Tutorial: Foto's uploaden.

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
STOOMLOK

Re: Tutorial: Foto's uploaden.

Bericht door STOOMLOK »

ik ben een "zeer nieuwsgierig type" op gebied van de p.c.
van nul tot en met wat ik nu weet heb ik mezelf aangeleerd door zelfstudie en experimenteren.
uit ervaring door te gaan kijken wat nu juist allemaal op mijn p.c. was opgeslagen en BINNENIN sommige files vermeld is weet ik dat er soms op zijn minste gezegd kwetsbare informatie leesbaar werd waar over ik mij verwonderde omdat het zeer persoonlijke informatie was.
harde schijven bestaan uit sectoren en soms werd ook een deel opgenomen van dezelfde sector waar de fotofile stond.
het enigste toolke wat ik hier voor gebruikte om dit te weten te komen was een free-ware hex-editor die elke sector kompleet toonde.
elke pc heeft bijvoorbeeld een uniek machinenummer.

mocht iemand een "hacker" kennen dan beveel ik aan om daar eens een DIEPGAANDE gesprek mee te hebben kwestie digitaal op internet vertoeven.
(draadloos internet ! laptops ! usb sticks !)

BTW zelfs al degene die iets posten op dit forum en denken dat ze het anoniem kunnen doen
enkel en alleen met hun alias...vergeet het maar gauw !
bij elke posting verzend u meer dan alleen maar uw berichtje :lol:

big brother is and will be watching you


8)
er rijden wel geen treinen naar de USA maar als u veel emails verzend naar de USA met daarin de woorden bom,bomaanslag,vliegtuig,bin laden e.d. zou u wel eens op de "zwarte lijst" kunnen geraken...omdat alle emailverkeer gefilterd word door bepaalde "instellingen".
internet,vrijheid en blijheid...ik denk het niet meer.
Fles

Re: Tutorial: Foto's uploaden.

Bericht door Fles »

Joh, schop niet zo'n paniek wil je. Kom met concrete voorbeelden of hou op met die bangmakerij. Dit leidt tot niets.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Tutorial: Foto's uploaden.

Bericht door Shrek »

natuurlijk "weet" onze server uw ip-adres, geeft uw computer door met welke browser en welk besturingssysteem u werkt en staat uw fototoesteltype in elke foto die u maakt. Maar als u dit echt niet wenst kan dit allemaal uitgeschakeld worden hoor...
Plaats reactie