waar hangt onze roze'n uit?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Na vorige week een week de IC D te doen, is hij terug in de IC C beland blijkbaar. Misschien heeft hij een weekje in de paasvakantie de IC G gedaan??? Of moet dit nog komen...
De IC C is ook een redelijk lang traject (die met AM96 wordt gereden). Misschien is dat de reden. Ze hebben een 25kv stel genomen, misschien kan die niet gemist worden op het traject naar Lille...
260689
Berichten: 3353
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

De ICG heeft hij zijn eerste testrit gedaan voor te zien of de plakkers er affectief bleven aanplakken aan 160km/h.
Voor derest zal deze op afwisseling van de ICC naar de ICD gaan.
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

vanmorgen in de rozen gezeten. Kwam om 9u36 aan in Lokeren richting Gent
Jonathan

Bericht door Jonathan »

De roze stond vandaag aan het depot van Oostende.
260689
Berichten: 3353
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

klopt.
dus zal de sticker er waarschijnlijk afgehaald worden he
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Neen, de stickers blijven er nog even op.
http://www.b-rail.be/nat/N/tarifs/ticke ... /index.php
Om dit bijzondere evenement extra in de verf te zetten, zal er al weken voor de proloog in Seraing een “roze trein” het land doorkruisen. Van 24 maart tot 28 mei rijdt hij in België rond. Dat roze verwijst uiteraard naar de kleur van de leiderstrui in de Ronde van Italië. Deze trein zal eveneens de aandacht vestigen op het voordelige Giro-tarief.
én http://www.b-rail.be/nat/N/tarifs/ticke ... /index.php
Heb je de roze trein nog niet gezien? Geen nood, je hebt nog ruimschoots de tijd want de trein rijdt nog tot 28 mei 2006.
Nog een goede 2 weken dus :)
Moi

Bericht door Moi »

De bestikkering zou wel aangepast worden na de doorrit in België... de reclame voor het speciale biljet zou verdwijnen en vervangen worden door extra reclame van de RTBF (dacht ik ergens gelezen te hebben).
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Ik denk dat de rozen zonet hier is gepasseerd. Het is wel in een flits gebeurd, dus ik ben niet 100% zeker.

12u40, voorbijkomst Lokeren, richting FN
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Moi schreef:De bestikkering zou wel aangepast worden na de doorrit in België... de reclame voor het speciale biljet zou verdwijnen en vervangen worden door extra reclame van de RTBF (dacht ik ergens gelezen te hebben).
Yep, zo is dat!
De centrale boodschap van de NMBS is op het tweede rijtuig van de roze trein te lezen : «De Giro in België voor € 8,00 H/T». Vanaf 9 mei wordt deze tekst vervangen door een boodschap van de sponsorende media “Volg de Giro live op RTBF”.
Bert

Bericht door Bert »

Gisteren is hij overgebracht met 2 andere AM 96 stellen richting Kortrijk.

Kon die nu niet een 2 tal uur vroeger komen zodat ik hem op foto kon nemen. :evil:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Die is nu (11u30) in Kortrijk en gaat vertrekken richting FGSP/FN
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

FGSP rond 14u richting Kortrijk of FSD
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

20u30 te Kortrijk richting Lille Flandres
TGV4513

Bericht door TGV4513 »

08.36 in Lokeren richting lille flanders. Stel zou nog tot donderdag op de verbinding Antwerpen Kortrijk/Lille blijven rijden.
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

TGV4513 schreef:08.36 in Lokeren richting lille flanders. Stel zou nog tot donderdag op de verbinding Antwerpen Kortrijk/Lille blijven rijden.

het enige wat ik daarop kan zeggen is... jeeeeeeeeej 8)
Plaats reactie