Mondeling examen voor onderstationschef.

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Wover

Bericht door Wover »

op wandelafstand van de Aarschotstraat

En wat zou je daar te zoeken hebben :lol:
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Webster23

Bericht door Webster23 »

I see, dacht da ge kon kiezen tussen drie plaatsen, hadden ze toch gezegd op de infovergadering. Maar vorige week bij personeelsdienst was der idd niks te kiezen, zeiden gewoon dat ik in Brussel moest beginnen.

Ze hadden gezegd dat ik 5 maart kon beginnen, maar heb tot nu toe alleen maar van PCS iets gehoord, maar nog niks van personeelsdienst.
Zou het wel graag morgen weten, want moet mijn opzeg nog doen bij huidige werkgever...
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7294
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Die doe je dan maar best.
5 maart is een datum waar ik wel in geloof, tegen dan moet de huidige groep daar buiten zijn, dus...
Tegen ons hebben ze geloof ik niet gezegd, dat je kon kiezen. Wél, dat ze in de mate van het mogelijke gingen kijken of niet te ver met je te verhuizen...
En waarover kan je nog iets zeggen? Dat de lift daar moet heruitgevonden worden? Dat je een relatief aangenaam stedelijk uitzicht hebt (voor de liefhebbers)? Dat de ramen misschien vernieuwd zullen zijn tegen dat ze beginnen? Of dat er raar mannen rondlopen bij de lesgevers? :P
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Bericht door Asterix »

Heb mij ook kandidaat gesteld voor de functie van O/STCH. Afwachten. Ik vermoed dat de volgende infosessie er binnenkort aankomt?
WannaBe

Bericht door WannaBe »

Alswwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Bericht door Asterix »

WannaBe schreef:Als je effe door wat topics gaat die het onderwerp OSTCH en de aanwerving+ job bevatten, zul je algauw tot de conclusie komen dat een bedrijf met 40000 werknemers en een serieuze aanwervingsprocedure veel tijd vragen.. dus laat die "binnenkort " maar achterwege :D
Afwachten, ze houden je beslist wel op de hoogte...
Groeten :D
Ja, natuurlijk, dom van mij :D

Ik bedoel dat ze hebben laten weten binnen de 4 weken op mijn sollicitatie te REAGEREN, wat natuurlijk nog iets anders is dan een infosessie.....
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

Er werd mij telefonisch gemeld dat de aanwervingen van OSTCH voorzien zijn voor 05.03.2007. Ja ben dat hier al een tijdje aan het volgen.
Webster we zullen elkaar binnenkort wel tegen komen in Brussel.
Webster23

Bericht door Webster23 »

Idd heb daarjuist ook nog is gebeld, had nog altijd geen brief ontvangen en moest mennen opzeg doen. En hij was juist bezig met mijn gegevens te verwerken en brief op te sturen...

Tot in Brussel eh markske...
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

Geduld was dat ook een vereiste voor de functie van OSCH ?
De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel het klopt.
Ik zit hier nu al weken te wachten tot ik die verlossende brief krijg.
Zeg elke dag een vriendelijke dag tegen mijn post vrouw maar ze heeft die brief toch wel terug niet mee zeker.
Hoe geraak je nog op tijd om te starten op 5.03.2007 ????
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

Deze voormiddag nog maar eens gebeld, ze wisten mij te zeggen dat de brief klaar lag om morgen te verzenden zodat hij maandag of dinsdag zou aankomen. Dus nog maar een paar dagen wachten zeker.
Ben toch wel zeer ongeduldig aan het komen.
Webster23

Bericht door Webster23 »

Troost u, heb ook nog niks ontvangen. Ben al wel aan mijnen opzeg bezig...
Maandag had ik gebeld en toen vertelden ze me dat mijn brief ook klaarlag om te versturen en dat ik hem woensdag of donderdag ging krijgen, niet dus.
Maar kom de onzekerheid van wel of niet aangenomen is der nemeer, nu maakt het me niet zoveel meer uit wanneer ik hem krijg.
Plaats reactie