Wat je allemaal kan doen met Lego...

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1217
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Wat je allemaal kan doen met Lego...

Bericht door Tim »

SIMPY.be

Re: Wat je allemaal kan doen met Lego...

Bericht door SIMPY.be »

Nice, de klakskes !
Wover

Bericht door Wover »

amai, kben dat sinds eergisteren al 4 keer tegengekomen op verschillende fora, maar tis natuurlijk wel chic gedaan :P
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

steamer

Bericht door steamer »

Hahahahahahahahahahahahaha :lol:

En wij maar oude treinen opknappen ondertussen :P
Bert

Bericht door Bert »

Prachtig gewoon :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Machtig! :D

Ik was ook al de hele tijd zoiets van plan met het ridderkasteel of politiebureau van mijn kleine broer! :P
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Ik zag laatst ook en foto van iemand die had zo'n Parijsse metro van lijn 14 nagemaakt met lego, knap werk!
TSP

Bericht door TSP »

Dat filmpje is COOL! Echt goed gemaakt :D
13'erke

Bericht door 13'erke »

Ik weet dat iemand een modelbaan in lego had (Belgisch) met een volledig nagemaakt station (echt chik). Verder had hij ook een 13 en een AM96 nagebouwd. Het station had een naam , maar kben hem vergeten. Op het Internet heb ik iets gevonden , maar hij is er wel mee op "man bijt hond" geweest.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Die man is van Harelbeke en zit op de belgian lego user group ( http://www.belug.be )
Elgar
Berichten: 624
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

13'erke schreef:Ik weet dat iemand een modelbaan in lego had (Belgisch) met een volledig nagemaakt station (echt chik). Verder had hij ook een 13 en een AM96 nagebouwd. Het station had een naam , maar kben hem vergeten. Op het Internet heb ik iets gevonden , maar hij is er wel mee op "man bijt hond" geweest.
Die vanop 'Man bijt hond', dat was het station van Lichtervelde, echt wel chique dinges!
Plaats reactie