Mondeling examen voor onderstationschef.

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
KB
Berichten: 637
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door KB »

Fubar schreef:op de meeste van hun vragen konk toch een deftig antwoord verzinnen.
afwachten he... lang afwachten denkek... :(
hoe ging t bij jou?
Hopelijk was je spelling wel anders op het examen, want anders vrees ik ervoor. Met andere woorden: geen sms- of chattaal en dialect gebruiken, want dat is slecht voor de leesbaarheid.
L'union fait la force.
Fubar

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door Fubar »

@ flybel: laat je opnieuw iets weten als je nieuws hebt?
Fubar

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door Fubar »

KB schreef:
Fubar schreef:op de meeste van hun vragen konk toch een deftig antwoord verzinnen.
afwachten he... lang afwachten denkek... :(
hoe ging t bij jou?
Hopelijk was je spelling wel anders op het examen, want anders vrees ik ervoor. Met andere woorden: geen sms- of chattaal en dialect gebruiken, want dat is slecht voor de leesbaarheid.
vanzelfsprekend. :)
Fubar

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door Fubar »

vandaag de verlossende brief gekregen. ben geslaagd voor het mondelinge gedeelte.
morgen een kopietje van men diploma opsturen :)
en dan... nog wat meer wachten veronderstel ik????
mustachio

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door mustachio »

fubar & co
iemand enig idee wat er nog volgt?
heb drie weken geleden na zeer lang wachten te horen gekregen dat ik geslaagd ben. (mondeling en schriftelijk gedeelte)
de week erop van acv transcom een uitnodiging tot lidmaatschap en bijbehorende felicitaties
en voor de rest niks meer. Heb ook nog geen diploma moeten versturen of med onderzoek etc...

Geen idee wanneer aanwerving gepland is...
Moet mijn opzeg nog kunnen realiseren op huidig werk. En praktisch is natuurlijk anders.

Kan iemand mij vertellen wat de volgende stap is?
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door Speedy »

Best gewoon contact opnemen met dienst HR. Nummer staat vermeld op brief die je van NMBS gekregen hebt...
Steefielicious

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door Steefielicious »

mustachio schreef:fubar & co
iemand enig idee wat er nog volgt?
heb drie weken geleden na zeer lang wachten te horen gekregen dat ik geslaagd ben. (mondeling en schriftelijk gedeelte)
de week erop van acv transcom een uitnodiging tot lidmaatschap en bijbehorende felicitaties
en voor de rest niks meer. Heb ook nog geen diploma moeten versturen of med onderzoek etc...

Geen idee wanneer aanwerving gepland is...
Moet mijn opzeg nog kunnen realiseren op huidig werk. En praktisch is natuurlijk anders.

Kan iemand mij vertellen wat de volgende stap is?
Ik weet dat er 14 december nieuwe aanwervingen gepland zijn!

Je diploma moet je pas afgeven wanneer je gaat voor het medisch onderzoek (in mijn geval was dit zo) en ik heb geen kopie moeten afgeven maar mijn origineel waarvan zij een kopie hebben genomen!

Dus ik denk dat jij op 14 december niet meer aangeworven zal worden maar pas in 2010!

Kzou mij zeker geen zorgen maken, gewoon een beetje geduld uitoefenen :)
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door dekooiker »

Aanwerving zou best nog dit jaar kunnen als ze snel zijn.
De opleiding is dan weer een andere zaak, dat zal niet voor de eerste maanden zijn want de eerstvolgende sessie is volzet.
De trein.
Alleen voor durvers.
sweetykaro

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door sweetykaro »

hallo,

ikzelf ben geslaagd voor het mondeling examen van eerste onderstationschef Infrabel en mag op 01/02/2009 op medisch onderzoek.
Men zei mij dat mijn aanwerving pas voorzien is voor april.
Dus nog even geduld en hopen dat het medisch onderzoek meevalt. Zijn de psychotechnische testen dan ook nog eliminerend?
Nog mensen die geslaagd zijn en indien alles verder positief verloopt starten in die periode?

groetjes

Karo
Fubar

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door Fubar »

Zoals voorgaand vermeld zijn er 14 december aanwervingen.
Ik behoor namelijk zelf tot deze groep. :D
Maar ik zit een beetje met een praktisch probleem:
ik wordt verwacht aan de Fonsnylaan 47B, 1060 Brussel. bureau H-HR van District-Centrum, 1° verdieping - Lokaal 114 (om 9.00h)

Zijn hier nog mensen die daar zullen zijn? Eventueel om op voorhand in de buurt van het station af te spreken? Want als ik alleen mijn weg daar naartoe ga moeten zoeken... :wink:
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door groentje »

Da's in Brussel-Zuid, in de hoofdgang neem je de uitgang aan de hoge perronnummers, en draai je rechtsaf. Een van de deuren daar zal je toegang verschaffen tot de diensten van District Centrum.
Fubar

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door Fubar »

groentje schreef:Da's in Brussel-Zuid, in de hoofdgang neem je de uitgang aan de hoge perronnummers, en draai je rechtsaf. Een van de deuren daar zal je toegang verschaffen tot de diensten van District Centrum.
Thanks
mustachio

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door mustachio »

sweetykaro schreef:hallo,

ikzelf ben geslaagd voor het mondeling examen van eerste onderstationschef Infrabel en mag op 01/02/2009 op medisch onderzoek.
Men zei mij dat mijn aanwerving pas voorzien is voor april.
Dus nog even geduld en hopen dat het medisch onderzoek meevalt. Zijn de psychotechnische testen dan ook nog eliminerend?
Nog mensen die geslaagd zijn en indien alles verder positief verloopt starten in die periode?

groetjes

Karo
yep! zelfde data
sweetykaro

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door sweetykaro »

mustachio schreef:
sweetykaro schreef:hallo,

ikzelf ben geslaagd voor het mondeling examen van eerste onderstationschef Infrabel en mag op 01/02/2009 op medisch onderzoek.
Men zei mij dat mijn aanwerving pas voorzien is voor april.
Dus nog even geduld en hopen dat het medisch onderzoek meevalt. Zijn de psychotechnische testen dan ook nog eliminerend?
Nog mensen die geslaagd zijn en indien alles verder positief verloopt starten in die periode?

groetjes

Karo
yep! zelfde data

alé vooruit dan zullen we hoogstwaarschijnlijk samen starten en in dezelfde groep zitten
het is wel nog lang hé!!
:shock:
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: Mondeling examen voor onderstationschef.

Bericht door dekooiker »

Aanwerving in februari, dan zou het best kunnen dat ook ik in dezelfde groep voor opleiding kom.
In tussentijd zullen jullie evenwel iets anders moeten/mogen doen.
Omroepen is een goede zaak voor iemand die binnenkomt, ik hoop dat ze jullie niet bij de NIT steken!
De trein.
Alleen voor durvers.
Plaats reactie