GOODBYE FOR NOW...! :-)

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
2622

GOODBYE FOR NOW...! :-)

Bericht door 2622 »

tunnelmotor2000 schreef:Zeg maar posters en lezers. Een dezer dagen is mega poster terug en dan gaan we iet meemaken :? :wink:
Ik ben net terug... :wink:

Maarreuh, ik moet jullie teleurstellen, maar voorlopig ga ik me wat afzijdig houden van het forum... Het is misschien spijtig voor sommigen hier, maar ik wil weer wat meer tijd aan andere zaken besteden... Het is bijvoorbeeld al veel te lang geleden dat ik nog eens iets getekend heb, en ook wil ik weer veel meer gaan fietsen, van zodra het weer het opnieuw toelaat...!

De crash van het forum vind ik persoonlijk trouwens echt wel erg... (En zeker niet omwille van mijn aantal postjes, dat laat me eerlijk gezegd koud...) Ik verwijt niemand iets, ik constateer gewoon een heel spijtig verlies aan gegevens en informatie, die gedurende vele jaren zorgvuldig opgebouwd zijn door mij en vele andere leden...! Deze crash zou op zich echter zeker niet voldoende geweest zijn om mij deze beslissing te doen nemen, maar het is een beetje het laatste duwtje geweest dat me ertoe bewogen heeft... (Oplettende leden zullen misschien wel gezien hebben dat ik reeds voor de crash van het forum ook al niet veel meer aanwezig geweest ben...) De crash heeft me gewoon dubbel en dik doen beseffen dat al de tijd die ik in het forum gestoken heb eigenlijk in het niets is opgegaan, en ik al die tijd voor andere dingen had kunnen gebruiken...! (Bovendien kon ik mezelf de laatste maanden ook al langer hoe minder vinden in het forum, maar dat even terzijde...)

Anyway, ik kom later allicht wel terug naar het forum, niet getreurd, en ik zal hier regelmatig wel eens komen rondneuzen, maar het vuur in mij is wat het forum betreft momenteel nog slechts een klein waakvlammetje... Ik moet daar heel eerlijk in zijn... :oops: Ik ga mijn leven trouwens in het algemeen eens wat veranderen, ik voel dat de tijd er weer eens rijp voor is...! (Om de zoveel jaar krijg ik gewoonlijk wel eens zo'n gevoel...) Dus het forum gaat bij mij een tijdje (Hoe lang weet ik niet...) naar de achtergrond... Iets negatiefs hoeft dat trouwens niet te zijn, want wie weet komen er wel wat leuke verrassingen uit de bus...! Wat dat allemaal gaat zijn kan ik nu nog niet vertellen, maar wie zal er bijvoorbeeld triestig om zijn dat ik eindelijk eens aan mijn modelbaan ga beginnen...!? En ik heb nog een paar heel andere zaken in mijn hoofd voor de toekomst... :wink:

Dus ik laat het forum effe begaan zonder mij als hoofdrolspeler, en we zullen wel zien hoe het evolueert...! :wink:

Zo, dus ik zou zeggen: "Tot later, we zien wel wanneer...!" :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

da klinkt toch in de zin van ik kom terug I'll be back zei er ooit iemand :lol:
2622

Bericht door 2622 »

Steven schreef:da klinkt toch in de zin van ik kom terug I'll be back zei er ooit iemand :lol:
Voorlopig zeker nog niet hoor, het spijt me... :oops:

(Wat overigens zeker niet hoeft te betekenen dat we privé niet meer zouden kunnen afspreken...)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik zei niet in welk jaar he, wie weet bedoel ik het jaar 2080 :-) en het is uw recht bepaalde keuzes te maken en tuurlijk kan da prive ook nog :-) trouwens je hebt altijd van die toevalstreffers (berchem ter info) waar je al is wa verdwaasde collega's tegen het lijf loopt :-)
Slos

Bericht door Slos »

Om even met mega clichés te besluiten: het ga je goed, tot nog eens. Uiteindelijk denk ik dat we je gaan missen. :wink:
Re460

Re: GOODBYE FOR NOW...! :-)

Bericht door Re460 »

2622 schreef:... maar wie zal er bijvoorbeeld triestig om zijn dat ik eindelijk eens aan mijn modelbaan ga beginnen...
ha, gaat ge eindelijk beginnen...'t zal eens tijd worden hé... :lol: :wink:
2622 schreef: Zo, dus ik zou zeggen: "Tot later, we zien wel wanneer...!" :wink:
ik hoor en zie je nog wel.
tot later.
:wink:
TBSfn

Bericht door TBSfn »

2622 schreef:
Steven schreef:da klinkt toch in de zin van ik kom terug I'll be back zei er ooit iemand :lol:
Voorlopig zeker nog niet hoor, het spijt me... :oops:

(Wat overigens zeker niet hoeft te betekenen dat we privé niet meer zouden kunnen afspreken...)

Privé? Zit daar iets verborgen dat wij niet weten? :shock: :twisted:
Maar ja, succes en tot ....
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

prive slaat op het feit da collega's elkaar ook naast het internet tegen elkaar lopen :-) zelfs onverwacht, zo kwam ik hem onlangs tegen in het station van Antwerpen berchem
tunnelmotor2000

Bericht door tunnelmotor2000 »

Aha, dus binnenkort zie je in t' stad iemand zeulen met multiplex platen op de bagagedrager van z'n specialized en een tube montagelijm bachten z'n oor 8) :lol: :wink: Dus another one needs time off. Kan gebeuren, been there, done that. Kom er verrijkt uit man.
el_barto

Bericht door el_barto »

Afspraak in St-Hubert!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

el_barto schreef:Afspraak in St-Hubert!
het kon ni dichterbij :twisted: :twisted:
Bert

Bericht door Bert »

Het ga je goed
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

AH, dus we kunnen de verbanning van het C-woord dus tijdelijk opgeven? :lol: :twisted: :P :mrgreen:

Ik vind eerlijk gezegd ook dat het leven veel te schoon is om iedere dag vele uren aan de pc te hangen! :?
Daarom heb ik er nu ook prioriteit van gemaakt dat ik het forum nu nog maar maximaal om de twee à drie dagen te bezoeken, ipv dagelijks!

Amuseer je maar en tot in den draai, hé! :wink:
Vergeet uw klakske niet op te zetten, zodanig dat we je altijd kunnen herkennen, hé! :wink: :D
Re460

Bericht door Re460 »

Trainspotterke schreef: Vergeet uw klakske niet op te zetten, zodanig dat we je altijd kunnen herkennen, hé! :wink: :D
geloof me, die 2 zijn praktisch onafscheidelijk. :lol: :wink:
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Bericht door Mechanik »

alléé tot nog eens op hget forum of aan de foon :-)
see ya :)
Plaats reactie