Pagina 1 van 1

13 met alle front- en eindseinen aan

Geplaatst: 13 dec 2007, 00:24
door Bartjedj
Wat betekent dit? Is dit een defect?
Niet gephotoshopt!

BDJ
Afbeelding

Geplaatst: 13 dec 2007, 00:38
door Bordensteker
Trage opname tijdens geven noodsein?

Geplaatst: 13 dec 2007, 00:44
door Bartjedj
Neen, loc stond gewoon stil. En is gewoon op snelle sluitertijd genomen.
Ikzelf heb geen idee. Het is echt een vraag.

BDJ

Geplaatst: 13 dec 2007, 00:55
door Shrek
kheb dat ook al gezien bij een I11. Ik dacht dat er op een 13/I11 gewoon een knop is voor rood en een knop voor wit. Als die dan allebei aanstaan krijg je dit :P

Geplaatst: 13 dec 2007, 01:05
door Steven
idd je kan alle lichten tegelijk aandoen op 13/i11/m6; verstrooide bestuurder allicht.

Geplaatst: 13 dec 2007, 17:25
door treinbruno
ook bij M6 bdx :)

(fbmz - IC naar antwerpen)
Afbeelding

Re: 13 met alle front- en eindseinen aan

Geplaatst: 13 dec 2007, 20:09
door Accelerat
Grappig. :D

Re: 13 met alle front- en eindseinen aan

Geplaatst: 14 dec 2007, 13:39
door Peche
sncf-sncb schreef:Grappig. :D
Maar ook verwarrend en gevaarlijk. Komt hij nu op mij af of rijd hij weg... hmmmmmm

Re: 13 met alle front- en eindseinen aan

Geplaatst: 17 dec 2007, 03:04
door Nekvin
Bwa, gevaarlijk, normaal gezien zit daar nooit een trein vlak achter he. Behalve bij een SK storing, maar da gebeurt ni zo snel zeker

Re: 13 met alle front- en eindseinen aan

Geplaatst: 17 dec 2007, 16:23
door Bert
Peche schreef:
sncf-sncb schreef:Grappig. :D
Maar ook verwarrend en gevaarlijk. Komt hij nu op mij af of rijd hij weg... hmmmmmm
Het is niet de bedoeling dat je in de sporen loopt hé. :wink:

Re: 13 met alle front- en eindseinen aan

Geplaatst: 17 dec 2007, 20:01
door Tommyken
Eigenlijk is dit vrij simpel...

Dit sein is eigenlijk het noodsein in Frankrijk... witten en rode lichten wil hetzelfde betekenen
als onze witte knipperlichten. Daarom moeten de witte en rode lichten appart kunnen bediend
worden. Zoals dan hier bij de foto's.