HLE TRAXX

Hier kun je, in de gepaste post, foto's plaatsen van rollend materieel.
Let op: post enkel je eigen foto's, of foto's waarvan je de toestemming gekregen hebt.
Nekvin

Re: HLE TRAXX

Bericht door Nekvin »

Steven schreef:de benelux traxx zijn niet door de nmbs gehuurd en dus zullen zijn geen nmbs nummer krijgen. de reeks 28 zal uit 43 locs bestaan waarvan er drie de treintjes naar brecht zullen verzekeren, de rest zal cargo doen.
door wie zijn ze dan wel gehuurd als ik vragen mag?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: HLE TRAXX

Bericht door Steven »

die hebben onze noorderburen gehuurd, bij toeval ook bij angel trains vandaar dat ze dezelfde look hebben.
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: HLE TRAXX

Bericht door dentheo »

Steven schreef:die hebben onze noorderburen gehuurd, bij toeval ook bij angel trains vandaar dat ze dezelfde look hebben.
Mag nu de 118 ook al in Belgie of zijn het nog alijd de drie originele die de Benelux rijden ( 119,120,121) ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: HLE TRAXX

Bericht door Steven »

ik heb de 118 vorige week op foto gezet te antwerpen, dus die mag binnen :-)
dole010

Re: HLE TRAXX

Bericht door dole010 »

Ik heb vandaag rond 12h35 de trein naar Geraardsesbergen genomen en op de perron n°21 van Brussel-Zuid, heb ik dezelvde locomotive gezien, maar niet in groen, maar alleen maar in rood in de zijkanden en vooraan en achteraan wit!
Heeft iemand foto van?
Alvast Bedankt
Bartjedj

Re: HLE TRAXX

Bericht door Bartjedj »

Er zijn naar mijn weten nog geen foto's verschenen op het forum van de HSA-Traxxen in rode outfit. Maar ze zijn natuurlijk wel altijd welkom!

BDJ
13'erke

Re: HLE TRAXX

Bericht door 13'erke »

Bartjedj schreef:Er zijn naar mijn weten nog geen foto's verschenen op het forum van de HSA-Traxxen in rode outfit. Maar ze zijn natuurlijk wel altijd welkom!

BDJ
Dat zal waarschijnlijk de 186 114 of 115 geweest zijn, dat zijn toch de enige waarvan ik weet dat ze een rood jasje hebben.
dole010

Re: HLE TRAXX

Bericht door dole010 »

13'erke schreef:
Bartjedj schreef:Er zijn naar mijn weten nog geen foto's verschenen op het forum van de HSA-Traxxen in rode outfit. Maar ze zijn natuurlijk wel altijd welkom!

BDJ
Dat zal waarschijnlijk de 186 114 of 115 geweest zijn, dat zijn toch de enige waarvan ik weet dat ze een rood jasje hebben.
Oké, ik heb maar een foto gevonden op het forum daar,
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=37&t=3467.
En hier de foto ervan, ik heb zelf niet de foto gemaakt:) Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: HLE TRAXX

Bericht door Steven »

de 117 en 120 hebben ook een rood jasje, beide dit weekend in brussel gezien.
Bert

Re: HLE TRAXX

Bericht door Bert »

Steven schreef:de 117 en 120 hebben ook een rood jasje, beide dit weekend in brussel gezien.
Van de 120 zal dat nog niet lang zijn. Ik heb hem in september nog op foto gezet in zijn Angels livrei. :)
Sander14

Re: HLE TRAXX

Bericht door Sander14 »

dole010 schreef:
13'erke schreef:
Bartjedj schreef:Er zijn naar mijn weten nog geen foto's verschenen op het forum van de HSA-Traxxen in rode outfit. Maar ze zijn natuurlijk wel altijd welkom!

BDJ
Dat zal waarschijnlijk de 186 114 of 115 geweest zijn, dat zijn toch de enige waarvan ik weet dat ze een rood jasje hebben.
Oké, ik heb maar een foto gevonden op het forum daar,
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=37&t=3467.
En hier de foto ervan, ik heb zelf niet de foto gemaakt:) Afbeelding
De maker van die foto ben ik, dus © Sander van Gool
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: HLE TRAXX

Bericht door dentheo »

Bert schreef:
Steven schreef:de 117 en 120 hebben ook een rood jasje, beide dit weekend in brussel gezien.
Van de 120 zal dat nog niet lang zijn. Ik heb hem in september nog op foto gezet in zijn Angels livrei. :)
Ik meen op Somda begrpen te hebben, dat er dit weekend weer een paar naar Roosendaal kwamen om rood gestickerd te worden...
Theo
Groeten vanop de Heide
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: HLE TRAXX

Bericht door Steven »

en terug naar de foto's zelf mensen, het is hier een fotopagina uiteindelijk, opmerkingen kan je altijd plaatsen in andere rubrieken.
Steelwheels

Re: HLE TRAXX

Bericht door Steelwheels »

Alle HSA Traxxen worden rood.

Voorheen waren alleen de HSA SW5A (NL/NL HSL) Traxxen rood.
De SW3 variant (NL/B) is nu ook rood.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Hierboven de 122 tijdens haar eerste bezoek in het rood aan Mechelen en Brussel Zuid

Met groet Willem
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: HLE TRAXX

Bericht door Joris »

Hallo,
Mooie foto's!
Al dacht ik dat de vorige omstickeractie van HSR kwaad bloed had gezet bij AngelTrains... En blijkbaar doen ze het nu opnieuw.... :?
Normaalgezien mag je bij AngelTrains enkel je logo en een eventueel intern nummer op de loc kleven, een hele livrij zou dacht ik eigenlijk niet mogen...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Plaats reactie