Seingevers aan het doorslaan????

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Zit je niet vast voor een bepaalde periode bij DLC? Anders als je opleiding voltooid is het zo snel mogelijk aftrappen en bij de NMBS beginnen he :wink:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
paljas

Bericht door paljas »

16u bereikbaar zijn?? Goe zot zijn ze daar!! Als mijn 8u erop zitten zet ik mijne gsm van het werk uit. En moesten ze me nodig hebben in geval van averij zal ik zelf wel nog bepalen of ik goesting heb om te komen.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Jean

Bericht door Jean »

Als uw werkuren voorbij zijn ,is het toch gedaan en moeten ze U niet meer ambeteren .


Als je vrije dag hebt kunnen ze U normaal ook niet verplichten om te komen , niks belet U om op een vrije dag een fles drank soldaat te maken met vrienden , dus dan kan je moeilijk in die toestand met de wagen of trein rijden .

Als jullie resserve of planton zijn maar dit thuis mogen uitzitten tot men U oproept , dan moet je wel beschikbaar blijven .
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:Tja omdat dat bij DLC nu ook gebeurd , met dat gsm afzetten na de dienst, denken ze bij DLC ons zo te blokkeren , met als gevolg dat ze in feite een reden hebben , om ons te ontslaan als we dus niet opnemen!
je zal dus even in een tunnel zonder ontvangst zitten? klinkt me toch als een uitleg die ni zo goed in elkaar zit
1607

Bericht door 1607 »

begin te geloven dat DLC eerder een naam is van een sekte :lol:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:
Steven schreef:
Concurrent schreef:Tja omdat dat bij DLC nu ook gebeurd , met dat gsm afzetten na de dienst, denken ze bij DLC ons zo te blokkeren , met als gevolg dat ze in feite een reden hebben , om ons te ontslaan als we dus niet opnemen!
je zal dus even in een tunnel zonder ontvangst zitten? klinkt me toch als een uitleg die ni zo goed in elkaar zit
Na de dienst ga ik niet in tunnels zitten....
dus jij rijdt nergens onder een brug met slechte ontvangst? de kans dat je net dan telefoon krijgt is en blijft realistisch.
Goya

Bericht door Goya »

Steven schreef: dus jij rijdt nergens onder een brug met slechte ontvangst? de kans dat je net dan telefoon krijgt is en blijft realistisch.
Dan krijg je wanneer je de tunnel uitgereden bent een sms dat je een oproep gemist hebt. En indien dringend een voicemail berichtje zodat je zelf contact kunt opnemen.
Ik heb nog nooit een dringende telefoon moeten missen door zulke fratsen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Goya schreef:
Steven schreef: dus jij rijdt nergens onder een brug met slechte ontvangst? de kans dat je net dan telefoon krijgt is en blijft realistisch.
Dan krijg je wanneer je de tunnel uitgereden bent een sms dat je een oproep gemist hebt. En indien dringend een voicemail berichtje zodat je zelf contact kunt opnemen.
Ik heb nog nooit een dringende telefoon moeten missen door zulke fratsen.
je kan pas weten als het dringend is op het moment je zal terugbellen he.
tja sorry ik speel effe advokaat van de duivel. die sms zegt u idd da je een oproep gemist hebt maar da is dan ook al. je moet dus zelf initiatief nemen om er achter te komen of het dringend is of iemand die u gewoon is effe wil horen.
Goya

Bericht door Goya »

Steven schreef: je kan pas weten als het dringend is op het moment je zal terugbellen he.
tja sorry ik speel effe advokaat van de duivel. die sms zegt u idd da je een oproep gemist hebt maar da is dan ook al. je moet dus zelf initiatief nemen om er achter te komen of het dringend is of iemand die u gewoon is effe wil horen.

Je speelt muggenzifter, dat is wat anders dan advokaat van de duivel.

Als je ziet dat het een nummer van je werk is, en je hebt een voicemailberichtje met de vraag terug te bellen moet je al van heel slechte wil zijn niet te begrijpen dat het weleens dringend zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Goya schreef:
Steven schreef: je kan pas weten als het dringend is op het moment je zal terugbellen he.
tja sorry ik speel effe advokaat van de duivel. die sms zegt u idd da je een oproep gemist hebt maar da is dan ook al. je moet dus zelf initiatief nemen om er achter te komen of het dringend is of iemand die u gewoon is effe wil horen.

Je speelt muggenzifter, dat is wat anders dan advokaat van de duivel.

Als je ziet dat het een nummer van je werk is, en je hebt een voicemailberichtje met de vraag terug te bellen moet je al van heel slechte wil zijn niet te begrijpen dat het weleens dringend zou kunnen zijn.
Tja bij mij geen probleem, ik heb een dienst en gewone gsm, die eerste blijft echter altijd thuis als ik niet van dienst ben en dus zie ik da enkel als ik thuis ben of er bericht is of niet. ter info ik kan de dienst gsm niet doorschakelen naar de gewone gsm
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie