die bedoelde ik ook (die Breaks dan)SIMPY.be schreef:AM96 in Turnhout?!?Sara Raats schreef:meestal rijdt zo'n treinstel in Turnhout rond
Sinds wanneer? Dat wordt toch met Breaks bediend?
waar hangt onze roze'n uit?
-
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 17 apr 2006, 21:50
- Locatie: HSL 4
In Brugge zijn er 3 AM96 aangekomen , daarachter nog 1 AM96 die van Blankenberge kwam.Dus met de 4 AM96 na Brugge rechtstreeks naar Gent Sint Pieter en niet naar Beernem , waar dat ook mag liggen!En via Gent verder naar Brussel Zuid260689 schreef:was da ni tussen brugge en beernem??Concurrent schreef:Toevallig , ik ook Ik was op weg richting Blankenberge , en bij het overstappen in Gent sp, zag ik dat roos geval ook aan de andere kant van het station staan!En bij het terugkomen van Brugge naar Gent sp , heeft de AM96 trein met nummer 548 (niet de roze)wel weer zijn kuren gehad... begon te schudden , te daveren... Mogen ze wel eens iets aan doen
Als dat daar aan de rails ligt , mogen ze daar wel een kosten aan doen want
Ik geloof dat het ligt aan dat de stellen met 4 gekoppeld zijn. Als ze dit alleen doen, heb je er minder last van.Bert schreef:Beernem ligt tussen Gent en Brugge
Dat probleem is daar al langer bekent, en zelf heb ik het nog maar juist met AM96 gehad. Nog nooit met een trek-duw I11+13
Tussen Gent en vertakking Meulewijk heb je het soms ook.
neen hoor dit is echt iets met de sporen tussen Beernem en Brugge en heeft niks te maken met 1 of meerderen stellenJonathan schreef:Ik geloof dat het ligt aan dat de stellen met 4 gekoppeld zijn. Als ze dit alleen doen, heb je er minder last van.Bert schreef:Beernem ligt tussen Gent en Brugge
Dat probleem is daar al langer bekent, en zelf heb ik het nog maar juist met AM96 gehad. Nog nooit met een trek-duw I11+13
Tussen Gent en vertakking Meulewijk heb je het soms ook.
Bij I11 trek en duw heb je dat niet, en ik denk te weten waarom.
dit komt omdat dit met rijtuigen word gedaan en minder gewicht hebben omdat die geen tractiedingens hebben (enkel de 13) en daardoor beter die trillingen kan opvangen.
Kortweg het ligt aan de rails...Het zou wel vrij toevallig zijn dat een AM96 in één keer begint gaan te daveren en schudden en dat dit na een tijd van zelf oplost En dit elke keer op dezelfde plaats...Ze mogen er daar eens werk van maken want naar het toilet gaan met zo'n bewegingen is ook niet interessant!
Zal wel aan de rails liggen.Concurrent schreef:Kortweg het ligt aan de rails...Het zou wel vrij toevallig zijn dat een AM96 in één keer begint gaan te daveren en schudden en dat dit na een tijd van zelf oplost En dit elke keer op dezelfde plaats...Ze mogen er daar eens werk van maken want naar het toilet gaan met zo'n bewegingen is ook niet interessant!
Op lijn 15 tussen Bouwel en Nijlen schudden de breaks ook redelijk heen en weer.
Het is niet heen en weer schudden dat je voelt op de 50a. Het is echt trillen. Het is net ofdat je op een drilboor zit.Bart schreef:Zal wel aan de rails liggen.Concurrent schreef:Kortweg het ligt aan de rails...Het zou wel vrij toevallig zijn dat een AM96 in één keer begint gaan te daveren en schudden en dat dit na een tijd van zelf oplost En dit elke keer op dezelfde plaats...Ze mogen er daar eens werk van maken want naar het toilet gaan met zo'n bewegingen is ook niet interessant!
Op lijn 15 tussen Bouwel en Nijlen schudden de breaks ook redelijk heen en weer.