Films

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

ik heb gisteren "the girl next door" gekeken op dvd, hij viel wel mee maar "the rock" die ik eergisteren zag (ja het is vakantie he :D ) vond ik stukken beter :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Eens naar de cinema gaan in Brugge is hier niet zo vanzelfsprekend.....bij gebrek aan cinemazalen! :roll:

Momenteel beschikken we hier in Brugge en weide omgeving over twee cinema's voor in het totaal iets van 4 cinemazalen, dacht ik. De ene cinema, met drie zalen, toont enkel alternatieve films, de andere cinema, met 1 ( :!: ) zaal, is dan voor de populaire films zoals King Kong en al!

Maar ze zijn net gestart met het bouwen van een Kinepolis-complex in Sint-Michiels, niet ver van Loppem, dus... :D 8)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Het topic gaat hier niet over cinémas maar over films, dus de vraag is: welke film heb je gezien, en wat is je mening.
Laatste cinémabezoek is nog van voor de examens, toen heb ik 'long weekend' gaan zien, en het was op het randje. Héél grappig, maar wel redelijk vulgair...
Bert

Bericht door Bert »

Laatste bezoek dateert van verleden week donderdag. Toen zijn we met heel de klas de avond voor 100-dagen naar "Jarhead" gaan kijken.
Het is een oorlogsfilm, maar het gaat vooral op het wachten in het kamp tot dat de vijand er is. Ik vond hem maar matig.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Ik heb dit weekend Big momma's house 2 gekeken en die week ervoor fun with Dick and Jane!

2 goede comedys! :D
Plaats reactie