Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Foto's van één van de rijtuigen van Break 412
Staat in CW Mechelen
stuurpost;
Staat in CW Mechelen
stuurpost;
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
amai,
is da van die slag dat die stuurtafel tegen et plafond is gevlogen ??
zit daarachter als tb
greetz 2302
is da van die slag dat die stuurtafel tegen et plafond is gevlogen ??
zit daarachter als tb
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Denk dat het openstaan van de stuurtafel komt door het plukken van onderdelen.
Zo'n stellen worden nog als plukloc gebruikt voor nog bruikbare onderdelen.
BDJ
Zo'n stellen worden nog als plukloc gebruikt voor nog bruikbare onderdelen.
BDJ
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Veel zal er daar toch niet aan geplukt zijn in de SP als je ziet wat voor een impact die heeft gehad, het volledige front is bijna een meter ingedeukt.
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Dan zal het om andere redenen opengezet zijn. Het zal echter geen direct gevolg van de impact zijn.
Weet er iemand iets meer van dat ongeval? Google laat mij het raden...
BDJ
Weet er iemand iets meer van dat ongeval? Google laat mij het raden...
BDJ
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Hoi,
De getoonde foto's zijn deze van Break 412 na zijn ongeval in Sclaigneaux op 27 December 1997.Op de volgende website vind je nog meer foto's van treinongelukkenhttp://m.fte2.org/ .
Vervolgens klik je op Ferroaccidents en op de nieuw geopende pagina het land van je keuze aanklikken.
Lukas
De getoonde foto's zijn deze van Break 412 na zijn ongeval in Sclaigneaux op 27 December 1997.Op de volgende website vind je nog meer foto's van treinongelukkenhttp://m.fte2.org/ .
Vervolgens klik je op Ferroaccidents en op de nieuw geopende pagina het land van je keuze aanklikken.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Die Break is ontspoord, en in een huis gevlogen
En op Google vind je er dus niets van terug
BDJ
En op Google vind je er dus niets van terug
BDJ
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
ik denk dat bart gelijk heeft
ik zie geen tractie hendel en/of rem hendel meer zitten
dusja, zouden ze bij de sprinter 932 ook de stuurpost hebben leeggeplukt ?
greetz 2302
ik zie geen tractie hendel en/of rem hendel meer zitten
dusja, zouden ze bij de sprinter 932 ook de stuurpost hebben leeggeplukt ?
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
ik vrees zelfs dat de machinist dat niet overleefd heeft, want zoiets zi je normaal niet aankomen ...
of vergis ik me ?
greetz 2302
of vergis ik me ?
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Indrukwekkende fotoverzameling op die website... al had ik niet verwacht ook foto's van mezelf terug te vinden in de lijst!
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
en staat de copyrigt erbij ?MIVB-reiziger schreef:Indrukwekkende fotoverzameling op die website... al had ik niet verwacht ook foto's van mezelf terug te vinden in de lijst!
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Break 412 - Botsing in Ardennen op 27/12/1997
Welja, par la force des choses: ik zet altijd een copyrightvakje linksboven in elke foto, zodat je echt al actief moet gaan knippen om vals te willen spelen. Maar niettemin wordt een klein mailtje ter informatie altijd geapprecieerd...