Niets laten liggen?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Henk
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:41
Locatie: Oostende

Niets laten liggen?

Bericht door Henk »

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hehe lol
deze week is op trein 2112 tussen brussel en luxemburg iemand een voorwerp vergeten of moet ik beter zeggen een levend wezen, want de persoon in kwestie was zijn hond vergeten op de trein in libramont afgestopt, de hond is er dan in marbehan ook maar uitgegaan :-)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Sommige mensen vergeten zelfs hun fiets op de trein :!:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Jonathan schreef:Sommige mensen vergeten zelfs hun fiets op de trein :!:
fiets, gsm, laptop, hond, gitaar, paraplu (de nr 1 schijn), jassen, boekentas, ..... de lijst is wel enorm lang van verloren voorwerpen
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Handschoenen (niet waar, trainspotterke? :lol: )
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Tim schreef:Handschoenen (niet waar, trainspotterke? :lol: )
:mrgreen:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Ja, maar dat vele dingen dan ik begrijpen dat dat niet wordt opgehaald. Bij de NMBS kun je dan € 2.50 kosten betalen. Dan ben je soms beter dat je direct een nieuwe koopt.
Zo was er ooit een vrouw in het station van Oostende die achter een paraplu kwam en ze moest er ook € 2.50 kosten voor betalen. Dit zij ze toen: Moe ik nog zovele betalen voor zo'n oede paraplu. Hangt hem aan je nekke!
Nu vindt ik zo'n reactie toch wel wat overdreven, maar € 2.50 vindt ik toch wel veel. Veelal is het een reiziger die dat dan vindt en dan kost dat toch belange geen € 2.50 :!:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

das de kost voor het bewaren van verloren voorwerpen, dat valt dus best mee een opslagruimte en personeel betalen om dit te doen moet je er ook van kunnen he wetende da de meeste ni eens de moeite doen is dit dus vrij kostelijk om te organiseren voor de spoorwegen
Plaats reactie