Films

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
NSNMBS

Films

Bericht door NSNMBS »

Welke film heb je als laatste gezien en wat is je persoonlijke mening er over?

Die van mij: 'Matchpoint' in de cinema.

Wat vond ik er van: Ik vond het toch wel een goede film, op het begin wat saai maar ik vond hem super goed. Ik raad hem vooral aan voor mensen die geïntresseerd zijn in psychologische thrillers.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Vrijdagavond heb ik Ice Age bekeken met mijn home-cinéma. (computer+beamer+surround)
En het was prachtig, ik heb me van begin tot eind kromgelachen!
Aanrader voor wie er eens uit wil!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik heb die ook samen met nog meer als 180 andere films liggen :-) liefhebbers moeten ma is lijstje vragen :-)
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Matchpoint gezien?


BTW, legale of illegale dvd's? :lol: :wink:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Bij mij was dat denk ik The polar Express (november vorig jaar).
Ik vond hem persoonlijk wel een goede film, heb er me letterlijk en figuurlijk mee kapot gelachen!
Het is eigenlijk heel dwaze humor die erin zat, net iets te laag voor mijn superhoge niveau!

Als je eens goed wil lachen raad ik hem wel aan. Er zit ergens een goede boodschap in.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

al men dvd's zijn legaal :-)
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

trainfreak schreef:Bij mij was dat denk ik The polar Express (november vorig jaar).
Ik vond hem persoonlijk wel een goede film, heb er me letterlijk en figuurlijk mee kapot gelachen!
Het is eigenlijk heel dwaze humor die erin zat, net iets te laag voor mijn superhoge niveau!

Als je eens goed wil lachen raad ik hem wel aan. Er zit ergens een goede boodschap in.
Ja, en je herkende je zeker wel in dat ene jongetje die alles wist over die loc, hahaha :wink: :)


@ Steven: ok dat is wel zo netjes ja :wink:
Greg

Bericht door Greg »

De laatste keer dat ik naar de cinema ben geweest was 2 of 3 :oops: jaar geleden met de James Bond film : Die Another Day. Was wel zalig. Volgende week eindelijk misschien nog een truggaan :P
Franse film, Les Bronzés 3 gaan zien, is altijd wel lachen. :)
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Over franse films gesproken, Les Choristes vind ik een hele mooie film!

(Schrijf je toch zo? :oops: )
el_barto

Bericht door el_barto »

Vorige week "Conan the barbarian" gekocht, waarmee m'n Arnie collectie bijna volledig is.
el_barto

Bericht door el_barto »

Om je dvd-collectie bij te houden bestaan er enkele goede tools

http://www.dvdprofiler.com

Je kan je collectie aanleggen, wish list, uitleen lijst, en je kan je collectie ook publiceren op't net.
1607

Bericht door 1607 »

laatste film dat ik gezien heb was Der Untergang - Director's Cut. 28 minuten extra.
Goya

Bericht door Goya »

Ik gebruik movie collector, heerlijk stukje software dat titels, info endergelijke van het internet haalt (oa. Imdb), foto's invoegt, uitleenstatistieken,....
En heel eenvoudig te explorteren naar HTML, XML,.... (http://www.collectorz.com/movie/)
Voorbeeldje van een database: http://askatasuna.be/dvd/


Ahja, en de laatst bekeken film was een Pareltje van Julio Medem: Lucia y el sexo
Wout

Bericht door Wout »

Steven schreef:al men dvd's zijn legaal :-)
De DVD's zelf wel zeker :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de inhoud die er op vermeld staan ook :-)
Plaats reactie