OP DE BAAN

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
LML
Berichten: 1390
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: OP DE BAAN

Bericht door LML »

HLE 2302 schreef:
LML schreef:
stefke schreef:nieuwe op de baan is vandaag verschenen
die is bijna heel uitgelezen van mij
Tja manneke... Als er bij mij een tijdschrift in de bus valt, zal ik dat boekske wel vinden in mijn brievenbus. That's it.

Wilt ge nu echt dat hier iedereen gaat lullen over een boekske dat in een brievenbus valt en over andere dingen zoals:
* Ik heb vandaag 'De Standaard' aangekregen en al volledig uitgelezen... En morgen krijg ik 'm weer...
* Ik heb voor m'n dochterke een dvd van 'Plons de gekke kikker' aangekregen en ze heeft 'm al bekeken van het begin tot 3'05" en toen is ze in slaap gevallen...
* M'n vrouw heeft vandaag een pakket aangekregen via Taxipost met een set nieuwe kookpotten en met de kleinste pot heeft ze al vanillepudding gemaakt, maar ze heeft 'm laten overkoken...

Wat zal het volgende topic zijn... :roll:
tt44a46 schreef:@ LML

Als je die aangekoekte vanillepudding niet van uw aanrecht krijgt, kunnen we op HGBTF misschien een rubriek Tante Kaat oprichten (aan te maken door nonkel Steven).

Greetz
haha :mrgreen:
Lach je nu met mij of met tt4a46
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: OP DE BAAN

Bericht door groentje »

Wat HLE doet weet ik niet, maar mij stoort jouw gedrag me een pak meer dan het onschuldige postje van stefke. Duidelijk?
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: OP DE BAAN

Bericht door Bibke »

Hopelijk heeft iedereen nu zijn zegje gehad en kunnen we dit moddergooien stoppen.

En zoals "droentje" het al stelde, gelieve dit niet op dit forum te doen.


En als het dan echt moet omdat het niet anders kan, maak dan misschien een topic "Moddergooien" of "Ruzie maken" of "..." aan.
Dan kunnen mensen, die dat niet wensen te lezen, dat topic mijden.

Alvast bedankt.

Bibke
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
LML
Berichten: 1390
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: OP DE BAAN

Bericht door LML »

groentje schreef:Wat HLE doet weet ik niet, maar mij stoort jouw gedrag me een pak meer dan het onschuldige postje van stefke. Duidelijk?
Als we het zo gaan spelen... :roll:

Ik wil ook graag dat het hier op een volwassen en gemoeddelijke manier er aan toe gaat. Maar als er zo'n gevallen op dit forum zijn die constant opmerkingen geven op opmerkingen, zich belachelijk gedragen, ambras zoeken, stoeffen over de meest onozele dingen ('ik heb een tijdschrift aangekregen... blablabla... en ik heb dat al helemaal uitgelezen blablabla'), e.d.,... Sorry, ik laat me ook niet zomaar doen. Willen of niet, dan doe ik gewoon met dat (belachelijke) spelleke mee... Punt andere lijn.

Ik heb nu (weeral) een poging ondernomen. On topic en liefst op een volwassen, aangename, plezante manier, zonder kindse en belachelijke opmerkingen over de meest onozele dingen. Ik wil daar zeker moeite voor doen. Nu de rest nog...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
13'erke

Re: OP DE BAAN

Bericht door 13'erke »

dan doe ik gewoon met dat (belachelijke) spelleke mee... Punt andere lijn.
Gedraag je dan volwassen en reageer hier dan niet op, dat is alles wat ik op dit (en nog een paar andere topics) te zeggen heb :!:
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: OP DE BAAN

Bericht door groentje »

Waarvoor dank. Ik viseer jou niet speciaal, hoogstens je gedrag in dit topic. Als je dat binnen de perken houdt, zie ik niet in waarom je geen meerwaarde voor dit forum zou kunnen zijn.
Ik heb overigens ook ODB gekregen, waarvoor dank aan de medewerkers van het TSP. Je moet het toch maar doen om elke zoveel weken een nieuw nummer in elkaar te boksen, mooi geïllustreerd, dat op tijd bij de drukker te krijgen, en daarna te verzenden. Hulde daarvoor.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: OP DE BAAN

Bericht door HLE 2302 »

LML schreef: Lach je nu met mij of met tt4a46
met sven lachen ? nooit :P
ik vond het gewoon een goedde opmerking :P
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Plaats reactie