phpBB3!

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Dietrich

Re: phpBB3!

Bericht door Dietrich »

Nu werkt het ineens, zonder iets anders te veranderen. :)
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: phpBB3!

Bericht door HLE 2302 »

ik vind het design zeker goed gelukt !!!

meer nog, ik vind het super !!!!

Edit Xavier: Sommigen onder ons zouden toch beter eens wat meer opletten tijdens de les spelling! :roll: Bericht verbeterd.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: phpBB3!

Bericht door Asterix »

Mooie lay-out. Ik vond het trouwens hoog tijd voor een renovatie :wink:

Ik ervaar nog wel iets hinderlijk: wanneer ik doorklik op een link, opent die zich in hetzelfde venster als waarin ik dan bezig ben. Link in HGBTF openklikken, is meteen 'bye bye, HGBTF'. Zeer hinderlijk als je dan wil terugkeren naar het forum...
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: phpBB3!

Bericht door trainfreak »

Duw op shift en klik dan op de link.
Normaal moet hij dan in een nieuw venster openen.
Bartjedj

Re: phpBB3!

Bericht door Bartjedj »

Of in Firefox klikken op de link met het muiswiel. Dan opent hij in een nieuwe tab.

BDJ
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Re: phpBB3!

Bericht door steved »

Dietrich schreef:Kan men die nieuwe phpBB3-stijl ook niet beschikbaar laten? Ik vind die eigenlijk best goed, buiten dat user information rechts staat. Je kan dan nog altijd kiezen welke stijl je gebruikt he.
je kan die userinfo ook links zetten, dan moet je wel een van de css-bestanden aanpassen (tis 1 regeltje code :mrgreen: ). Het doel om de userinfo rechts te zetten is heel simpel, men vond bij phpbb immers dat het geschrevene belangrijker is dan diegene die het schrijft. En aangezien we nog altijd links beginnen lezen...

gr, Steve
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: phpBB3!

Bericht door Schaap »

Voor wie interesse heeft:
De stijl "prosilver" is aangepast; het venster met de auteur staat nu links!

Ook ga ik nog eventjes gebruik maken van dit topic om nog iets aan te kondigen:

Ik ben sinds enkele maanden bezig met een partner met de oprichting van een VZW, die internetdiensten (hosting en domeinnamen) aanbied aan vzw's en particulieren met sociaal of cultureel oogmerk. Daaronder valt bijvoorbeeld: hgbtf.net, websites, fora, en blogs over treinen, treinfoto's, trainspotting,...

Deze hosting zullen wij aanbieden op servers binnen België (Belgisch netwerk), voor zéér competieve prijzen (niet de goedkoopste; maar wel prijs-kwaliteit top!)

HGBTF zal dan ook begin 2008 ten laatste verhuist worden naar onze eerste Belgische server; wat voor de meeste mensen onder ons een serieuze snelheidsverbetering teweegbrengt.

In de loop van de week (we krijgen ons ondernemingsnummer toegestuurd) komt er ook nog een bericht met meer details over onze diensten en werking; we willen dan ook HGBTF-leden de kans geven gebruik te maken hiervan, door volledig advies te geven en een korting (we werken al met minieme marges ;)) van 5%!

Groetjes,
Ben
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: phpBB3!

Bericht door Joris »

Hallo,
@ Schaap/Ben: Bedankt voor de vele veranderingen aan HGBTF, want, volgens mij heb je de laatste dagen een heel pak werk in het forum gestoken voor de omschakeling naar PHPBB3; en vooral, de meeste opmerkingen werden ook vrij snel aangepast.
Bedankt daarvoor!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: phpBB3!

Bericht door Bordensteker »

Ook ik ben je dankbaar voor de inspanningen áchter en nu door BB3 ook echt OP de schermen.
Ik ben al aardig van de schrik bekomen en zie intussen ook al enkele verbeteringen voor de gewone forumleden thuis.
Succes met je plannen!
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Re: phpBB3!

Bericht door Patrick »

En hoe gaat de vzw heten? vzw Schaap? Afbeelding
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: phpBB3!

Bericht door Schaap »

Patrick schreef:En hoe gaat de vzw heten? vzw Schaap? Afbeelding
vzw Web Wijs... ons ondernemingsnummer is vandaag toegekomen :wink:
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: phpBB3!

Bericht door Lukas »

Hoi,

Schaap,

Proficiat met de nieuwe lay out van HGBTF.Ik apprecieer je werk voor HGBTF ten volle en voorts wil ik je veel succes toewensen met je nieuwe VZW.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
R4C-Fan

Re: phpBB3!

Bericht door R4C-Fan »

Sieht jetzt super aus!!! :P Danke für eure Arbeit :!:
Vorsichtige Anfrage: Habt ihr mal an eine Chat Funktion gedacht?
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: phpBB3!

Bericht door treinbruno »

de google ADS is trouwens verdwenen op het forum... :?
Afbeelding
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: phpBB3!

Bericht door dentheo »

Joris schreef:Hallo,
@ Schaap/Ben: Bedankt voor de vele veranderingen aan HGBTF, want, volgens mij heb je de laatste dagen een heel pak werk in het forum gestoken voor de omschakeling naar PHPBB3; en vooral, de meeste opmerkingen werden ook vrij snel aangepast.
Bedankt daarvoor!
l
Kennen jullie misschien een truukje om één antwoord af te printen, interessant voor uurregelingen ....( nu denk ik eraan Bergland gemist)
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie