DLC en PB

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
TBbart

Bericht door TBbart »

jamaar waarom gaat B-cargo failiet... omdat ze daar hetzelfde mee doen als DLC en ... andere ... uren laten wachten op goederen veel vertraging veroorzaken en belangrijke goederen niet op tijd laten aankomen... logisch dat dat bedrijf niet meer opbrengt :wink:
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Concurrent schreef:Das dan pech voor U se :P En ik heb men laatste woord hier opt forum gezegd se , trekt er uwe plan mee!
Trek je dat toch niet aan, het was maar een graptje pol. :wink:
Jij geeft toch ook af op de NMBS af en toe? En je lokt het soms een beetje uit hoor. :roll:
Gisternacht zag ik in Montzen een dlc'er zijnen trein afkoppelen. En ze waren met twee aan het afkoppelen!!! Hebben ze daar nu ook al personeel teveel ? :lol:

:?
Wover

Bericht door Wover »

Ik vind het wel grappig dat ze bij DLC "gepensioneerden" zoeken, kijk maar eens bij hun jobaanbiedingen (de pdf)
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Sander schreef:
Tim schreef:Mannekes :? DLC, R4C, NMBS, wat maakt het uit? Laat iedereen zijn werk doen bij welke firma die ook zit, ook al heb je het er niet echt op begrepen.
Laat de privé maar komen zou ik zeggen, binnen een paar jaar is B-Cargo toch failliet...
Ach ja, als je DLC niet uit kunt staan ga je nou eenmaal zo kinderachtig doen :wink: .

Trouwens, B Cargo is vast niet de enige die over een paar jaar schluss is. Het is dat al die voormalige staatsbedrijven een hoop geld achter houden, anders hadden we al lang geen Railion meer gehad!
Hoe vlugger B-cargo failliet is, hoe liever, ik bedoel, dan kan ik met pensioen op kosten van de prive :wink: Dan kan ik eindelijk bij DLC gaan werken, ze zoeken daar blijkbaar gepensioneerden. Of ik ga werken in de Frankrijkstraat bij dokter Winand, achter de schermen... om haar beter te leren kennen en zo... 8) Het schijnt dat haar collectie jarretelles eindeloos is...
paljas

Bericht door paljas »

Dokter Winand... aka Clarence (uit Daktari)
Sander

Bericht door Sander »

Miljaarde schreef:Hoe vlugger B-cargo failliet is, hoe liever, ik bedoel, dan kan ik met pensioen op kosten van de prive :wink: Dan kan ik eindelijk bij DLC gaan werken, ze zoeken daar blijkbaar gepensioneerden. Of ik ga werken in de Frankrijkstraat bij dokter Winand, achter de schermen... om haar beter te leren kennen en zo... 8) Het schijnt dat haar collectie jarretelles eindeloos is...
Mja, ik weet niet of je er blij mee mag zijn als je in je pensioen een beetje locs mag gaan staan poetsen...
TBbart

Bericht door TBbart »

ik denk wel dat er gepensioeneerden zijn die niet weten wat te doen en dat doen... als hobby en der nog wat mee verdienen ook :D
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Concurrent schreef:Effe kort antwoorden:

In Montzen is machinist + cursist geweest die aan het afkoppelen waren.

Gepensioneerden vooral ex-NMBS'rs om les te geven!Poetsen niet nodig bij DLC!
Ik maak mijn handjes niet vuil aan af- of aankoppelen. :twisted: En nog minder aan poetsen... :lol: Dat is mijn bevoegdheid niet. 8) .. En dan is er ook nog werk voor een arme (gemiddeld genomen natuurlijk) Waal om zijn brood te verdienen als rangeerder. Ik durf te wedden dat die Waal tegen privatisering is... En ik geef em 100 procent gelijk... werk verdelen= solidair zijn!
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Miljaarde

Het einde van B-cargo in zicht

Bericht door Miljaarde »

Voor allen die het bloed van B-cargo willen drinken, Goed nieuws: In 2005 maakte men 51 miljoen euro verlies, toch schijnt dit een verbetering te zijn met het jaar ervoor. Niet getreurd echter, het aantal vervoerde tonnages stijgt licht van 333 miljoen ton naar 333,3 miljoen ton!
TBbart

Bericht door TBbart »

hoe kan zo een bedrijf blijven bestaan met verlies????
1607

Bericht door 1607 »

TBbart schreef:hoe kan zo een bedrijf blijven bestaan met verlies????
in onze economie kan alles. zou je graag het ganse verhaal doen maar dan ben ik veel telang bezig. het komt er op neer dat zolang er mensen en banken geld blijven inpompen alles kan. kijk vb maar een naar grote buitenlandse voetbalclubs. 90 procent zou eigenlijk al faillet moeten zijn en hebben zoniet miljarden schulden.
TBbart

Bericht door TBbart »

ik dacht dat alleen overheidsbedrijven dat konden :roll:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22521
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

TBbart schreef:ik dacht dat alleen overheidsbedrijven dat konden :roll:
zolang er iemand een hand boven een ander kan houden is alles mogelijk hoor of da nu prive is of niet
Plaats reactie