Graffitispuiters op google video

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Pierre

Bericht door Pierre »

730? 370 zeker, 730 is een klassiekje.
Of was hij echt ZO onherkenbaar :)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ja met al die grafiti :P

Nee je hebt gelijk , het was de 370 :P Vind echt wel , zoals die gespoten was , dat moet toch iemand opgevallen zijn... :? Ik bedoel dus toen de vandalen deze aan het spuiten waren...
Rail2Go

Bericht door Rail2Go »

Onze organisatie houd zich met dit soort zaken bezig.

Het enige nadeel is dat de materieel beheerder zelf bij ons moet komen. Pas daarna kunnen wij aktie ondernemen.

Google is door ons al meerdere malen gesomeerd om de video beelden van internet te verwijderen omdat deze in strijd zijn met hun regels.

het meldpunt voor grafiti en dergelijke is:

Post adres

Rail2Go Rail Safety Europe
Postbus 2294
8203 AG LELYSTAD
Holland

E-mail

GTE@Rail2Go.com
MSV@Rail2Go.com

Telefoon: (24 uur per dag, 7 dagen per week)
+316 106 82228
(ook voor meldingen over graffiti spuiters!)

Website

http://www.Rail2Go.com
5941

Bericht door 5941 »

http://www.geelblauw.nl/videos.php
en dan hamburg metal 2

zo iets moet je zwaar bestraffen

groetjes 5941
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

5941 schreef:http://www.geelblauw.nl/videos.php
en dan hamburg metal 2

zo iets moet je zwaar bestraffen

groetjes 5941
we gaan hier niet te veel reclame maken voor die mannen hun zelfgemaakte films he :( das enkel maar goed voor hen, want het zijn zij die niet liever hebben dan dat iedereen ziet wat ze doen en ongestraft weg kunnen gaan.
5941

Bericht door 5941 »

ik maak hier zeker geen reclame voor ik vind dat ze het met een tanden borstel moeten afkuisen :twisted:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

5941 schreef:ik maak hier zeker geen reclame voor ik vind dat ze het met een tanden borstel moeten afkuisen :twisted:
je linkt het filmpje naar hier, onrechtstreeks is dat reclame maken. die mannen weten da op die manier hun filmpje veel bekeken zal worden en ze dus veel aandacht krijgen voor wat ze effectief gedaan hebben.
Rail2Go

Bericht door Rail2Go »

Steven schreef:
5941 schreef:ik maak hier zeker geen reclame voor ik vind dat ze het met een tanden borstel moeten afkuisen :twisted:
je linkt het filmpje naar hier, onrechtstreeks is dat reclame maken. die mannen weten da op die manier hun filmpje veel bekeken zal worden en ze dus veel aandacht krijgen voor wat ze effectief gedaan hebben.
Ja helaas is het jammer dat deze video beelden toch op het internet verschijnen en (veel) worden bekeken.

De beste manier is inderdaad om hier vrijwel geen aandacht aan te besteden en ook niet te kijken.

Zonder respons en bezoekers vinden hun het veel minder leuk.
THE FORCE

Bericht door THE FORCE »

Graffiti is toch kunst !!!!!
die oude lelijke cherys verdienen niks beter.
en de nmbs moet is met hun poten van die graffiti blijven.
die films promoten geen vandalisme maar onderschate kunst :twisted:
THE FORCE

Bericht door THE FORCE »

THE FORCE schreef:Graffiti is toch kunst !!!!!
die oude lelijke cherys verdienen niks beter.
en de nmbs moet is met hun poten van die graffiti blijven.
die films promoten geen vandalisme maar onderschate kunst :twisted:
Oke tags zijn meschin lelijk .
maar ik wil jullie het wel eens zien doen zo iets spuiten
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

THE FORCE schreef:Graffiti is toch kunst !!!!!
die oude lelijke cherys verdienen niks beter.
en de nmbs moet is met hun poten van die graffiti blijven.
die films promoten geen vandalisme maar onderschate kunst :twisted:
hehe, probeer dit nog eens te schrijven, nu eens zonder typfouten

Er zijn viaducten en bruggen genoeg waar je je op kunt uitwerken. Als je goed genoeg bent, dan kun je wel iemand vinden die je betaalt voor je werk, maar aan je houding te horen zal dit wel niet zo zijn

Over de schoonheid van graffiti valt te twisten, ik vind het wel mooi. Heb zelf een neef die zich er schitterend mee bezig houdt, maar die spuit op bruggen en viaducten, of op uitnodiging van de stad zelf versiert hij wel eens oude gebouwen of fuifzalen
Jonathan

Bericht door Jonathan »

In de Metro heeft nog gestaan dat graffitie de reizigers een onveiligheidsgevoel geeft. Als je zo wilt staat straks alles vol met graffitie. Daarbij als ze dat zien, gaat dat uwen beste dag niet zijn.
Rail2Go

Bericht door Rail2Go »

Graffiti geeft voor veel reizigers een onveilig gevoel omdat ze denken dat er geen of te weinig toezicht in de treinen aanwezig is terwijl er ruim voldoende toezicht is in de trein en op de emplacementen. Je kan alleen niet overal tegelijk zijn :(
THE FORCE

Bericht door THE FORCE »

Ik zelf heb nog nooit iligaal gespoten omdat ik nog niet goed genoeg ben
maar geef toe als het kunst werk op treinen onder de raam bevind is dat toch niet hinderlijk
(ps: wrrm voegt rail2go me toe :? )
1607

Bericht door 1607 »

THE FORCE schreef:Ik zelf heb nog nooit iligaal gespoten omdat ik nog niet goed genoeg ben
maar geef toe als het kunst werk op treinen onder de raam bevind is dat toch niet hinderlijk
(ps: wrrm voegt rail2go me toe :? )
dus dat wil zeggen dat ik jou auto ook eens mag komen volkladden? ik wil gewoon hiermee zeggen blijf met je fikken van een andermands gerief.
Gesloten