstaken! Op die foto komt de trein ook beter in beeld dan in het filmpje (de foto is meer een totaalbeeld).
In Op De Baan stond er trouwens een foto van het moment dat ze daar opnames aan het doen waren!
paljas

Bericht door paljas »

Tim schreef:
SIMPY.be schreef:Opgenomen op de CdFd Bocq zeker?
Jep, aan het overwegske te Braibant, hier dus: Afbeelding
Zalig ding!! Deze is en blijft onze gezelligste brossel!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ne brossel is ne mw zonder buffers :-) deze is dus geen brossel :-)
Plaats reactie