BV op je trein

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
melle

BV op je trein

Bericht door melle »

Hallo,

Heeft iemand ooit al eens een BV (of een ander gekend persoon) tegengekomen op een trein, doe dan hier je verhaal! :mrgreen:

Zo kwam ik deze ochtend Siegfried Bracke tegen die in eerste klasse naar zijn iPod aan het luisteren was. (Tussen Olen en Herentals)

Mvg,

Melle
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: BV op je trein

Bericht door Shrek »

Jeroen Meus zat in mijn wagon op de IC Leuven-Antwerpen tegen een reisgenote te vertellen hoe je een stuk gebraad klaarmaakt :)
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: BV op je trein

Bericht door kika »

Rick de Leeuw en Jelmer Vernooij een keer enkele jaren geleden. Verder ben ik niet zo thuis in het herkennen van dergelijke figuren en valt Jelmer vermoedelijk niet onder het kopje 'Bekende persoon'. Heel waarschijnlijk heb je al wel software van hem gebruikt.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: BV op je trein

Bericht door Accelerat »

Ik kwam in Venlo Ali-B eens tegen, wat een chagrijn was dat zeg! (Ik weet het, geen BV'er, maar een BN'er...)
groentje
Berichten: 7286
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: BV op je trein

Bericht door groentje »

Toen ik nog regelmatig pendelde naar de opleiding, zat ik vaak in dezelfde coupé als CEO Jannie Haek. Ook zat Ivan De Vadder vaak in dezelfde eerste klasse.
En ooit eens samen met Nolle Versyp gestrand geweest in Zaventem, nadat onze trein was afgeschaft in Leuven, en we met de bus tot daar waren gebracht.
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: BV op je trein

Bericht door Stef »

Toen ik vaker naar Brussel moest, zat ik vaak tussen A'pen en Brussel op de trein met Mieke Vogels (uiteraard dat die de trein neemt!, evenwel in eerste klasse ;) )

Tussen Gent en Antwerpen heb ik (eveneens in eerste klasse) ook al samen gezeten met Marc Reynebeau. Het grappige was toen dat de TBG zei "hier se de Marc, hoe is het ermee?". :lol:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Re: BV op je trein

Bericht door Patrick »

Ik zag al:
- Vlaams CD&V-parlementslid Carl Decaluwé (op lijn 89). (Schreef onlangs een boek over de VRT.)
- Wijlen Karel Van Miert (op de Eurostar).
- Vroeger vaak toen hij federaal parlementslid was en later eventjes Vlaams minister (lijn 69-89): (nu West-Vlaams gouverneur) Paul Breyne.
Bomma

Re: BV op je trein

Bericht door Bomma »

Bent Van Looy al gezien tussen Brussel en Oostende, hij stapte af in Gent :)
am62
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 mei 2006, 20:40

Re: BV op je trein

Bericht door am62 »

Herbert Flack (de man met de mooiste stem van Vlaanderen) tussen Antwerpen-Berchem en Brussel
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Re: BV op je trein

Bericht door yannickvw »

Frank Vandenbroucke al geregeld gezien op de lijn Leuven-Hasselt. Stapt geloof ik af in Zichem.
melle

Re: BV op je trein

Bericht door melle »

Hij zat niet echt op de trein, maar stond te wachten op het perron: Kobe Ilsen in Leuven :D
Teach2
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 jul 2006, 16:25

Re: BV op je trein

Bericht door Teach2 »

Als je hem een 'BV' kan noemen: Redcap Johan uit 'Het leven zoals het is: luchthaven'. Die werkt namelijk tegenwoordig als TBG bij de NMBS :wink:
Juupske

Re: BV op je trein

Bericht door Juupske »

Een BV niet,maar moet wel als bekend gekend worden denk ik. In de Benelux kwam ik 2 weken geleden Barry Hay tegen van de Golden Earring !
Satyricon

Re: BV op je trein

Bericht door Satyricon »

Heb zelf geen vrijkaart eerste klasse maar m'n pa heeft nog altijd kaarten voor het gezin om dat die bij een overheidsbedrijf werkt en dan gebruik ik dat wel eens en BV's kom je meestal in eerste klasse tegen en ik heb er toch al heel wat gezien :D. Sommige hebben echt een air over zich en gedragen zich nogal arrogant sommigen zijn echt gewoon en vriendelijk.

mijn perceptie:

Jeroen Meus => zeer vriendelijk persoon en veel mensen kwamen blijkbaar ook zaken vragen aan hem en handtekeningen is niet altijd leuk denk ik maar goed hij was zeer joviaal

Francesca Vanthielen => zeer vriendelijke en beleefde vrouw en een hele knappe en aangezien er niet veel plaats was is ze over me komen zitten 8)

Marcel Vanthilt => vriendelijk persoon

Johan Verstreken => vriendelijk

Pol Vandendriessche => vriendelijk

Jean-Marie Dedecker => vriendelijk

Freya Van Den Bossche => vriendelijk

Mark Reynebeau => vriendelijk

Will Ferdy => vriendelijk

Gert Verhulst => totaal onsympathiek en ook tegenover het treinpersoneel

Vera Dua => idem zoals Gert Verhulst

Marleen Temmerman => ook iemand die denkt dat ze hét is
tomdg
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008, 13:40

Re: BV op je trein

Bericht door tomdg »

Teach2 schreef:Als je hem een 'BV' kan noemen: Redcap Johan uit 'Het leven zoals het is: luchthaven'. Die werkt namelijk tegenwoordig als TBG bij de NMBS :wink:
idd die ben ik ook al tegen gekomen op de trein van Sint-Niklaas naar Leuven.
Plaats reactie