Mondeling examen voor onderstationschef.

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die leeftijd hebben ze al lang afgschaft, want tegen de wet, discriminatie op basis van leeftijd mag niet meer, er zijn dus mensen als treinbestuurder begonnen ook al waren ze al 45
Wover

Bericht door Wover »

Webster23 schreef: Gij zult waarschijnlijk in Herentals opstappen :) Is da een goei verbinding?
Naar Brussel noord een 45-50tal minuutjes met de rechtstreekse IR ;)
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

Wel 35 is dat nu te oud of wat ? Ik ben er 44 en als ik gezond blijf kan ik nog werken tot mijn 65 .
Dat wil zeggen nog 21 jaar :shock: dus als er dit jaar iemand geboren wordt kan hij ook nog OSCH worden voor ik in pensioen ga.
Ik zie jullie wel maandag voor een nieuwe start :D .
WannaBe

Bericht door WannaBe »

www
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Inderdaad, leeftijd is van geen tel meer. En de NMBS is een van de laatste bedrijven waar er ook geen verdoken leeftijdsdiscriminatie is... Als er iets goed kan gezegd worden, moet dat ook kunnen, hé :wink:
En waarom niet? Een grote carrière kunnen ze niet meer maken, maar zelfs al werken ze nog maar 10 jaar in hun functie, de opleiding is er wel al uitgehaald.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Webster23

Bericht door Webster23 »

Ik moet de maandag mij aanmelden op het Bureau H-HR van het District-Centrum, 1e verdieping - lokaal 114 - Fonsnylaan 47B. Zag juist dat het station Brussel Zuid zelfde adres had, is dit dus ergens in het station zelf? Want de vorige keren was dat altijd ergens in de Frankrijkstraat te doen.
Dat ik daar maandag ni ergens verloren loop op mennen eersten dag... :?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

je gaat naar de grote gang (met de roltrap naar beneden, de uitgang nemen aan kant van spoor 22 aldaar, effe naar rechts en iets verder aan uw rechter kant is nr 47B, grijze dubbele deur
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:je gaat naar de grote gang (met de roltrap naar beneden, de uitgang nemen aan kant van spoor 22 aldaar, effe naar rechts en iets verder aan uw rechter kant is nr 47B, grijze dubbele deur
em kent zenne weg goed allesins :wink: :D
Fonske

Bericht door Fonske »

Das raar... ik moet mij aanmelden in de Frankrijkstraat 85. Bureau H-HR 142, sectie 71, Lokaal A 131. Wie nog?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

als de groep groot is splitsen ze het misschien op he :-) is te zien wat de capaciteit de ontvangslokalen hebben he
Webster23

Bericht door Webster23 »

Okay, bedankt voor den uitleg Steven, zal het nu wel vinden.

@ Fonske, mja ik heb juist nog is tegoei gezien op menne brief en staat wel degelijk Fonsnylaan, dus zullen we in twee groepen verdeeld worden blijkbaar...
Fonske

Bericht door Fonske »

We zullen het allemaal wel horen en zien. In ieder geval: het zal wa worden hier maandagavond... forum plat!
nicken

Bericht door nicken »

Fonske schreef:We zullen het allemaal wel horen en zien. In ieder geval: het zal wa worden hier maandagavond... forum plat!
forum plat :roll:
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

Ik moet ook in de Frankrijkstraat zijn maar vermoed dat ze ook nog niet goed wisten met hoe velen we zullen zijn.
Wie moet er allemaal nog een vooropzeg doen en wie niet, dat wisten ze toch ook niet als ze de brieven verzonden.
Morgen weten we het wel denk ik.
Plaats reactie