je raarste ervaring

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
timothy_Vermeulen

je raarste ervaring

Bericht door timothy_Vermeulen »

zet hier je raarste ervaring die je hebt meegemaakt in de trein, of als je met de trein aan het rijden was
Trainspotterke

Re: je raarste ervaring

Bericht door Trainspotterke »

Aan 200 km/u over lijn 2 rijden terwijl alle verlichting in ons I11-rijtuig uit was (het was trouwens donker buiten). :P Zeer geestig eigenlijk. :D
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: je raarste ervaring

Bericht door Shrek »

een gekantelde betonpomp die bijna op de sporen lag :lol:
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: je raarste ervaring

Bericht door treinbruno »

in het slaap vallen op een binnenlandse nachttrein (nederland,utrecht)
in de bundel uitkomen, en een eindje naast de sporen terug naar het station moeten lopen, 4u snachts :)
op dat station kwam ik een machinist en een kuisploeg tegen maar die vonden dat dus niet verdacht dat er om 4u s'nachts iemand rondloopt in een bundel :o :D
trein gemist natuurlijk :(
Afbeelding
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: je raarste ervaring

Bericht door HLE 2302 »

es denken, tis niet echt raar maar tzijn gwn dingen dat gebeuren

zelfmoord een halfjaar terug (zien gebeuren)
anders niet echt iets waar ik nu opkom :P

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22553
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: je raarste ervaring

Bericht door Steven »

hoeveel pagina's mag ik hier vullen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2955
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: je raarste ervaring

Bericht door Bibke »

Steven schreef:hoeveel pagina's mag ik hier vullen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
There is no limit.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: je raarste ervaring

Bericht door HLE 2302 »

Steven schreef:hoeveel pagina's mag ik hier vullen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
als tb gaat ge verzeker veel te vertellen hebben :D

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
timothy_Vermeulen

Re: je raarste ervaring

Bericht door timothy_Vermeulen »

steven schreef:hoeveel pagina's mag ik hier vullen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Laat je maar volledig gaan!
Trammist

Re: je raarste ervaring

Bericht door Trammist »

timothy_Vermeulen schreef:
steven schreef:hoeveel pagina's mag ik hier vullen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Laat je maar volledig gaan!
DO IT! DO IT!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22553
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: je raarste ervaring

Bericht door Steven »

Op een dag, einde dienst, sta ik in Brussel zuid te praten met een onderchef en een TBG. Plots komt een passagier aan ons vragen waar de trein naar X (ben de plaats vergeten en is ni van belang in het verhaal) komt. Wij zeggen hem dat die op spoor 8 komt. De mensen die Brussel zuid kennen weten goed dat je een roltrap omhoog en omlaag hebt naast elkaar. Blijkbaar werd deze persoon in de war gebracht en zag je hem twijfelen. Hij keek naar de bordjes boven de roltrappen en zag dat de roltrap onder het bord van spoor 8 naar beneden kwam en niet naar boven. Wat doe je dan.... gewoon die roltrap gebruiken, met pak en zak ook al is het eenvoudiger om de roltrap er naast (waar bordje spoor 7 boven hangt) die omhoog gaat te gebruiken.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: je raarste ervaring

Bericht door HLE 2302 »

Steven schreef:Op een dag, einde dienst, sta ik in Brussel zuid te praten met een onderchef en een TBG. Plots komt een passagier aan ons vragen waar de trein naar X (ben de plaats vergeten en is ni van belang in het verhaal) komt. Wij zeggen hem dat die op spoor 8 komt. De mensen die Brussel zuid kennen weten goed dat je een roltrap omhoog en omlaag hebt naast elkaar. Blijkbaar werd deze persoon in de war gebracht en zag je hem twijfelen. Hij keek naar de bordjes boven de roltrappen en zag dat de roltrap onder het bord van spoor 8 naar beneden kwam en niet naar boven. Wat doe je dan.... gewoon die roltrap gebruiken, met pak en zak ook al is het eenvoudiger om de roltrap er naast (waar bordje spoor 7 boven hangt) die omhoog gaat te gebruiken.
ik ging me een kriek gelachen hebben :lol: :lol: :lol: :lol:

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
jan_olieslagers
Berichten: 3556
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: je raarste ervaring

Bericht door jan_olieslagers »

Mijn stomste ervaring (een maand of zo geleden): na alweer een uitputtende werkdag van Merode naar Mechelen via lijn 26, in Mechelen de trap op naar spoor 2 waar de P-trein naar Dendermonde was aangekondigd. Blijkbaar hebben ze juistekes terwijl ik de trap opstapte van spoor gewisseld, en ik stom genoeg niet meer op de lichtbak gekeken maar gewoon ingestapt. Netjes op het voorziene uur reed die trein weg, maar wel de verkeerde kant uit, langs Muizen en Hofstade netjes terug op lijn 27 waar ik juist vandaan kwam. Tsja, dan maar blijven zitten tot Vilvoorde en terug naar Mechelen en uiteindelijk met anderhalf uur vertraging aan mijn patatjes met groenten en worst begonnen... Grmmbbbllll!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: je raarste ervaring

Bericht door TrainzDr3ver »

Steven schreef:Op een dag, einde dienst, sta ik in Brussel zuid te praten met een onderchef en een TBG. Plots komt een passagier aan ons vragen waar de trein naar X (ben de plaats vergeten en is ni van belang in het verhaal) komt. Wij zeggen hem dat die op spoor 8 komt. De mensen die Brussel zuid kennen weten goed dat je een roltrap omhoog en omlaag hebt naast elkaar. Blijkbaar werd deze persoon in de war gebracht en zag je hem twijfelen. Hij keek naar de bordjes boven de roltrappen en zag dat de roltrap onder het bord van spoor 8 naar beneden kwam en niet naar boven. Wat doe je dan.... gewoon die roltrap gebruiken, met pak en zak ook al is het eenvoudiger om de roltrap er naast (waar bordje spoor 7 boven hangt) die omhoog gaat te gebruiken.
Haha, die persoon was zeker nog nooit in een station geweest, maar net zoals 2302 had ik die persoon recht in zijn gezicht uitgelachen :lol:
groentje
Berichten: 7294
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: je raarste ervaring

Bericht door groentje »

Da's niet heel klantvriendelijk, hé. :?





Maar ik zou ook moeilijk mijn lach hebben kunnen inhouden, hoor. :mrgreen:
Plaats reactie