DLC en PB
Trek je dat toch niet aan, het was maar een graptje pol.Concurrent schreef:Das dan pech voor U se En ik heb men laatste woord hier opt forum gezegd se , trekt er uwe plan mee!
Jij geeft toch ook af op de NMBS af en toe? En je lokt het soms een beetje uit hoor.
Gisternacht zag ik in Montzen een dlc'er zijnen trein afkoppelen. En ze waren met twee aan het afkoppelen!!! Hebben ze daar nu ook al personeel teveel ?
Hoe vlugger B-cargo failliet is, hoe liever, ik bedoel, dan kan ik met pensioen op kosten van de prive Dan kan ik eindelijk bij DLC gaan werken, ze zoeken daar blijkbaar gepensioneerden. Of ik ga werken in de Frankrijkstraat bij dokter Winand, achter de schermen... om haar beter te leren kennen en zo... Het schijnt dat haar collectie jarretelles eindeloos is...Sander schreef:Ach ja, als je DLC niet uit kunt staan ga je nou eenmaal zo kinderachtig doen .Tim schreef:Mannekes DLC, R4C, NMBS, wat maakt het uit? Laat iedereen zijn werk doen bij welke firma die ook zit, ook al heb je het er niet echt op begrepen.
Laat de privé maar komen zou ik zeggen, binnen een paar jaar is B-Cargo toch failliet...
Trouwens, B Cargo is vast niet de enige die over een paar jaar schluss is. Het is dat al die voormalige staatsbedrijven een hoop geld achter houden, anders hadden we al lang geen Railion meer gehad!
Mja, ik weet niet of je er blij mee mag zijn als je in je pensioen een beetje locs mag gaan staan poetsen...Miljaarde schreef:Hoe vlugger B-cargo failliet is, hoe liever, ik bedoel, dan kan ik met pensioen op kosten van de prive Dan kan ik eindelijk bij DLC gaan werken, ze zoeken daar blijkbaar gepensioneerden. Of ik ga werken in de Frankrijkstraat bij dokter Winand, achter de schermen... om haar beter te leren kennen en zo... Het schijnt dat haar collectie jarretelles eindeloos is...
Ik maak mijn handjes niet vuil aan af- of aankoppelen. En nog minder aan poetsen... Dat is mijn bevoegdheid niet. .. En dan is er ook nog werk voor een arme (gemiddeld genomen natuurlijk) Waal om zijn brood te verdienen als rangeerder. Ik durf te wedden dat die Waal tegen privatisering is... En ik geef em 100 procent gelijk... werk verdelen= solidair zijn!Concurrent schreef:Effe kort antwoorden:
In Montzen is machinist + cursist geweest die aan het afkoppelen waren.
Gepensioneerden vooral ex-NMBS'rs om les te geven!Poetsen niet nodig bij DLC!
Het einde van B-cargo in zicht
Voor allen die het bloed van B-cargo willen drinken, Goed nieuws: In 2005 maakte men 51 miljoen euro verlies, toch schijnt dit een verbetering te zijn met het jaar ervoor. Niet getreurd echter, het aantal vervoerde tonnages stijgt licht van 333 miljoen ton naar 333,3 miljoen ton!
in onze economie kan alles. zou je graag het ganse verhaal doen maar dan ben ik veel telang bezig. het komt er op neer dat zolang er mensen en banken geld blijven inpompen alles kan. kijk vb maar een naar grote buitenlandse voetbalclubs. 90 procent zou eigenlijk al faillet moeten zijn en hebben zoniet miljarden schulden.TBbart schreef:hoe kan zo een bedrijf blijven bestaan met verlies????