Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
SIMPY.be
Bericht
door SIMPY.be » 17 mei 2006, 13:29
Hoe is het eigenlijk gesteld met den 2140 (Die heeft in Brussel een perron geramd)?
En heeft er nog iemand foto's van in de tijd dat die nog Brecknell Willis panto's had?
Steven
Berichten: 22525 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 17 mei 2006, 13:31
die zal je in salzinnes moeten zoeken vrees ik
Concurrent
Bericht
door Concurrent » 17 mei 2006, 13:43
Heb me dat ook al eens afgevraagd wat er nu gebeurd met die loc.Word die nog hersteld of word die afgevoerd ?
Jochen
Berichten: 84 Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21
Bericht
door Jochen » 17 mei 2006, 16:00
Concurrent schreef: Heb me dat ook al eens afgevraagd wat er nu gebeurd met die loc.Word die nog hersteld of word die afgevoerd ?
Die zullen ze wel aant herstellen zijn, der was wel wa schade aan ma dienen was zeker te herstellen
Concurrent
Bericht
door Concurrent » 17 mei 2006, 18:05
Aah
Je kan nooit weten he.Als je ziet wat er in Montzen allemaal bij elkaar staat van de NMBS...Je zou voor minder gedachten gaan krijgen
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 17 mei 2006, 20:59
In Brussel-Schuman is het doodlopende spoor waarop de trein ontvangen werd, volledig ontdaan van bovenleiding en is buiten dienst.
De stootblok op dat spoor werd vervangen door ... een seinkast!
Steven
Berichten: 22525 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 17 mei 2006, 21:34
die seinkast stond er voordien ook
Concurrent
Bericht
door Concurrent » 17 mei 2006, 22:53
Beetje logisch he , anders gaan hadden ze die kast niet op zondag komen heropbouwen
paljas
Bericht
door paljas » 17 mei 2006, 23:45
...ik vraag me nu wel af of dat die perronsporen terug in dienst zullen komen of niet. Wij hebben de bovenleiding van die sporen moeten verwijderen om de andere sporen zo vlug mogelijk in dienst te kunnen geven.
Aangezien er tss MTB en FBN een derde (en 4de?) spoor zal komen kan dat wel zijn dat ze gewoon wachten totdat de werken tot daar opgeschoven zijn.
Steven
Berichten: 22525 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 18 mei 2006, 00:07
da derde en vierde spoor komt niet tot brussel noord, enkel maar vanaf brussel shuman alwaar dan een nieuwe tunnel zal komen die uitgeeft op L26
snubber
Bericht
door snubber » 18 mei 2006, 13:20
Niet over 2140, maar toch niet helemaal off topic: hoe zit het met den 1185? Is toch al even buiten strijd na zijn brand(je)
Jochen
Berichten: 84 Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21
Bericht
door Jochen » 18 mei 2006, 15:10
snubber schreef: Niet over 2140, maar toch niet helemaal off topic: hoe zit het met den 1185? Is toch al even buiten strijd na zijn brand(je)
Da zal een ander paar mouwen zijn vrezek... ;D
Die kwam er wel iets heviger voor :s
SIMPY.be
Bericht
door SIMPY.be » 18 mei 2006, 15:46
Ze kunnen misschien de motor van de 2140 die nog goed is (denk ik),
in de kast&draaistellen van de 1185 stoppen (die ook nog goed is)...
TBbart
Bericht
door TBbart » 18 mei 2006, 16:52
dat zou te logisch zijn, ... en logica en nmbs gaat niet samen
op sommige vlakken hé
Greg
Bericht
door Greg » 18 mei 2006, 17:09
Jochen schreef: snubber schreef: Niet over 2140, maar toch niet helemaal off topic: hoe zit het met den 1185? Is toch al even buiten strijd na zijn brand(je)
Da zal een ander paar mouwen zijn vrezek... ;D
Die kwam er wel iets heviger voor :s
Volgens iemand die aan de reeks 11 werkt in TW schaerbeek, zou die normaal gezien terug op de sporen te zien zijn in september.. ik hoop het toch.