Het eeuwige comentaar op DLC

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Sander

Bericht door Sander »

Raf schreef:Dan zal datgene wat ik van spoorflex gezien heb een droom geweest zijn...
Spoorflex verhuurt haar personeel aan NSR, R4C enzo, dat is alles.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

vind het raar klinken personeel verhuren dus voor zelfde geld zit je als treinbestuurder dan tijdje zonder werk? als er een overaanbod zou zijn? hoe houd je uw lijnkennis dan in ere? hoe blijf je uw locs kennen? gaan we dan dezelfde toer op als bij piloten?
Raf

Bericht door Raf »

Sander schreef:
Raf schreef:Dan zal datgene wat ik van spoorflex gezien heb een droom geweest zijn...
Spoorflex verhuurt haar personeel aan NSR, R4C enzo, dat is alles.
En bij Spoorflex werken ook deeltijds Tb's van NSR. Die gaan dan wat in hun vrije tijd goederentreintjes rijden voor R4C,...

Nu als zo een dienst uitloopt (wat nogal het geval kan zijn in de privé) dan kan de rust ten opzichte van de volgende dienst die bij NSR gereden moet worden in het gedrang komen.

Fijn als zo iemand die te weinig rust gehad heeft verandwoordelijk is voor de reizigers in zijn trein.
edje

Bericht door edje »

Miljaarde schreef:
wat een asociale lul ben jij...typisch Hollands, veel spreken en niks zeggen, en je spreekt er al maanden over dat je weg wil bij ns, doe het dan eindelijk eens...tis daar misschien nog niet zo slecht? Put your money where your mouth is
Bedankt voor je compliment.
Misschien ben ik wel een asociale lul, maar dan ben er ik wel trots op.
Ik zal je ook vertellen waarom ik nog niet weg ben bij de NS.
Ik heb hier een gezin te voeden.
En de banen hier liggen niet voor het oprapen.
Vooral omdat bedrijven bij het lezen van je CV dat je bij de spoorwegen werkt je gelijk uit de selectie wordt geschrapt.

Tuurlijk verdien je bij de NS niet slecht, dat geef ik eerlijk toe.
Maar ik heb geen zin om zo werkschuw te worden als de gemiddelde NS of NMBSer.

Maar Miljaarde, ben je nou dan zo'n typische NMBSer die bang is voor veranderingen dat je een wereldvreemde gaat uitschelden voor asociale lul.
Ben je echt zo bang dat je straks nergens meer aan de bak kunt dan alleen de NMBS, ben je zo bang wat de toekomst zeker gaat brengen.
namelijk vermindering van de te dure en onrendabele staatsbedrijven.
Sander

Bericht door Sander »

Steven schreef:vind het raar klinken personeel verhuren dus voor zelfde geld zit je als treinbestuurder dan tijdje zonder werk? als er een overaanbod zou zijn? hoe houd je uw lijnkennis dan in ere? hoe blijf je uw locs kennen? gaan we dan dezelfde toer op als bij piloten?
Je wordt dusdanig ingepland, dat je je lijn- en lockennis op peil kan houden. Daarnaast hoeft ook niet elke Spoorflexer al het materieel te kennen, je hebt mensen van Spoorflex die enkel bij NSR aan het werk zijn, zij het op kantoor, zij het in een trein. En personeel over? In Nederland hebben zo'n beetje alle (privé)vervoerders wel personeelstekort, dus...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tja edje, ik volg uw verhaal gedeeltelijk, ik vind je voorstelling nogal zwart wit, er mag best wat grijs tussenzitten.
edje

Bericht door edje »

tuurlijk Steven ik zeg het nu wel heel Zwart-Wit, maar hoe sommige hier zich gedragen tegenover een private vervoerder is natuurlijk ook erg zwart-wit.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Awel als die associale lullen hier zo veel kritiek hebben , awel waarom het niet in één keer tegen Ronny Dillen zeggen, maar dat durven ze hier weer niet zeker??????????En hier denken verschillend epipo's dat DLC een kankerbedrijf is , awel dan denkte da maar.DLC word tenminste rechtgehouden door ne gezellige band onder de machinisten , en da kan nie van de NMBS pummels egzegd worden vind ik.In Aken west vrijdag ook , zijn ze bij de nmbs nog te tam om hunne 55 rommel goed te onderhouden, resultaat was dat de Polizei een klacht binnegekregen had van overdreven zwarte rook onder de brug , en rara wie de dader weer was.Awel sorry dak zo kordaat ben , maar vind iedereen het hier plezant dat ge elke dag te horen krijgt dat dlc een slecht bedrijf is ?Zoals daarstraks hoor ik na conducteur op den trein dat zondag gene dag om te werken is en vertike gvd nog om kaartjes te knippen, das allemaal normaal daar.Dat op mijne volledige go-pass geen enkel gaatje staat da is echt fameus , maar nee , we zeiken allemaal heel graag op DLC,wat is dat toch leuk seg , het slechtste en meest ongezellige bedrijf van België.Van mij krijgen de nmbspummel nog enkel ne middenvinger te zien.En aan de beheerder van da klotezooi ding hier , ge moogt mijne account blokkeren!Want ik krijg een serieuze haat hier van al dat gebrol .
edje

Bericht door edje »

Concurrent laat je niet wegpesten.
Wees trots er op dat je een DLC-er bent,
Wees trots op je vak.
Wees trots op hoe jij werkt.
Laat je plezier niet verpesten door een paar mensen die vastgeroest zitten.
1607

Bericht door 1607 »

Concurrent schreef:Awel als die associale lullen hier zo veel kritiek hebben , awel waarom het niet in één keer tegen Ronny Dillen zeggen, maar dat durven ze hier weer niet zeker??????????En hier denken verschillend epipo's dat DLC een kankerbedrijf is , awel dan denkte da maar.DLC word tenminste rechtgehouden door ne gezellige band onder de machinisten , en da kan nie van de NMBS pummels egzegd worden vind ik.In Aken west vrijdag ook , zijn ze bij de nmbs nog te tam om hunne 55 rommel goed te onderhouden, resultaat was dat de Polizei een klacht binnegekregen had van overdreven zwarte rook onder de brug , en rara wie de dader weer was.Awel sorry dak zo kordaat ben , maar vind iedereen het hier plezant dat ge elke dag te horen krijgt dat dlc een slecht bedrijf is ?Zoals daarstraks hoor ik na conducteur op den trein dat zondag gene dag om te werken is en vertike gvd nog om kaartjes te knippen, das allemaal normaal daar.Dat op mijne volledige go-pass geen enkel gaatje staat da is echt fameus , maar nee , we zeiken allemaal heel graag op DLC,wat is dat toch leuk seg , het slechtste en meest ongezellige bedrijf van België.Van mij krijgen de nmbspummel nog enkel ne middenvinger te zien.En aan de beheerder van da klotezooi ding hier , ge moogt mijne account blokkeren!Want ik krijg een serieuze haat hier van al dat gebrol .
ben jij niet van plan om bij de nmbs te gaan? *kuch, kuch* blijkbaar hier allemaal instabiele mensen. maar enfin het mag eens gedaan zijn met op elkaars kap te zitten he.
paljas

Bericht door paljas »

@ Sander:

Man man man... Om het op zn hollands te zeggen: Je bent uit je nek aan het kletsen (of lullen). Al hetgeen je zegt houdt geen steek!!

@ Concurrent:

Doei!!
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ik? Naar de NMBS?Om nog meer gezaag aan mijne kop te krijgen zeker,vergeet het gvd maar.Ik hebe ens goed egsprek gehad met Dillen en da is mee heel goe bevallen, waarom zou ik er dan weggaan he ?

Om bij NMBS op mijne tamme klote te gaan zitten of zo ?
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

en aan alle gasten die hier aanwezig zijn en die anti-dlc zijn, denk eens na over wat concurent hierboven zei, kan mss helpen
Concurrent

Bericht door Concurrent »

[quote="paljas"]@ Sander:

Man man man... Om het op zn hollands te zeggen: Je bent uit je nek aan het kletsen (of lullen). Al hetgeen je zegt houdt geen steek!!

@ Concurrent:

Doei!![/quote]

Ik heb compassie met U!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

mmm dit loopt uit de hand, heden gaat deze discussie dan ook op slot, aangezien er hier van links naar rechts gespuwd word met woorden waar sommige hun draagkracht volledig voorbijgaan. ik raad de mensen die onderling wil verder ruzie maken over dit onderwerp dit dan ook prive te doen.
Gesloten