Nicknames van de leden!

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
tunnelmotor2000

Bericht door tunnelmotor2000 »

En ik :roll: blijf met die lange naam 8) tunnelmotor2000
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

We mogen toch afkorten? tm2K, of zo :mrgreen:

Ik was groentje, ben groentje gebleven.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik rij nu met de 5307 8)
Laatst gewijzigd door 5307 op 07 sep 2006, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
RhB

Bericht door RhB »

Fotodier werd RhB. In een vorig leven veel fotookes gemaakt, maar af en toe even moeten bezuinigen.
RhB = Zwitserland & smalspoor :lol: :wink: :P
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

nog altijd de oude, maar http://www.SIMPY.be werkt wel niet meer (door constante spam-bots op het root- domein); maar de oplossing komt wel ooit, op trein.simpy.be of web.simpy.be ...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

RhB schreef:Fotodier werd RhB. In een vorig leven veel fotookes gemaakt, maar af en toe even moeten bezuinigen.
RhB = Zwitserland & smalspoor :lol: :wink: :P
da kan ik bevestigen :-) vorig jaar trein op en af langs spoor en zo gelopen (twee weken sept 2005)
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

SIMPY.be schreef: maar http://www.SIMPY.be werkt wel niet meer (door constante spam-bots op het root- domein); maar de oplossing komt wel ooit, op trein.simpy.be of web.simpy.be ...
Zal toch maar een tijdelijke oplossing zijn denk ik. De beste manier om spambots te slim af te zijn is met javascript volgens mij. Dat begrijpen die dingen nl niet.
Goya

Bericht door Goya »

SIMPY.be schreef:nog altijd de oude, maar http://www.SIMPY.be werkt wel niet meer (door constante spam-bots op het root- domein); maar de oplossing komt wel ooit, op trein.simpy.be of web.simpy.be ...
Ik heb het verkeer op mijn root-domein kunnen decimaliseren door het gebruik van doordachte .htaccess regels.

Javascript gebruiken vind ik eerlijk gezegd geen goed idee, ik word kregelig van 2 dingen: sites met muziek, en sites met teveel javascript.
el_barto

Bericht door el_barto »

Goya schreef:Javascript gebruiken vind ik eerlijk gezegd geen goed idee, ik word kregelig van 2 dingen: sites met muziek, en sites met teveel javascript.
ik van te veel flash
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

En zo heeft ieder zijn manier om die dingen te slim af te zijn... :wink:
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

ik van te veel flash
Vroeger gebruikte ik ook flash (ik kon er dan ook wel iets van, zonder te dikkenekken)

Tot ik ondervond dat dit eigenlijk wel een enorm irritante manier van surfen is, zeker "browser back" is eigenlijk echt irritant, om nog niet te spreken over de irritante, onzichtbare knopjes, slechte linux drivers,...

Nuja, is wel offtopic hé ;)
el_barto

Bericht door el_barto »

om daar even op in te pikken: ik heb me indertijd toegelegd om dhtml waarmee je ook mooie dingen kunt maken zonder dat het een eeuwigheid duurt dat de animaties geladen zijn. Bovendien is flash ineens een enorme rage geworden zodat simpele sites onnodig vol met flashobjecten werden gestoken.

En nu... bek toe topik
Gerolf

Bericht door Gerolf »

Gerolf Peeters is gewoon Gerolf geworden ... 8)

Bericht door »

Om het lijstje hier maar wat langer te maken:
Q is Q² geworden; was eigenlijk per ongeluk dat ik op de toets van ² terechtgekomen was, maar vond het OK
Keldertrapken

Bericht door Keldertrapken »

Keldertrapken is nog steeds Keldertrapken (alhoewel ik geen kelder heb, dus ook geen trap, maja... :lol: )
Plaats reactie