DLC en PB
DLC en PB
Jullie weten hier ook echt veel over treinen... Het koste mij en hele nacht en bijna hele zondag om alles hier eens te bekijken
Zoals jullie wel weten ben ik misschien toekomen machinist bij DLC , en ik heb al een en ander opgezocht van hun GM Class 66 diesels.
De meeste worden gekenmerkt door "PB" , en ik ben eens benieuwd of jullie weten wat dit wil zeggen?
Ik weet het , ik ben er toevallig bij uitgekomen,dus ik dacht deze vraag hier eens te stellen.
Wat wil "PB" zeggen....
Zoals jullie wel weten ben ik misschien toekomen machinist bij DLC , en ik heb al een en ander opgezocht van hun GM Class 66 diesels.
De meeste worden gekenmerkt door "PB" , en ik ben eens benieuwd of jullie weten wat dit wil zeggen?
Ik weet het , ik ben er toevallig bij uitgekomen,dus ik dacht deze vraag hier eens te stellen.
Wat wil "PB" zeggen....
Jullie zijn dus slimmer dan ik dacht
Het zijn schone machines , mooie cockpit...Ik ben eens benieuwd of ik er ooit ingeraak.Zijn er hier nog die misschien pikante details weten over DLC of hun locs?
Op deze site vond ik er meer over http://www.bueker.net/trainspotting/stock.php ook de HLE 16 staat er bij...
Het zijn schone machines , mooie cockpit...Ik ben eens benieuwd of ik er ooit ingeraak.Zijn er hier nog die misschien pikante details weten over DLC of hun locs?
Op deze site vond ik er meer over http://www.bueker.net/trainspotting/stock.php ook de HLE 16 staat er bij...
- trainfreak
- Berichten: 2627
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
- Locatie: Wettere
Wat wil je weten over DLC enzo? Ik ken wel iemand die er werkt..Concurrent schreef:Jullie zijn dus slimmer dan ik dacht
Het zijn schone machines , mooie cockpit...Ik ben eens benieuwd of ik er ooit ingeraak.Zijn er hier nog die misschien pikante details weten over DLC of hun locs?
Op deze site vond ik er meer over http://www.bueker.net/trainspotting/stock.php ook de HLE 16 staat er bij...
Contacteer me anders maar PM ofzo
Ze stinken verschrikkelijk, als je zo op het perron staat en er komt zo'n ding voorbij, zit je daar een paar minuten met de dieselstank. Waarom die ooit voor diesels gekozen hebben, ik weet het niet, maar dat was een grote fout.Concurrent schreef:Jullie zijn dus slimmer dan ik dacht
Het zijn schone machines , mooie cockpit...Ik ben eens benieuwd of ik er ooit ingeraak.Zijn er hier nog die misschien pikante details weten over DLC of hun locs?
Als je eens naar hun diensten kijkt kunnen ze niet anders. Op iedere rit komen ze wel op een diesellijn.Jonathan schreef:Ze stinken verschrikkelijk, als je zo op het perron staat en er komt zo'n ding voorbij, zit je daar een paar minuten met de dieselstank. Waarom die ooit voor diesels gekozen hebben, ik weet het niet, maar dat was een grote fout.
Da's juist de charme van een diesel, die geur als hij passeert. Ik vind juist niet dat dat stinkt, integendeel zelfs.Jonathan schreef:Ze stinken verschrikkelijk, als je zo op het perron staat en er komt zo'n ding voorbij, zit je daar een paar minuten met de dieselstank. Waarom die ooit voor diesels gekozen hebben, ik weet het niet, maar dat was een grote fout.
Ik zie trouwens niet in waarom dat een grote fout zou zijn dat ze voor diesels gekozen hebben. DLC rijdt ook naar Sas Van Gent in Nederland via lijn 55 en daar ligt eveneens geen wasdraad.
Volgens de laatste studies is dieselexploitatie zelfs goedkoper dan elektrische, waarom denk je dat de NMBS anders 35 nieuwe zware diesels zou bestellen?
Daar zit wat in ... Ik vind diesel ook veel interessanter dan elektriciteit , en de geur moet je er maa bijnemen En die wasdraad hangt inderdaad niet overal....
In Duitsland heeft DLC een E-Loc rijden , ik denk een Dispocloc al ik me niet vergis...Misschien dat het ooit nog in België zo ver komt
Enfin we zien wel , morgen eerst CPS eens onderste boven halen
In Duitsland heeft DLC een E-Loc rijden , ik denk een Dispocloc al ik me niet vergis...Misschien dat het ooit nog in België zo ver komt
Enfin we zien wel , morgen eerst CPS eens onderste boven halen
Als zoiets voorbij is gekomen - bij de NMBS-locs is dat minder het geval - stinkt dat verschrikkelijk, vindt ik. Vorige maandag stond ik op perron 1 in Brugge-St-Pieters. Er kwam zo'n DLC ding voorbij met wat goederenwagons, het stonk daar en je kon alles maar wazig zien door de diesel. Komt er een of twee HLE 23'ers voorbij, dan merk je daar 10 seconden later niets meer van. Daarbij, ik ben tegen de privatisering van de spoorwegen
Ik ben helemaal niet tegen privatisering.Ik heb al gehoord via de nmbs dat er volgend jaar een privefirma bijkomt die passagiersvervoer per spoor gaat doen en het jaar erop staan er nog 2 cargobedrijven op z'n poten....
En als je zo denkt over een diesel , koop dan NOOIT een eigen wagen...
En het zou nogal erg zijn als elentrik geur zou achterlatn , want dan zou heel je huis er van vergoten zijn...
En als je zo denkt over een diesel , koop dan NOOIT een eigen wagen...
En het zou nogal erg zijn als elentrik geur zou achterlatn , want dan zou heel je huis er van vergoten zijn...