Uw favoriete games

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Lukas
Berichten: 1668
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: Uw favoriete games

Bericht door Lukas »

Hoi,

Mijn favoriete games zijn de volgende:

Duke Nukem 3D,Doom,Tetris en Rise Of The Triad.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
loic1811
Berichten: 1445
Lid geworden op: 30 dec 2011, 19:20
Locatie: Londerzeel

Re: Uw favoriete games

Bericht door loic1811 »

msts(microsoft train simulator),trainz,railworks ,railsimulator en de pro trains :)
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Uw favoriete games

Bericht door msts.be »

Iemand die ook zo'n boontje heeft voor de nieuwe Tomb Raider ?
Afbeelding En om te bewijzen dat het niet Uncharted featuring Lara Croft erin is, maar er ook nog graven moeten leeggeroofd worden :lol: Afbeelding Tot nu toe (heb het spel nog niet volledig uit) vind ik het best goed: Lara Croft is eindelijk van een speelgoedachtig poppenmeisje met oversized borsten veranderd in een rauwe overlever, mét realistisch lichaam. Helaas heeft een reboot ook zijn nadelen: het verhaal van Lara Croft zoals we dat kenden in de klassiekers (met Werner Von Croy en de zijnen) is nu niet meer van tel, we beginnen weer van vooraf aan. Laten we hopen dat het bij 1 reboot blijft, ik wil geen herhaling van Spider-Man vs. The Amazing Spiderman waarbij we op den duur niet meer weten welke versie de "juiste" is.

De vraag is nu of de 3de film gaat voortbouwen op deze nieuwe franchise en dus de "nieuwe" Lara Croft, of dat de film totaal los van de game komt te staan (met dus een eigen reboot).
Plaats reactie