Spoorflex verhuurt haar personeel aan NSR, R4C enzo, dat is alles.Raf schreef:Dan zal datgene wat ik van spoorflex gezien heb een droom geweest zijn...
Het eeuwige comentaar op DLC
En bij Spoorflex werken ook deeltijds Tb's van NSR. Die gaan dan wat in hun vrije tijd goederentreintjes rijden voor R4C,...Sander schreef:Spoorflex verhuurt haar personeel aan NSR, R4C enzo, dat is alles.Raf schreef:Dan zal datgene wat ik van spoorflex gezien heb een droom geweest zijn...
Nu als zo een dienst uitloopt (wat nogal het geval kan zijn in de privé) dan kan de rust ten opzichte van de volgende dienst die bij NSR gereden moet worden in het gedrang komen.
Fijn als zo iemand die te weinig rust gehad heeft verandwoordelijk is voor de reizigers in zijn trein.
Bedankt voor je compliment.Miljaarde schreef:
wat een asociale lul ben jij...typisch Hollands, veel spreken en niks zeggen, en je spreekt er al maanden over dat je weg wil bij ns, doe het dan eindelijk eens...tis daar misschien nog niet zo slecht? Put your money where your mouth is
Misschien ben ik wel een asociale lul, maar dan ben er ik wel trots op.
Ik zal je ook vertellen waarom ik nog niet weg ben bij de NS.
Ik heb hier een gezin te voeden.
En de banen hier liggen niet voor het oprapen.
Vooral omdat bedrijven bij het lezen van je CV dat je bij de spoorwegen werkt je gelijk uit de selectie wordt geschrapt.
Tuurlijk verdien je bij de NS niet slecht, dat geef ik eerlijk toe.
Maar ik heb geen zin om zo werkschuw te worden als de gemiddelde NS of NMBSer.
Maar Miljaarde, ben je nou dan zo'n typische NMBSer die bang is voor veranderingen dat je een wereldvreemde gaat uitschelden voor asociale lul.
Ben je echt zo bang dat je straks nergens meer aan de bak kunt dan alleen de NMBS, ben je zo bang wat de toekomst zeker gaat brengen.
namelijk vermindering van de te dure en onrendabele staatsbedrijven.
Je wordt dusdanig ingepland, dat je je lijn- en lockennis op peil kan houden. Daarnaast hoeft ook niet elke Spoorflexer al het materieel te kennen, je hebt mensen van Spoorflex die enkel bij NSR aan het werk zijn, zij het op kantoor, zij het in een trein. En personeel over? In Nederland hebben zo'n beetje alle (privé)vervoerders wel personeelstekort, dus...Steven schreef:vind het raar klinken personeel verhuren dus voor zelfde geld zit je als treinbestuurder dan tijdje zonder werk? als er een overaanbod zou zijn? hoe houd je uw lijnkennis dan in ere? hoe blijf je uw locs kennen? gaan we dan dezelfde toer op als bij piloten?
Awel als die associale lullen hier zo veel kritiek hebben , awel waarom het niet in één keer tegen Ronny Dillen zeggen, maar dat durven ze hier weer niet zeker??????????En hier denken verschillend epipo's dat DLC een kankerbedrijf is , awel dan denkte da maar.DLC word tenminste rechtgehouden door ne gezellige band onder de machinisten , en da kan nie van de NMBS pummels egzegd worden vind ik.In Aken west vrijdag ook , zijn ze bij de nmbs nog te tam om hunne 55 rommel goed te onderhouden, resultaat was dat de Polizei een klacht binnegekregen had van overdreven zwarte rook onder de brug , en rara wie de dader weer was.Awel sorry dak zo kordaat ben , maar vind iedereen het hier plezant dat ge elke dag te horen krijgt dat dlc een slecht bedrijf is ?Zoals daarstraks hoor ik na conducteur op den trein dat zondag gene dag om te werken is en vertike gvd nog om kaartjes te knippen, das allemaal normaal daar.Dat op mijne volledige go-pass geen enkel gaatje staat da is echt fameus , maar nee , we zeiken allemaal heel graag op DLC,wat is dat toch leuk seg , het slechtste en meest ongezellige bedrijf van België.Van mij krijgen de nmbspummel nog enkel ne middenvinger te zien.En aan de beheerder van da klotezooi ding hier , ge moogt mijne account blokkeren!Want ik krijg een serieuze haat hier van al dat gebrol .
ben jij niet van plan om bij de nmbs te gaan? *kuch, kuch* blijkbaar hier allemaal instabiele mensen. maar enfin het mag eens gedaan zijn met op elkaars kap te zitten he.Concurrent schreef:Awel als die associale lullen hier zo veel kritiek hebben , awel waarom het niet in één keer tegen Ronny Dillen zeggen, maar dat durven ze hier weer niet zeker??????????En hier denken verschillend epipo's dat DLC een kankerbedrijf is , awel dan denkte da maar.DLC word tenminste rechtgehouden door ne gezellige band onder de machinisten , en da kan nie van de NMBS pummels egzegd worden vind ik.In Aken west vrijdag ook , zijn ze bij de nmbs nog te tam om hunne 55 rommel goed te onderhouden, resultaat was dat de Polizei een klacht binnegekregen had van overdreven zwarte rook onder de brug , en rara wie de dader weer was.Awel sorry dak zo kordaat ben , maar vind iedereen het hier plezant dat ge elke dag te horen krijgt dat dlc een slecht bedrijf is ?Zoals daarstraks hoor ik na conducteur op den trein dat zondag gene dag om te werken is en vertike gvd nog om kaartjes te knippen, das allemaal normaal daar.Dat op mijne volledige go-pass geen enkel gaatje staat da is echt fameus , maar nee , we zeiken allemaal heel graag op DLC,wat is dat toch leuk seg , het slechtste en meest ongezellige bedrijf van België.Van mij krijgen de nmbspummel nog enkel ne middenvinger te zien.En aan de beheerder van da klotezooi ding hier , ge moogt mijne account blokkeren!Want ik krijg een serieuze haat hier van al dat gebrol .